Zpět na článek

Diskuze: Na nový Assassin's Creed ve Full HD budeme potřebovat 3GB kartu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level Level
7. 11. 2015 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A degradace a stagnace pokračuje. Můžete mít aji 8K textury na 2GB VRAM ale to se musí optimalizovat na což se sere.

pidalin
pidalin
Level Level
6. 11. 2015 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ježiš ten ohavnej DoF na tom obrázku, doufam že to s finální hrou nemá nic společnýho. Na co 3G paměti když je všechno okolo mě rozmazaný? Tam můžou dát textury z roku 2005 a nikdo si toho přes ten DoF a motion blur nevšimne. :-D

coremar
coremar
Level Level
6. 11. 2015 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin Musím souhlasit, DoF(pokud není použit jen velmi velmi jemně) MotionBlur, Chromatic Abberation, Film Grain a podobné nesmysly jsou akorát zbytečnosti, které využívají zbytečně výkon GK a akorát zhoršují obraz(hlavně ty první dva) Ale asi je stále dost lidí kterým se to tam víc líbí, jinak by to nestrkali úplně do všech her.

pidalin
pidalin
Level Level
6. 11. 2015 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@coremar Víš proč to používaj? Aby zamaskovali odfláknutou grafiku. tak to radši celý rozmažou aby to nebylo vidět. A s tou chromatickou vadou to vubec nechápu. Výrobci optik, filmaři a fotografové proti tomu jevu bojujou 150 let a teď najednou nám ho ve hrách cpou uměle. Sakra copak ve hře koukam přes levnej dalekohled nebo co? :-)
Největší zvěrstvo je když to v ňáký hře nejde vypnout, jako to bylo třeba v Dying Light. Hodně dlouho jsem tu hru kvůli tomu odmítal hrát, nakonec jsem to ňák překousnul a zahrál si to, ale jako vypadá to fakt otřesně. DoF a motion blur jsou taky efekty který nechápu. Máme přece periferní vidění a když koukam doprostřed monitoru tak nepotřebuju aby mi okolí hra rozmazávala, prostě ho vidim periferně, ale když okem kouknu ke kraji tak očekávam že uvidim a ne že se tam musim natočit myší a čekat až se to zaostří, z toho bych blil. A z motion bluru když je nevhodně udělanej se mi chce blejt. Jediná hra kde se motion blur dal jakžtakž přežít byl Crysis 1 a Crysis Warhead, u dnešních her se to dělá pomocí postprocessingu a vypadá to fakt otřesně.
Souhlasim s názorem že vypnutí těhle efektů většinou grafiku posune o řád vejš. U nějterejch her i o několik tříd vejš.

BlackRider
BlackRider
Level Level
9. 11. 2015 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@coremar DoF dava smysl u cinematickych scen a samozrejme jen pokub neni pouzito nejake 3D zobrazeni. Pri hrani by to samozrejme nemelo byt. Film grain a motion blur pokud sou pouzity rozume, zlepsuji dojem pri tam kde HW nestaci. Film Grain nahrazuje antialiasing a Motion Blur zlepsuje dojen u nizsiho framerate.

pidalin
pidalin
Level Level
9. 11. 2015 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@coremar Jak film grain nahrazuje antialiasing prosimtě? A jak MB zlepšuje dojem u nízkýho FPS? MB sice maskuje viditelný sekání, ale k čemu mi to je když vidim v pohybu rozmazaně? To ať se to radši seká. Nejsem sonda na Marsu abych musel čekal kdoví jak dlouho až dostanu aktuální snímek kam zrovna koumam, chci vidět rovnou v pohybu a ne pak jenom vidět kam jsem se pohnul po skončení toho pohybu. :-)
A film grain může dát atmosférickejm hrám atmosféru, to jakžtakž pochopit dokážu (i když to vypínam když to jde) alejak si to myslel s tim AA to fakt nechápu. Jak prosimtě chceš nahradit antialiasing tim že do obrazu přidáš zrno? Možná jedině tak že v tom odpadu ten aliasing nebude tak mlátit do očí. Ale zhoršovat kvalitu celkovýho obrazu kvůli zamaskování jedný vady, to je přesně to co já tady řešim - tak se to dneska dělá a je to všechno špatně.

easyrider_svk
easyrider_svk
Level Level
10. 11. 2015 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@coremar farcry 1 je stale naj. HL 2 uz je moc hranate. mne nech robi motion blur a DoF moje oko nepotrebujem k tomu pomoc. a ked uz moje oko robi motion blur tak je nacase vypnut pc a nadopovat c vitaminom + b komplex. :D:D:D

BlackRider
BlackRider
Level Level
11. 11. 2015 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@coremar Odpoved na obe otazky je "docela dobre" ;).
Samozrejme ten Motion blur nesmi byt delsi nez cas zobrazeni 2-3 framu (coz je to co bezne delala CRT TV a starsi LCD).
Film grain musi mit velikost jednoho pixelu a oscilovat v omezenym rozsahu. Pak ty zubaty hrany (ktery vetsinou ani antialiasing poradne neodstrani) nejsou tolik videt.

coremar
coremar
Level Level
6. 11. 2015 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To záleží jestli bude 3 GB opravdu potřebovat. Když jsem si v GTA V nastavil co nejvyšší detaily, tak mi to taky tvrdilo, že by to vyžadovalo 2 GB VRAM a jelo mi to bez menších problémů na 1GB kartě.

Reklama
Reklama