Zpět na článek

Diskuze: Microsoft zveřejnil detaily o SP1 pro Visty

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Zdeněk Havel
Zdeněk Havel
Level Level
31. 8. 2007 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můžu jen souhlasit - ale třeba Vista to splňuje tak maximálně na 2+ :-) v čemž si příliš nezadá s leckterýma distribucema tučňáka.

Zdeněk Havel
Zdeněk Havel
Level Level
31. 8. 2007 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čoboláku, Čoboláku! To neděláš dobře, když tady tvrdíš, že 1GB stačí na jakoukoli Vista edition. Respektive ze sebe děláš tak trochu mentálně zaostalého jedince, no prostě blbečka. Z vlastní zkušenost (a věř mi, že s OS Microsoft přicházím do styku dnes a denně) mohu potvrdit, že pro alespoň trochu normální práci (samozřejmostí je vypnutý Aero a podobný <|>) musí mít dnešní PC aspoň 1.5GB RAM (nejen Sempron nebo Celeron, platí to i u Athlonů a C2D), to se to pak chová asi jako XP Pro s více než 512MB. A nebo si fakt myslíš, že Ti ke štěstí jen stačí se dívat na naběhlej OS a nějaký ty "fjůčurinky" s hodinama v pravo na ploše??

Leviatan3
Leviatan3
Level Level
31. 8. 2007 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Havel Blbost unoGB Ramos a běží to i s Aerem. Pohodově a hry na tom hraju taky. Na náročný hry potřebuješ vypnout AERO ale to je operace na 10sekund možná i to je moc. Asi moc zkušeností nemáš protože než sem dodal dalších 512MB ram tak to běhalo i na 512MB a vcelku to šlo. Na Linuxech bych si LOTRO zahrál až za sto let kdy někomu dojde že i uživatel linuxů by si taky celkem zapařil.

drzelenka_5181
drzelenka_5181
Level Level
31. 8. 2007 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Leviatan3 Me to taky bezelo...v Enemy territory (neni to narocna hra) klesly FPS o 25%!! Vratil sem se k XP a na visty kaslu.

Zdeněk Havel
Zdeněk Havel
Level Level
1. 9. 2007 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Leviatan3 V tom případě smekám klobouk a uznávám, že mé zkušenosti dosahují maximálně 5cm oproti Tvým 10km. Ale 512MB a "Vista v celku šlo??? Budu si hrát trochu na Tomáše: "Dokud neuvidím, neuvěřím". A nebo že bys to přehnal s čmoudovou trávou? P.S. jak se vypíná Aero a ty další <|> fakt netuším, ono to opravdu jde? :-D Fakt jsem se po ránu pobavil a uznávám, že jsem zřejmě opravdu kreténi, když do kompů s vystama dáváme (úplně zbytečně) i víc ramky než 1GB a naši technici jsou banda neschopných diletantů, zvláště ten co mu kvůli hrám Vista nesmějí do baráku. Poradím mu, ať Ti sem napíše dotaz, jak že se to dělá, aby se pod Vista dalo hrát jak pod XP. Neodpustím si malé rýpnutí na konec - www.cedega.org

Leviatan3
Leviatan3
Level Level
1. 9. 2007 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Leviatan3 Momentík s názorem že na vistu je potřeba víc než 1GB ram naprosto souhlasím. Ale věř mi že to beží i na Athlon 64 3000+, 512MB Kingston, a Radeon 1600XT. Jinak vistu běžně používám na Intel core2 7100, 8600M GT a 2GB Ram tam je to nádhera. A mimochodem hulení mi nic neříká radši si zapřim LOTRO.

Zdeněk Havel
Zdeněk Havel
Level Level
1. 9. 2007 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Leviatan3 Tak jsem rád, že jsme si to vyjasnili :-) osobně jsem viděl Vista (naštěstí jen Home Basic) na NTB jedné nejmenované značky (Cel-M, VIA chipset, 512MB RAM - 64MB pro VGA a nešlo to nikam změnit) a nepřál bych to nikomu :-)) Pravda, 1GB a VISTA funguje, na lezení na net nebo psaní v nějakym texťáku to stačí, ale to je tak vše. Víc puštěných aplikací a pár okýnek prohlížeče a kdepak je ta deklarovaná lepší správa RAMky - narážím na příspěvek kolegy Putina? Tohle tady vážení posloucháme už od éry "98" :-) ale vždycky to tu ramku sice líp spravuje, ale taky ji to pro tu správu víc potřebuje. Vista jednou bude určitě dobrý systém, má ale prostě svý HW nároky - marná diskuze. Na XPéčka jsme taky ze začátku koukali všichni jak telata na nový vrata - Cože, ono tomu nestačí 128MB* RAM? A na hry že je lepší mít víc jak 256MB?? - Vždyť je to úsměvný, nad jakejma malichernostma tady diskutujeme... *prosím nechytat za slovo, vím, že XP naběhnou i na 64MB ale je to pak peklo na zemi ;-)

Zdeněk Havel
Zdeněk Havel
Level Level
31. 8. 2007 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, tak na mym D700, 512MB RAM, 64MB R8500 Linux běhá jak radioaktivní rybička :-) ale asi to bude tím jak si to kdo nastaví, co?

drzelenka_5181
drzelenka_5181
Level Level
31. 8. 2007 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak ste napsal-vetsina, takze linux ma sve opodstatneni. Ale ja sem hlavne reagoval na to ,ze linux je udajne krap(coz ani zdaleka neni). To ze drtiva vetsina lidi pouziva win nepopiram a nerikam ze linux je lepsi nez win-kazdej pouziva to co je pro nej lepsi.

Airwar
Airwar
Level Level
31. 8. 2007 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

s přechodem na Linux to není zase takovej problém, tchán (55 let) chtěl domů počítač na psaní a pro serfování na Internet, takže tam dostal jako OS Ubuntu - sice měl z dřívějška základní zkušeností z Windows ale zvládl to naprostro v pohodě, teď už si v tom i upravuje fotky.

Naši měli doma taky počítač, taťka na práci (psaní technickejch zpráv ve Wordu) a mamka na hry - takže tam vedle Windows dostali opět i Ubuntu - mamka v nich objevila Sudoku, k tomu jsem si ještě vytvořel účet v ICQ a naučil ji s tím pracovat a světe div se, zjistil jsem že do Windows chodí hrát jen Cezara ale všechno ostatní včetně netu a komunikace dělá z Linuxu.

Doma máme taky linux na běžnou komunikaci po netu ani mě a ani ženě to nedělá žádnej problém, jen já na práci mám Windows - prostě mnoho programů pod Linuxem neběží.

wrah
wrah
Level Level
5. 9. 2007 05:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Airwar Ale proč by to tchán nezvládl? Problém jsou mladí, do kterých ve škole povině narvou výuku Windows.. Jinak fakt je, že linux je vynikající například na práci s textem.. To kde by člověk hrabal ve wordu hodinu, stačí prostě uložit jako txt formát a aplikovat 2 vteřiny běžící skriptík..

Pif
Pif
Level Level
31. 8. 2007 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Citajte obcas po sebe, co pisete. "Nove PC s 1GB ram utiahne Visty". Vista je len OS, robi toho sice dost, ale nekupujem PC aby mi tam bezal OS ale aplikacie. Tymto nechce chvalit ani linux ani winxp, len sa naozaj zamyslite aky vykon maju dnesne pocitace a ze to staci na beh niecoho takeho samozrejmeho ako je OS je vtipne ;-)

drzelenka_5181
drzelenka_5181
Level Level
31. 8. 2007 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasim s tim ,ze vetsine lidi win staci, ale linux rozhodne krap neni-pokud s nim clovek opravdu umi (coz vy ucite ne) tak si ho diky tomu vrtani muze upravit tak ,ze beha mnohem lepe nez win.(ale musi s nim umet)

drzelenka_5181
drzelenka_5181
Level Level
31. 8. 2007 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Visty ti to sice utahne, ale cista instalace zabere 700MB RAM a tech 300MB co zbyde(aspon me) nestaci! Nekde sem videl testy Visty vs. XP a visty zraly prumerne o 500MB RAM vic. Ja osobne sem visty zkousel na Athlonu 3000+@2,3Ghz ,1GB RAM (dualchannel) ,GF7600GT a pravdepodobne kvuli ty ram me klesly FPS ve hrach az o 25%!!!

Leviatan3
Leviatan3
Level Level
31. 8. 2007 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drzelenka_5181 Vypni si aero jen na tu chvíly co hraješ a jedeš pohodoš jednoduchoš. Návod _ pravé myšítko->Přispůsobit->Motiv->a tam vybrat "klasické nastavení" pak to zas vrátíš na "win vista". Ramky se uvolní a ty paříš pohoda.

Zdeněk Havel
Zdeněk Havel
Level Level
30. 8. 2007 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, dokud se neobjeví nějaká opravdu konkurenceschopná a bezproblémová distribuce, tak nevím nevím. Většina lidí se Linuxu prostě bojí a kdo nemá čas nějak hlouběji zkoumat jak a co v něm funguje, zůstane prostě u Widlí v jakékoli podobě. Ty jsou od verze XP už poměrně blbuvzdorné. Prostě stádečko, které je rádo, že má poslední a "nejlepší, nejbezpečnější, nejhezčí" verzi OS, který sice sežere většinu systémových prostředků ale poběží na něm hry a každej soft co si budou chtít vyzkoušet (obé zatím o Vistách úplně neplatí), nikdo asi nedonutí přejít na "tučňáka". Zvláště když se děti ve škole učí na čem? Ano, na Widlích a MS Office, co vidí u tatínka v práci? Zase Windle! V jakém elektronickém formátu mají odevzdávat učitelům práce? V *.doc! Prostě tak jednoduché to Linux mít nebude :-( Ale uznávám, že šanci, kterou mu Vista poskytla, by měla linuxová komunita pořádně využít. Už jenom proto, že Linux umí být v současné době hezčí, rychlejší a méňe systémově náročný než Vista.

drzelenka_5181
drzelenka_5181
Level Level
30. 8. 2007 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Havel Nejvetsi brzdou je to, ze hodne lidi ani nevi o tom, ze win sou jen software-hodne lidi co znam si myslej ze win sou soucasti PC a to ze by se daly vymenit nechapou :-( (ja osobne mam win protoze sem linej se ucit s linuxem,stacej me a zbytek rodiny by s linuxem stejne neumel)

Zdeněk Havel
Zdeněk Havel
Level Level
30. 8. 2007 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drzelenka_5181 Tak to máte recht, ikdyž obecná počítačová gramotnost jde stále kupředu. Osobně bohuji s Widlousy i Linuxem (v Linuxu jako samouk a dá se říct pokročilejší uživatel) a musím říct, že v Linuxu mi sem tam něco skřípe, ale nakonec to vždy nějak jde. Jinak mám zajímavou zkušenost, že když osobu počítačově negramotnou posadíte před Linux nebo před Windows, vyjde to nastejno. Co se potřebuje naučit se naučí a na jakém systému jede je jí jedno :-)

drzelenka_5181
drzelenka_5181
Level Level
30. 8. 2007 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drzelenka_5181 :-) matce staci kdyz ji ukazu ikonu internetovyho prohlizece a ucetnictvi aby mohla pracovat a to ji bohate staci-nedejboze kdyz ji to ukaze nejakou hlasku kterou nezna,nebo se neco zmeni :-P

Zdeněk Havel
Zdeněk Havel
Level Level
30. 8. 2007 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drzelenka_5181 :-) tak nějak to funguje i u nás doma... u některých spolupracovníků a spolupracovnic i v práci :-D

drzelenka_5181
drzelenka_5181
Level Level
30. 8. 2007 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohuzel, ale linux destkopy neovladne dokud budou oem vyrobci vsude rvat win. Linux je dobrej pro lidi co s nim umej ,ale pro obyc. lidi jsou vhodnejsi win a vetsina aplikaci je taky delana pro win.

Reklama
Reklama