Shadery verze 3.0 budou v DirectX... 9.0c
Aktualita Grafiky a hry Microsoft

Shadery verze 3.0 budou v DirectX... 9.0c

Zdeněk Kabát

Zdeněk Kabát

Přestože se většina počítačových odborníků domnívala, že nadcházející verze DirectX, která přinese podporu Pixel a Vertex shaderů 3.0, bude označena jako 9.1, věci se začaly vyvíjet jinak. Pravděpodobně půjde o DirectX 9.0c, která přijde společně se Software Developers Kit 2004, což je vývojový nástroj dovolující programování v HLSL (Higher Level Shading Language). Připomínám, že čipy s podporou DirectX 9.0c budou ATi R420 a nVidia NV40 (více v tomto článku). Zdroj: The Inquirer

Reklama

Přestože se většina počítačových odborníků domnívala, že nadcházející verze DirectX, která přinese podporu Pixel a Vertex shaderů 3.0, bude označena jako 9.1, věci se začaly vyvíjet jinak. Pravděpodobně půjde o DirectX 9.0c, která přijde společně se Software Developers Kit 2004, což je vývojový nástroj dovolující programování v HLSL (Higher Level Shading Language). Připomínám, že čipy s podporou DirectX 9.0c budou ATi R420 a nVidia NV40 (více v

tomto

článku).


Zdroj: The Inquirer


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama