Galerie 174
Průvodce: Grafické benchmarky
Článek Ostatní Software Benchmarky

Průvodce: Grafické benchmarky | Kapitola 8

Martin Štěpánek

17

Seznam kapitol

1. Průvodce: Grafické benchmarky 2. Benchmark - 3D Mark03 3. Benchmark - ShaderMark 2.0 4. Benchmark - X2: The Threat 5. Benchmark - GunMetal 1.20S 6. Benchmark - Final Fantasy XI Oficial Benchmark 2 7. Benchmark - HALO: Combat Evolved 8. Benchmark - Comanche 4
9. Benchmark - CodeCreatures Pro 10. Benchmark - Quake III 11. Benchmark - Unreal Tournament 2003 12. Benchmark - Aquamark 2.1 13. Benchmark - Aquamark 3 14. Utilita Bench´emAll 15. Závěr

Mnoho z vás, čtenářů se často dotazuje jak spustit některý z grafických testů nebo jak dosáhnout dobrých výsledků. Proto jsme dnes, jako reakci na časté dotazy, připravili popis nejčastěji používaných benchmarků. Článek má za úkol ukázat nejen jak benchmark spustit, ale také jak jej správně nastavit.

Reklama

Comanche 4 patří ke starším hrám, její vydaní bylo již před 3 lety (přesněji 20.9.2001). Byla to také ve své době první hra, která vyžadovala ke svému běhu HW TnL jednotku (DirectX 8).

Engine hry využívá především vertex a pixel shadery verze 1.1. Dále pak ve velké míře bump mapping.

Obrázky ze hry:

Průvodce: Grafické benchmarky
Průvodce: Grafické benchmarky
Průvodce: Grafické benchmarky
Průvodce: Grafické benchmarky
Průvodce: Grafické benchmarky
Průvodce: Grafické benchmarky
Průvodce: Grafické benchmarky
Průvodce: Grafické benchmarky
Průvodce: Grafické benchmarky
Průvodce: Grafické benchmarky
Průvodce: Grafické benchmarky
Průvodce: Grafické benchmarky

Při testování používám toto nastavení:

Rozlišení: 1024x768, 1280x1024 a 1600x1200 všěe při 32-bitových barvách. Testuji bez zapnuté komprese obrazu a bez zvuku.

Stahovat můžete

ZDE

.

Výsledky

Průvodce: Grafické benchmarky

Je až směšné, jak jsou všechny Pentia velmi vyrovnané a na proti tomu oba Celerony dosahují méně než polovičních výsledků.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama