Zpět na článek

Diskuze: MSI K8N Neo4 Platinum - první vlaštovka s nForce4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

MrLUC
MrLUC
Level Level
15. 5. 2005 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tuhle desku jsem si pred par dny koupil a mam s ni jedinej problem - kdyz do ni zapojim 5.1 repraky, tak mi hraje pouze woofer a zadni 2 repro. Predni 2 repro a centr mi proste nehraji - repraky jsou v pohode, tam problem neni. Drivery taky updatovany na nejnovejsi, jumpriky dle navodu pro pouziti LINE-OUT vystupu na desce jsou taky jak maji byt.

Nemate nekdo s touto deskou podobne zkusenosti? Je to na reklamaci nebo nejakou blbost prehlizim? Diky

sisty
sisty
Level Level
16. 3. 2005 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

suhlas

SIMOR
SIMOR
Level Level
6. 1. 2005 06:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano podporuje,mam ho tam

starmen
starmen
Level Level
17. 12. 2004 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno jak jsem psal, tak SII3114 by měl mít pouze raid 0,1,0+1 viz třeba
http://www.siliconimage.com/products/sii3114.asp
http://www4.tomshardware.com/storage/20040426/backplane_storage-08.html
http://www.syba.com/us/en/product/43/02/05/
takže jedinej, kdo na tý desce může mít Raid 5 je nForce ;-).
Ale na tý MSI stránce tvrdí něco jiného, to je fakt... ale řekl bych, že to bude chybka.. ale jistě to nevím

starmen
starmen
Level Level
17. 12. 2004 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sil3114 - Raid 0,1,0+1
takže to zbývá na nForce
mimo to v recenzi je uvedeno "4x Serial ATA II RAID 0, 1, 0, 0+1 (softwarově pak rovněž Raid 5)" a SATAII má nForce4, ne Sil3114 => řadič na nForce

snapcase
snapcase
Level Level
10. 12. 2004 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a este som zabudol "Videl jsem kone blit,hada chcat,letadlo po zabradli couvat,zabu do kamene pesti busit,veverku medveda sukat,ale to,co jsi ty za H*****,to jsem jeste nevidel"

snapcase
snapcase
Level Level
10. 12. 2004 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A vážně je těch 5% kterých ti ve hrách kde máš 58 FPS přidá tak 1 další FPS tolik důležitých ????????????????????????heheheheheheh ty si ale vazne zaujimavy clovek,sledovat tvoje prispevky ma boli....uz ich normalne preskakujem...si arogantny hulvat a prosim ta ja tiez po precitani par casopisov nerobim zo seba profika ci odbornika

starmen
starmen
Level Level
10. 12. 2004 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jo... tvůj osobitý styl... akorát dříve jsi ty cizí věty ještě dával do uvozovek... mno co, každý se časem mění. Ani se mi nechce odpovídat, ale ještě jednou odpovím.

"...kdyz neco o nekom tvrdis bez jakychkoliv indicii a dukazu, nic jineho nez vysledek Tve mozkove cinnosti to byt nemuze.. :-)"
kde něco takového tvrdím?

"...konecne jsme se na necem shodli! :o)"
Ano, ano, bláznům se nemá odporovat, to nevíš ? ;-)

"...neznam, nejsem takovy odbornik pres Vecernicky jako Ty! ;)"
... aha, tak promiň, tek Teletubbies ?. P.S. pokud neznáš českou klasiku Křemílka a Vochomůrku, tak by jsi se měl stydět.. :-)

"...zda se, ze se o to snazis doted. ;) P.S.: Pro ty, co nepocholili: Bylo to mysleno obrazne. :o)"
slovo pohlavní úd zaznělo prvně od tebe. Je zajímavé sledovat některé tělesné pochody... někteří jedinci převážně mužského pohlaví se vztahují na pohlavní úd když myslí na něco "obrazně" nebo se snaží někoho urazit... to je aspoň hezky poznat z čeho mají komplexy. Dřív jsem se divil, ale dnes už se nedivím některým feministkám. Sice je to také extrém, ale někteří "testosteróňáci" opravdu stojí za to.

"...to rikas Ty.. :)"
říkám.... ještě aby jsi to říakl ty ;-).

"...u me mozna pulka (resp. jedna veta), za to Tys mu venoval 2/3 sveho prispevku (resp. par odstavecku) :))"
odemě to byla reakce. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá a kdo se diví, není normální. Ale kdyby jsi se naučil počítat zjistíš, že je tomu věnován jeden odstavez ze čtyř a kousek posledního, tzn necelý půl přízpěvek (3/8 přízpěvku).

"...vsak ja psal, ze jedine desky od ASUSu, nic jinymo mi do baraku nesmi. To Ti nestaci? :o"
napsal a stačí, ale ten pohlavní úd nemá nic společného s deskami. A taky jsem to jasně napsal. Prvně zkus něco pořádně přečíst než reaguješ.

Že jsem si tě vůbec bral do úst... vypustil jsem džina z láhve...

ne-e
ne-e
Level Level
10. 12. 2004 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no to je fakt, nechápu jak autor mohl napsat že je PCI-E špatně umístěné...dyť větší grafika se bude tlačit na paměti pokud ho posunou o jednu či dokonce dvě pozice nahoru...

jiri drak
jiri drak
Level Level
10. 12. 2004 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1) podpora pameti je dana radicem v CPU
2) zadny standard pro DDR > 400 neexsituje
3) DDR550 pouzit samozrejme lze, ale smysl to ma jen pri OC

starmen
starmen
Level Level
10. 12. 2004 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nikde jsem si nevšiml psychoanalýzy. Ani se o ni nesnažím. Pokud si to ovšem myslíš, vyvracet ti to nebudu. A ano... už asi deset let vyprávím večerníčky na diskuzních fórech o PC... možná až jednou dospěješ, tak některá slova i pochopíš a přestane ti to připadat jako večerníčky. Do té doby ale pozdravuj křemílka a vochomůrku a jim podobné.

OK, tak neprosklený ale byl to hliníkový CM ;-). Vlastně už si vzpomínám. To sklo ti myslím připadalo nevkusné a nebo tak nějak (přecejen všechno si nepamatuji...). Co štěrbinový Pioneer, ještě slouží pořád ten samý ? :-)

"Dneska si s tebou ale uz pohlavni ud premerovat nehodlam" - my jsme si někdy přeměřovali pohlavni úd ?? hmmh tak to by mě zajímalo kdy, protože jsem si pohlavní úd ještě s nikým nepoměřoval a nemám to zapotřebí. Klidně si hýčkej své ego na tvém pohlavním údu a pokud jej máš velký, tak gratuluji... klidně ho měj i na zem a šlap si po něm... mě je to v celku jedno.. já žádným komplexem méněcenosti kvůli pohlavnímu údu netrpím narozdíl od někoho jiného jak tak koukám. Ani nemám proč.

P.S. myslím, že tato diskuze nemá smysl, tak by jsme ji mohli přejít... stejně bych se v diskuzi s tebou dostal pouze do dlouhých přízpěvků plných od tebe překroucených mých odpovědí (stejně asi jako dříve) a na to jaxi už nemám náladu ani čas. Stejně půlka tvého přízpěvku se týkala pohlavního údu, kterej s probíranou tématikou nemá pra nic společného (až asi na nějaké vyjímky... kdo ví co třeba ty s deskami děláš že...)

samboush
samboush
Level Level
10. 12. 2004 07:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a ze jich ten Hercules dela co? ty si ale doveda ty Herkule :))

Jajator
Jajator
Level Level
9. 12. 2004 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

teda to je zajimave co se strhe za diskuse kvuli jednomu cloveku :o)
fandim ti john.don :o) i kdyz nemas pravdu..drzis se proti velke presile .o)

Jirim
Jirim
Level Level
9. 12. 2004 23:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, mam na dnesni dobu dost starou desku ABIT KT7 133 a stalo se mi po case, cca 3 roky (tesne po zaruce), ze mi zacal pocitac vytuhovat, po asi denim testovani komponent jsem se zameril na desku a s hruzou si vsimnul nafouknutejch kondenzatoru (znacka Jenpan nebo tak nejak). Myslim si, ze Abyit je dosk kvalitni a tohle bylo docela zklamani, navic, kdyz ta deska stala 6,5tis. Bylo mi ji lito, tak jsem asi mesic shanel po svete kondenzatory a pres kamose si to nechal opravit, deska slape cca rok stabilne dal. Co jsem tim chtel rict? Asi to, ze i znackova a pomerne draha deska jako je Abit, muze bejt sit.

Hoooba
Hoooba
Level Level
9. 12. 2004 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

2 john.don:
Musim říct že většího maséra co se vyzná v compech sem neviděl..bohužel neznám nikoho tak dobrýho jako jsi ty, takže s tvýma názorama mi nezbývá nic jinýho než souhlasit...já do dizkuze píši tak jednou za rok, ale zkrátka takovýmu borci jako jsi ty se musí vzdát hold...:))).teď mě napadly asi 3 řádky sprostejch slov který bych o tobě musel napsat,ale takovej příspěvěk by tu dlouho nevyržel, ty ***** ********** **** ****** **** ******** ******* ***** ****** **.
Videl jsem kone blit,hada chcat,letadlo po zabradli couvat,zabu do kamene pesti busit,veverku medveda sukat,ale to,co jsi ty za H
,to jsem jeste nevidel.

Jo a eště re:
Všude to je samý DELL s deskama od Intelu. HM... proč to není DELL s deskama od MSI?? HA?
protože má dell s intelem smlovu...to je jako vidět comp od jedný nejmenovaný firmy s jinym monitorem než s hyundaiem..větší krámy monitory neznám obvzlášt ty nejlevnější černostříbrný šity.....a to mi jich taky pod rukama prošlo hafo od všech možnejch značek..ale co, normálního člověka to nes***, hlavně že to svítí....smlouva je smlouva....

kdyžtak nám tu můžeš dát ještě nějakou přednášku o monitorech..to o deskách a jejich kvalitách bylo moc zajímavý..můžeš třeba napsat ještě něco o typech elektronovejch výbojek v monitorech, co bys koupil a co rozhodně nebrat.....určitě to taky má vliv na stabilitu, takže určitě víš co rozhodně nebrat....nevim jak ty ale třeba já než si koupim desku tak ještě v kráme zkontroluju všechny cívky, pro jistotu si změřim i odpor obvodů a kapacitu kondíků...jak to neni přesně podle představ tak to vrátim zpátky...další nějakej nestabilní šit...prosím piš dál tvoje odborný názory, si největší masér a všechni ti to tu žerem..hlavně nezapomeň dycky požadovat STABILITU...sbohem ty ******.

SIMOR
SIMOR
Level Level
3. 1. 2005 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hoooba Souhlasím a směji se.
Celé jsem to pročetl a týpek je úplně mimo.Ale fakt někde na KOKSu......
PS:nečetl jsem to sám,pobavilo se nás 5.
Nejsem vyložený odborník na PC,ten sedí vedle a ještě se řechtá jak kobyla,spíše Komunikace.
Hou

fanab
fanab
Level Level
9. 12. 2004 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To nic. Stejně jsem si uvědomil, po tom co jsem to odeslal, že jsem nestavěl na MSI ale GigaByte. MSI jsem chtěl ale že nebyla, tak mi nabídli ten GigaByte. Diskusi jsem však rozjel hezkou. A jak to tady čtu tak stejně nevím jak se pozná opravdu dobrá a stabilní deska.... kdybych dnes stavěl něco na Duronu nebo P3 tak to bych věděl. Létama ověřenou desku ale asi kupovat nebudu když chci jít s dobou. Takže je to asi o značce, což Ti dává za pravdu avšak neznamená to, že nemůžu šáhnout vedle. Každá značka může vyrobit zmetek.

J.Kaspar
J.Kaspar
Level Level
9. 12. 2004 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě jedna věc, APACER a to ještě do lepších pracovních stanic ??? Bez komentáře....

J.Kaspar
J.Kaspar
Level Level
9. 12. 2004 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemohu než reagovat. Tenhle příspěvek mě docela pobavil. Nic proti panu "john.don" ale působí to na mě dojmem tím, že někdo, kdo si o sobě myslí, že je velký odborník a profesionál se snaží trumfovat někoho o kom si myslí, že je moula...

Ono posuzovat kvalitu základních desek, potažmo výrobce podle dvou workstationů a jednoho serveru je poněkud scestné. Nutno podotknout, že například uvedený Gigabite nepatří zrovna k nejlepším (možná od konce). Asus je pochopitelně věc jiná... Denně vidím několik tisícovek desek jak od MSI tak od Gigabitu a několika dalších výrobců, které bych asi neměl jmenovat, a nutno přiznat, že v poměru ke značce, patří MSI k těm spolehlivějším...

To procentuální vyjádření stability počítače mi taky vyvolává úsměv na tváři. Těžko to komentovat, asi by to bylo na dlouho...

A nakonec "více" se píše s "í", nikoli "ýL ;)

J.Kaspar
J.Kaspar
Level Level
9. 12. 2004 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@J.Kaspar Opravuju něčí chybu, a sám něco napíšu blbě... Gigabyte ne Gigabite :)

liborc
liborc
Level Level
9. 12. 2004 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na deskach Intel se mi nejvic libi pasivni chladice cipsetu. Kdyby takovyhle pasivy pouzivali vsichni... Btw. nevite nekdo, kde by se daly koupit?

stevosk
stevosk
Level Level
9. 12. 2004 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi si ešte nezistil, že Hercules prestal vyrábať grafiky. Inak MSI je najväčší výrobca VGA na svete a musím povedať že zatiaľ som nereklamoval ani jednu a za posledné 4 roky ich kúpil do počítačov asi 50. Inak ale vôbec nekupujem dosky MSI (len niekoľko zákazníkov), skôr to je EPOX, Gigabyte a ASUS. Inak firma ECS svojho času vydala super dosku K7S5A a popravde na tejto doske ešte stále beží môj záložný počítač a už som v ňom mal komponenty od výmyslu sveta. Takže občas aj lacný výrobcu urobí slušnú dosku.

starmen
starmen
Level Level
9. 12. 2004 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji za titul... co ldybych tě třeba já prozměnu nazval... hmmh... třebas.... blbečku ? idiote ? magore ? líbí ?????? ;-)

S tou deskou jsem se možná spletl, přecejen starší železo se mi trošku už motá v názvech. Nebyla to tedy P2B ale bylo to nějaká z prvních ASUS desek pro SocketA. Označení si už fakt nepamatuju. Mimo to kolem toho biosu byl tenkrát celkem humbuk, protože ty mašiny s ním padaly/tuhly snad všecky. To, že ty jsi neměl problém neznamená, že nebyl. Dál se k tomu nebudu vyjadřovat.

Co se týče zákazníků, tak některým se dané věc opravdu nevymluví. Navíc dost často dělám nabícky zprostředkovaně tzn. toho zákazníka uvidím až při prodeji nebo vůbec a to se potom vysvětluje něco těžce. Osobně desky ECS montuji jen při velmi nízkém limitu peněz do kanclu. Na to je naprosto v pohodě. Jinak radši se snažím tam nacpat alespoň ten Soltek (teď jsem udělal vyjímku a beru Gigabyte 7NF-RZ - cena nákupu kousek nad 1k). Jinak tvoje výřečnost je hezká, ale musíš si uvědomit, že to stejné můžou říct o tvé nabídce i na druhé straně.
"proto je potřeba jednat pokud možno s lidmi kteří mají rozum" - už vidím, jak nějakému zákazníkovi řeknu "s Vámi nejednám, Vy nemáte rozum". Jednak by mě mohl zažalovat za urážku a druhak je myslím v obchodním zákoníku něco ve smyslu, že jako člověk nabízející služby/zboží nemůžu odmítat obsloužit zákazníka "jen tak". To je to stejný jako nepustit někoho do podniku když je tmavé pleti.

Ale to je jedno už to nebudu dál rozebírat. Reklamací mám celkově minimum protože se snažím i z velice nízkých finančních limitů vymačkat maximum a když jsem nucen kupovat oprvadu levně, tak alespoň aby to nebyl úplnej šrot. Např. tak jsem to psal u těch AM1, které má vyrábět APACER a APACER je v pamětech poměrně zvučné jéno pokud vím...

Jerhyn
Jerhyn
Level Level
9. 12. 2004 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ikdyby tam byla třeba měsíc o tom se přece nebavíme, stále jsi nevysvětlil podle čeho odsuzuješ MSI, když si ji sám netestoval...je to skvěle vybavená deska o stabilitě a problémech můžeš mluvit, až konkrétní typ odzkoušíš, potažmo až ji odzkouší jiní uživatelé.

O mé inteligenci se laskavě nevyjadřuj, to že někdo přehlídne jednu desku v záplavě desítek dalších kusů je celkem možné. Já taky stále neomílám, že ten kdo může napsat vÝce, což je do očí bijící, neumí česky, takže pomlč.

Jestli se ti MSI nezamlouvá...fajn kup si svýho Asuse a buď v pohodě ostatní třeba upřednostní levnější, ale dobře vybavenou variantu od MSI. K případným neduhům této desky si myslím dvouletá záruka stačí na její výměnu....

Jerhyn
Jerhyn
Level Level
9. 12. 2004 07:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevim, ale když sem tam včera ráno byl v tabulce pro socket 939 byla tam jen deska s VIA chipsetem (nejsem lama anglicky umim), ale to nechme....fajn už jsem viděl několik desek od různých výrobců s nForce4 pro 939, takže až bude nějaký megatest těchto desek můžeme se o něčem bavit, ale jestliže je testovaná jedna deska, nemůžeš jí objektivně srovnávat s ostatními na základě starých modelů...ale to si asi vysvětlit nedáš. Tedy jestliže si je neměl možnost vyzkoušet sám, což celkem pochybuju tak tady neplácej (a jak píšeš v dalším příspěvku pro autora) nevnucuj ostatním svůj názor.

Osobně považuji za skvělé desky Gigabyte a Epox, ale neodsuzuju MSI.

Jerhyn
Jerhyn
Level Level
9. 12. 2004 07:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Např. tady http://www.computershop.cz/community/Novinky/2234.aspx píšou do frekvence 3800+ (ikdyž to neni frekvence ale to je jedno :o))) a viděl sem to už i na jiných stránkách...

Hyper
Hyper
Level Level
9. 12. 2004 02:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Náhodou jsem viděl výsledky testů příštího PCWorldu (desky pro 939 Athlon) a tam MSI převálcovala Asus taky. A byly desky jako tady - s nForce4. Takže asi to bude v těch produktech.....btw:Asus jde poslední dobou s kvalitou pěkně dolů.....

Reklama
Reklama