Seznam kapitol
Druhým v pořadí je monitor BenQ FP93GX s technologií TN, u něhož výrobce udává tyto parametry: odezva: 2 ms, kontrast 700:1, jas 270 cd/m^2 a pozorovací úhly 140/135 stupňů. Jeho orientační cena je 9 000 Kč s DPH.
Interpolace obrazu při nižším rozlišení (800x600)
Tenké linky jsou rozostřené a tlustější, než by měly být. Naštěstí jsou stále bílé a nešednou. Sem tam se projevilo divné poblikávání hran, což celkem nechápu, čím je to způsobeno.
	
Interpolace tenkých linek na černém podkladu (Pro zvětšení klikněte)
Jednoduchý obrázek a text jsou interpolovány celkem nepěkně, text je tučnější, než by měl být a špatně se čte. Pokud hledáte levný monitor pro textový režim (konzole v linuxu apod), raději se poohlédněte jinde.
	
Interpolace textu a jednoduchého obrázku (Pro zvětšení klikněte)
Praktický test v podobě hry Half-Life 2 také nedopadl zrovna nejlépe, hrát se sice dá, ale doporučuji (pokud to je možné) zapnout nativní rozlišení.
	
Interpolace hry Half-Life 2 (Pro zvětšení klikněte)
Regulace jasu
Podsvícení je, jak už jsem zvěstoval v první kapitole o tomto monitoru, regulováno pouze softwarově. To znamená, že pokud si nastavíte nižší jas než je 100%, dojde k "oříznutí" barev. Je to znatelné na bílo-černém přechodu. Pokud dáte jas 50% a více, nic závažného se neděje, avšak pod 50% (opravdu je tu znatelný zlom v 50%) dochází k razantnímu snižování barev. Z těchto důvodů zde ani není uveden průběh blikání podsvětlovacích trubic, protože trubice zkrátka neblikají ani při 0% jasu.