Zpět na článek

Diskuze: Neuvěřitelné, Bitcoin za pouhých 9 dní přeskočil $9000

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Grimstone
Grimstone
Level Level
27. 11. 2017 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasim s kra.l pouze v tom ze tenhle clanek sem nepatri, sice tady to je o HW ale clanek je o financich. Pokud neco s kryptomena tady ma byt v ramci hardware pak informace opravdu o tezebnim hardware typu grafiky, ASIC, tezebni MB atd.

Choaki nesouhlasim s tvym tretim odstavcem, trhy funguji na aukcnim principu, tedy pokud jeden prodava nekdo na druhy strane musi ve stejnou chvili nakupovat a naopak. Pokud dany clovek v danou chvili da prikaz k prodeji ve chvili kdy zacal masivni vyprodej (nejaka velka instituce banka, fond, vetsi obchodnici atd. uzaviraji sve pozice) pak hrozi riziko, ze na druhe strane nebude nikdo kdo by nakoupil tvuj kontrakt. Prikaz k uzavreni pozice daneho cloveka neni na pozadovane cene vyplnen, to ma za nasledek ze cena klesa ale dany clovek je stale ve svem obchodu dokud se nenajde kupujici protistrana, tomuto se rika korektne slippage. Prave v podobne masivnich vyprodejich/nakupech to muze nakonec znamenat silnou ztratu pro daneho cloveka prestoze dal prikaz k uzavreni pozice v oblasti jeho zisku.

Muj ciste osobni nazor: pyramidy, letadla, praskajici bubliny a ja nevim co jeste lidi rikaji aniz by rozumeli vyznamu nebo to jen tak placaji protoze to rika 80% dalsich diskutujicich na jinych serverech. Nemyslim si ze vyvoj bitcoinu je nejaky letadlo, nicmene z jeho vyvoje rustu se podle me do long pozic (ucastnici kteri kupuji pro spekulaci na rust hodnoty) hrne stale hodne ucastniku mezi kterymi budou i velke instituce typu fondu ci jinych vetsich investoru a v nejakem case (otazka zda nejaka psychologicka hranice hodnoty bitcoinu nebo na zaklade nejake fundamentalni/ekonomicke ci politicke zpravy) dojde na prave zminovany masivni uzavirani long pozic a tim jak se s poklesem zacnou najednou uzavirat dalsi pozice mensich spekulantu s jejich stoplossy, je realny prudsi pokles. O kolik jak a na jakou hodnotu nikdo nemuze ani predpovedet.
At si lidi kupuji bitcoin nic proti tomu, ale meli by mit pri planovani predevsim na pameti diverzifikaci a nedavat tedy cely svuj kapital jen do bitcoinu, ale co predevsim, meli by myslet na risk se kteryho do obchodu jdou, a ten risk bych i podtrhl, protoze ten hodne lidi podcenuje.

Grimstone
Grimstone
Level Level
27. 11. 2017 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Grimstone By me zajimalo opravdu na zaklade ceho mi nekdo dal minus hodnoceni :) neresim hodnoceni spis s cim na mym prispevku nesouhlasi, to me fakt zajima.

test5
test5
Level Level
27. 11. 2017 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Grimstone Zřejmě lidé, co Bitcoin ve velkém nakoupili a nelíbí se jim jakákoli zpráva, která poukazuje na to, že je s tím spojené i nějaké riziko (v jak velké míře, to už si musí vyhodnotit každý sám, protože to nedokáže určit vůbec nikdo).

petrib
petrib
Level Level
28. 11. 2017 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Grimstone Volatilita je značná a od té se odvíjí riziko investice.

Grimstone
Grimstone
Level Level
28. 11. 2017 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Grimstone Souhlasim, mozna lepsi formulace je: riziko je v naprosto kazde spekulaci ci investici, volatilita muze pouze odrazet velikost tohoto rizika.
Tj cim vyssi volatilita tim vetsi riziko ztraty a mensiho prostoru na nejake rizeni pozice. Nizka volatilita dava aspon nejaky prostor pro rizeni.

Choakinek
Choakinek
Level Level
29. 11. 2017 01:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Grimstone Druhý odstavec: Ok, díky za info, ale přijde mi to už jen jako technikálie, se kterou by měl vlastník nějaké kryptoměny prostě počítat a tedy pak by to neměl být důvod k tomu, aby na prodeji prodělal kalhoty i při masivním výprodeji. V zásadě jde asi o to, aby správně odhadl, že jde o masivní výprodej a tomu přizpůsobil svou prodejní strategii.

Grimstone
Grimstone
Level Level
29. 11. 2017 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Jo to souhlas, kazdy by mel mit predstavu kde chce ukocnit svuj nakup na jake cene. Problem je, ze vetsina nezkusenych spekulantu se snazi jit pro homerun se ziskem a vetsinou skonci ve ztrate z jinak ziskove pozice nebo alespon na nule v lepsi pripade.

kra.l
kra.l
Level Level
26. 11. 2017 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za prvé se mě zdá, že to sem nepatří.
Za druhé ten redaktor co si myslí, že na tom zbohatne a z každého pohybu nahoru a dolů je vyplácaný jak malé děcko.
A za třetí stejně jak dojde k masivnímu prodeji dostanou peníze jen ty první a na ostaní nezbude kdo by to pak kupoval. Možná k tomu ani nedojde a krachne to. Ale dokud hlupáci kupují je to pro ně dobře.
Prostě stará známá pyramida.

Choakinek
Choakinek
Level Level
26. 11. 2017 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kra.l Za prvé vůbec nemáte pravdu - viz název serveru "Svět hardware - VŠE ZE SVĚTA POČÍTAČŮ" - kryptoměny souvisejí se světem počítačů velmi - vlastně existence počítačů je jedna ze základních podstat jejich realizace/existence.

Za druhé opět vůbec nemáte pravdu. Kde redaktor v článku zmiňuje cosi o své "vyplácanosti" nebo že kryptoměnu kupuje a zároveň prodává, čímž vydělává na pohybech její hodnoty? Nikde to v článku nevidím.

No a nakonec za třetí opět vůbec nemáte pravdu :-). Pokud se přeci nějaký vlastník Bitcoinu zúčastní prodeje z nějakého důvodu při masivním prodeji pozdě tak, že dojde k závěru, že už na tom nevydělá (z důvodu ceny, za kterou to nakoupil), tak je přeci logické, že nakonec ani prodej nebude realizovat. Ti co budou prodej realizovat, tak je přeci jasné, že jednoznačně se ziskem, takže peníze získají.

Že kryptoměny/Bitcoin považujete za pouhou "pyramidu" naznačuje, že z teoretického pozadí, který se váže ke kryptoměnám a obecně k pěnězům nevíte zřejmě vůbec nic nebo záměrně z nějakého důvodu šíříte dezinformace.

Závěr: Jste trapný :-D.

Aros
Aros
Level Level
28. 11. 2017 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek "kryptoměny souvisejí se světem počítačů velmi ​- vlastně existence počítačů je jedna ze základních podstat jejich realizace​/existence. "

Ehm, můžu se zeptat, co to znamená?

Eda_shw
Eda_shw
Level Level
28. 11. 2017 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek To znamená, že nebýt počítačů, nejsou ani kryptoměny. Na papíře s abakusem by se s tím vážně nikdo nepočítal.

Choakinek
Choakinek
Level Level
29. 11. 2017 01:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Díky!

Reklama
Reklama