Zpět na článek

Diskuze: PCI-E hitparada - výsledky testů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Thunder.m
Thunder.m
Level Level
15. 11. 2004 23:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímala by mě jakou mají karty pro PCI-E spotřebu, respektive kolik vyzáří tepla. Konkrétně karty s čipem X600, X700 a 6600GT, netušíte někdo? Chtěl bych takovou kartu chladit pasivně.

Enki
Enki
Level Level
25. 11. 2004 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thunder.m Testy na spotrebu jsou zde :-)
http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/ati-vs-nv-power_10.html

starmen
starmen
Level Level
15. 11. 2004 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já mám primary monitor DSUB-15 a secondary DVI-I => DSUB-15 a bez sebemenšího problému. I s televizí Videou-out (ale jedou pouze dvě zařízení současně).

Desítky seskládaných PC s LCD, DVI vstupem a Ati Radeonem (často kancl - R9200 atp.) - bez sebemenšího problému.

Chyba bude asi opravdu jinde.

MaYo2
MaYo2
Level Level
15. 11. 2004 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to musíš mať veľkú smolu, pretože som mal ATI pred tým aj teraz, idem cez DVI, predtým cez redukciu DVI=>VGA a nikdy som taký problém nemal a ani nemám. Dokonca mi ide aj kombinácia DVI+TV (S-VHS alebo compozitný výstup RGB) a to všetko bez najmenších problémov. Chyba bude inde a nie v kartách. Pri jednej by som to pochopil ale pri desiatich už by som hľadal chybu inde.

MaYo2
MaYo2
Level Level
12. 11. 2004 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ako tak pozerám tvoje príspevky Janko1111 tak zisťujem, že tvoje IQ nie je veľmi vysoké. Ten tvoj Intel by si si mal dať namontovať miesto mozgu alebo ku mozgu (ak nejaký máš). Doporučujem aspoň dva ak nie štyri. Budeš aspoň multi :))

Sajgon
Sajgon
Level Level
12. 11. 2004 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chapes ale, ze si kazdy po precteni udela obrazek, ze GF 6600 za tu cenu je proste lepsi nez top moel ATI? a kdo si chce porovnat 6800 s resenim ati mrkne po zahranicnim webu dyt je to jedno jestli ma nekdo ati nebo nevidiu ne? tak je to u vseho kdo na to ma at si koupi co chce pro nas dobre ze ceny pudou dolu pak a uz se tu fakt neztrapnuj

xmon
xmon
Level Level
12. 11. 2004 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohol by si už konečne prestať s tými tvojími priblblími kecami??!!?? Už to je fakt "TRAPNE". Nikoho tu tvoj názor nezaujíma a určite ani autora článku nebaví odpovedať na tvoje primitívne keci. Daj si už pokoj. článok sa Ti nepáčil, fajn nečítaj. Zaolž stranku www.trapkovia.cz a vypisuj si s podobnými čo nevedia nič urobiť len na všetko frflať. Pripadaš mi ako "SLOVÁK", ktorému sa vždy niečo nepáči a nie preto, ťže je to zlé ale len z princípu.
Maj sa

Sajgon
Sajgon
Level Level
11. 11. 2004 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

naraz co:) tak to me nevadi klidne budu lamka kdyz ti to udela dobre :D nebudu se tu s tebou dohadovat proc sem si koupil amd a ne intel - kazdy normalni si umi spocitat pro a proti.

hans26
hans26
Level Level
11. 11. 2004 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sajgon Ale ale, co to vidim, Honzicek1111 prudi i tady, a jak vidim, tak blije uplne stejne konstruktivni hovadiny jako u grafik... no teda... to je pilny dopisovatel. Bych rekl ze on ani jinak nemuze, doma jej zmlati pomalu i jeho oblibena akvarijni rybka - tak mu nezbyva nic jineho nez nastartovat svuj neskutecne hypersexualne nadupany Intel s PCI-E boadrem a musi nam dokazovat svuj ostrovtip takhle. Ale nechme jej, on se ke sve sexualni orientaci mozna nekdy prizna a pak bude happy..:))

Sajgon
Sajgon
Level Level
11. 11. 2004 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

loooooooooooooooooooooooooooool to je tak kdyz se do toho clovek zamota co? a jeste s tou tvoji demenci :D hehe my o sockach a socka honzik :D

Martin Štěpánek
Martin Štěpánek
Level Level
9. 11. 2004 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Duvod je velmi prosty, testujeme s tim co mame....a co se tyka DDR2 pameti, je to problem.

Na druhou stranu, chtel bych videt, ktera hra bude s 512MB mit nejaky nedostatek. Nerekl bych, kdyby na pozadi bezelo neco jineho, ale zde se jedna o cisty system bez jinych veci. Jedine, kde snad by mohlo k nejakemu, ale velmi nepatrnemu zpozdeni dochazet, je Doom3 s FSAA a AF.

MaYo2
MaYo2
Level Level
10. 11. 2004 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Štěpánek No ja som mal problém s Doom3 na 512MB. Sekalo to neuveriteľne. Zostava je pri tom A64 3500+, Asus A8V Deluxe K8T880Pro, ATI X800XT PE + Catalyst 4.11Beta, 2xHDD, 2xDDR400 Kingston HyperX CL2-3-2-5. Až keď som rozšíril pamäť na 1024MB tak to ide hladko.

Martin Štěpánek
Martin Štěpánek
Level Level
8. 11. 2004 22:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jake bylo moje prekvapeni, kdyz jsem se vratil po trech dnech a vidim, ze temer cela diskuze se tahne ve smyslu absence GeForce 6800. Ale po kontaktovani velkoobchodu v CR se mi nepodarilo zadny kus sehnat. A kdyz je nemaji predni prodejci, nechapu potom, kde se berou na nekterych internetovych shopech. Jedinou moznosti je primy dovoz ze zahranici, ale faktem zustava, ze maly prodejce, pripadne internetovy prodejce nema zadny zajem takovou kartu zapujdit na 14 dni, co test probiha.

Co se tyka udeleni ceny za vykon, je to pomerne jednoduche. Test probihal prave ted a kdyz nVidia nema zadneho zastupce v prodeji, je to jejji chyba. Tim nechci rict, ze jsem fanda ATi (zrovna zvazuji nakup GeForce 6600), ale argumenty typu: kdyby v testu byla byvala byla GeForce 6800Ultra, jiste by byvala byla vyhrala jsou podobne, jako kdybych rekl, ze ATi R500 porazi nVidii. Ani jedna z techto karet neni k dispozici a proto je celkem zcestne o nich uvazovat.

A posledni odpoved patri pro s3m3n0. NEchapu, co se vam nezda na porovnavani X800XT a 6600GT?! Z meho pohledu, tedy z pohledu zakaznika chci vedet, zda ma cenu kupovat jednu kartu za nehorazny peniz, nebo dat ctvrtinu za jinou. A toto by melo zohlednovat oceneni Best Of Test, kterym Leadtek 6600GT nepochybne je. Domnivam se, ze prave toto srovnani vam ukaze, ze s jednou kartou sice ziskate 200fps, ale s tou druhou, ctvrtinovou, dostanete 80fps a to na hrani stale staci. A o tom nakup prece je, nema cenu koupit to nejdrazsi, ale to s nejlepsim pomererm cena vykon a to lze zjistit jen otestovanim jak nejlevnejsich, tak i nejdrazsich karet.

Martin Štěpánek - autor recenze
Svět Hardware

Martin Štěpánek
Martin Štěpánek
Level Level
8. 11. 2004 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, mate pravdu, 5900 ma DX9, ale PS jsou natolik pomale, ze je to jako karta bez DX9. Ostatne proto FarCry na 5900 bezi pouze s DX8.1.

Martin Štěpánek
Martin Štěpánek
Level Level
8. 11. 2004 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano,take jsem byl prekvapen vysledkem teto karty. Po namereni jsem vysledky schvalne pomeroval se starsimi od Zdenka Kabata. Rozdil byl hlavne v 3DMarku05, ostatni hry vychazely temer stejne. Ale nepodarilo se mi najit pricinu techto rozdilu.

Radim Zavadil
Radim Zavadil
Level Level
8. 11. 2004 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vaši připomínku beru na vědomí, ale dokud ji nijak nezdůvodníte, jste u mě chudák vy....

Asysy
Asysy
Level Level
5. 11. 2004 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako první musim říct, že je to špičková práce. Ale zarazilo mě, proč ste nepoužili 2x 512 MB RAM??? Neni přece jen dneska 2x 256 MB RAM trochu brzda? (pro výkonější grafiky). Zajmalo by mě o kolik by vrostl počet bodů; frejmů! Dík za odpověď.

MaYo2
MaYo2
Level Level
5. 11. 2004 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kto chce vidieť ako dopadli (AGP) X800XT PE a 6800Ultra v 3DMark2005 nech si pozrie stránku http://www.sharkyextreme.com/hardware/videocards/article.php/3211_3428621__8. K ostatným testom sa nevyjadrujem a myslím si svoje. Ťažko veriť testom v hrách, či už ide o ATI alebo nVidiu, pretože sú viac či menej optimalizované pre každú platformu. Ja len verím že FutureMark urobil nestranný benchmark. Obidve karty sú vynikajúce ale nie na všetkých hrách takže robiť tu akési rozbroje nemá zmysel a každý si aj tak kupuje podľa sympatií. Ja mám X800XT PE a je to super karta aj keď niekto bude tvrdiť opak a nemám dôvod prechádzať na nVidiu.
SLI - kto si kúpi dve karty za 40000,- SK len preto, aby mu plynule išiel "úžasný DoomIII", ktorý stojí za nič? Ja určite nie. Úžasná grafika je pramálo na dobrú hru (hral som ju).
Ten, kto v článkoch znevažuje prácu druhých a lieči si tu komplex menejcennosti nech tu nepíše. Dôvod nezaradenia 6800Ultra bol dostatočne vysvetlený. Ja tiež by som mohol namietať, že do testu nebol zaradený X800XT PE na PCI-E ktorý je výkonnejší ako X800XT.

xmon
xmon
Level Level
5. 11. 2004 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to dobry test, ktory sa pomoze zorientovat v tak chaotickej ponuke.Dobra praca.Vela uspechov.

Keyoke
Keyoke
Level Level
4. 11. 2004 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyz jsi tak chytry, tak pro tebe jiste neni problem dodat redakci kontakt na CZ firmu, ktera je MA a je OCHOTNA je pujcit k testum. Nebo to snad je problem? Ze by tak 6800 jaxi nebyla k mani?

SataN_XerxeS
SataN_XerxeS
Level Level
4. 11. 2004 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mozna by neskodilo udelat budouci recenzi na 6800GT ve stylu srovnani s X800 PRO/TOXIC/XT PE ...aby to vic vypovidalo

SataN_XerxeS
SataN_XerxeS
Level Level
4. 11. 2004 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Budu velice stručný. DRŽ UŽ HUBU! ...jo a ještě něco - opakuješ se, chudáku...

Smoke_rs
Smoke_rs
Level Level
5. 11. 2004 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SataN_XerxeS Jentak by očko to je sice fajn, že to udělá 10.000b ale na to abych si to moh koupit, tak bych musel š.... bankéřovu dceru. .-) A pokud je něco nedostupné, tak je jasné, že to nemůžu zrecenzovat.

ShanDo
ShanDo
Level Level
4. 11. 2004 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

John.Don uz sa tu neohanaj takymi vecami ako 6800U v SLi ktore dosiahli 10000Bodov. Chces tu kartu mat v recenzii tak ju dones do SH a oni ju tam zaradia, lebo ak ti nedoslo V CECHACH NIE JE chapes??? Myslim ze nie. A ides si kupovat 6800U do Sli slotu?? pochybujem. Ak si chce niekto prehladnut mainstream tak je tento test dokonaly. Ja 22000 SKK na kartu nemam.
Test je fajn!!!
A John.don silencium prosim.

Simik
Simik
Level Level
4. 11. 2004 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Urcite velmi dobry test (nemel jsem silu a cas jej precist cely a hry moc neprovozuji), jen me zarazi ceny:

Trefa - jako nejvykonejsi karta testu
Best of test - jako nejvyhodnejsi pomer cena/vykon

Nic proti, ale proste by mi to prislo logictejsi obracene:-)

Preji hodne hardware-u na testovani

Simik

Štěpán Mrázek
Štěpán Mrázek
Level Level
4. 11. 2004 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Simik Trefa je ocenění pro špičkové produkty bez zohlenění jejich ceny a Best of Test se uděluje pouze ve srovnávacích testech (minimálně pět produktů v jedné recenzi) a typicky za poměr cena / výkon. Takto udělujeme ocenění snad už od roku 2001...

Štěpán Mrázek
Svět hardware

el cid
el cid
Level Level
4. 11. 2004 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlas...a to ze maji verti 6800 jen pro agp je jejich vec...X800 je trefa vedle

Sajgon
Sajgon
Level Level
4. 11. 2004 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

magore:)
"Který distributor ji má v čechách skladem? Zažádám si na zápůjčku. Nám ji bohužel nikdo nezapůjčil a z prstu si ji nevycucáme :-)

BTW: nForce4 + 2x SLI jsem viděl nas CeBITu. Do redakce jsme ji zatím nedostali."

Štěpán Mrázek
Štěpán Mrázek
Level Level
4. 11. 2004 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sajgon Chtěl jsem napsat na Invexu, pardon.

starmen
starmen
Level Level
4. 11. 2004 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... ale John.Don je hulvát, dobytek a navíc je pravděpodobně "vypatlanej". Už ti to řeklo několik lidí, tak se nebudu opakovat. Ty linky jsou strašně nádherný, ale mají něco společnýho... jsou to výjmečné testy a v zahraničí. SHW ti jistě poděkuje pokud jim teď hned (nebo lépe před 14ti dny před začátkem testu) tuto kartu seženeš nebo dokonce i desku s nForce4 na SLI. Nebo alespoň půjčku zprostředkuješ.

Jinak p. Štěpánek netvrdil, že není, ale že ji nesehnal (viz. "Bohužel je mi líto, ale nepodařilo se mi sehnat GeForce 6800 v provedení pro PCIe") takže by jsi měl asi pozorněji číst.

Co se týče výsledku, tak v podstatě souhlasím a co naplat, X800 je nejvýkonější karta v testu a to, ž nV ezvládá dodváky je její problém. Co je mi po tom, že 6800Ultra by byla asi výkonější když ji můžu mít tak maximálně na obrázku.

Štěpán Mrázek
Štěpán Mrázek
Level Level
4. 11. 2004 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@starmen Díky za podporu. Martin Štěpánek strávil s tímto testem spoustu času a spoustu nocí, teď odjel relaxovat... Věřím, že by jinak reagoval na John.Donovi "připomínky" sám. Jsem rád, že drtivé většině čtenářů se tento test líbí.

BTW: Recenze 6800GT v provedení AGP vyjde příští týden. PCI-E je zkrátka pro nás nedostupná.

Reklama
Reklama