Galerie 2
NBA rozšiřuje partnerství se SGI
Aktualita Ostatní SGI

NBA rozšiřuje partnerství se SGI

Marek Štelčík

Národní basketbalová asociace (National Basketball Association – NBA) a společnost SGI oznámili prodloužení své spolupráce, které spočívá v rozšíření digitálního toku dat a systému zajišťujícím správu digitálních médií – NBA Digital Media Management System. Po zavedení řešení určených pro příjem, zálohování a archivaci, zvýšila NBA výkon i kapacitu svého digitálního archívu. Tento systém zavedla společnost SGI během sezóny 2006 -2007 a spokojenost s řešením byla údajně dostatečným důvodem rozšíření spolupráce. Systém umožňoval simultánně přijímat a archivovat stopáž až 14 různých zápasů NBA, editovat za běhu obsah archivu, poskytovat vysílání celého zápasu, sestřihů i dalšího obsahu týkajícího se NBA, tato služba pak proudila do 214 zemí na světě. Partnerství těchto dvou společností umožní NBA zvýšit a zdvojnásobit výkon digitálního archivu s historickými záznamy tím, že bude archiv schopen přijmout každý rok 60 000 hodin video obsahu (celkově je od roku 1946 obs

Reklama

Národní basketbalová asociace (National Basketball Association – NBA) a společnost SGI oznámili prodloužení své spolupráce, které spočívá v rozšíření digitálního toku dat a systému zajišťujícím správu digitálních médií – NBA Digital Media Management System. Po zavedení řešení určených pro příjem, zálohování a archivaci, zvýšila NBA výkon i kapacitu svého digitálního archívu. Tento systém zavedla společnost SGI během sezóny 2006 -2007 a spokojenost s řešením byla údajně dostatečným důvodem rozšíření spolupráce.

NBA rozšiřuje partnerství se SGI

Systém umožňoval simultánně přijímat a archivovat stopáž až 14 různých zápasů NBA, editovat za běhu obsah archivu, poskytovat vysílání celého zápasu, sestřihů i dalšího obsahu týkajícího se NBA, tato služba pak proudila do 214 zemí na světě. Partnerství těchto dvou společností umožní NBA zvýšit a zdvojnásobit výkon digitálního archivu s historickými záznamy tím, že bude archiv schopen přijmout každý rok 60 000 hodin video obsahu (celkově je od roku 1946 obsaženo 400 000 hodin digitálního obsahu).


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama