Zpět na článek

Diskuze: Souboj titánů: Radeon X1800XT vs. GeForce 7800GTX 512MB

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

mephisto
mephisto
Level Level
18. 11. 2005 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kritiku beriem. Budem sa snažiť písať zrozumiteľnejšie a bez afektu.

mephisto
mephisto
Level Level
17. 11. 2005 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čo to trepeš . Nerobim narážky na jeho rodinu.Po tych vyjadreniach my pripadá ako obyčajny puberťák,tak mu doporučujem,ale veď to nemá cenu vysvetlovať.A sedliačik si v tomto pripade akurat tak Ty.

mephisto
mephisto
Level Level
17. 11. 2005 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mephisto Ospravedlňujem sa všetkým normálnym luďom za tieto infantilné kecy, a čudujem sa sám sebe,
že som sa nechal uniesť.Pc je môj velky koníček tie reči ma strašne vytočili.

HOWG....

snapcase
snapcase
Level Level
17. 11. 2005 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no ja uz by som s tym pocital,ked si kupujem high-end,ze za cas bude nejaka karta vykonnejsia.v tomto pripade dvojnasobne,kedze sa vsade vravelo o 520 a 580 uz pol roka dopredu.mna skor hnevaju praktiky okolo 6800.kupil som ju pred rokom ako jednu z najlepsich(+GT,ultra) a cakal som,ze 6 radu prekonaju az karty zo 7 generacie.ale co sa nestalo:6800GS.karta lepsia ako GT za cenu NU.toto ma vazne stve.to iste sa da povedat o x800.tam je to este horsie(GT,GTO,XL,850Pro,850XT,PE atd atd)..

mephisto
mephisto
Level Level
17. 11. 2005 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mirkoo,Ty vo všetkom.Uplne s Tebou , súhlasím,len povedz maminke nech vyhladá odborníka,pretože Tvoj stav si to vyžaduje.

mephisto
mephisto
Level Level
17. 11. 2005 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Máš pravdu.(človeku ,ktorý je mentalne na tvojej úrovni netreba oponovať)
Odborník v bielom plášti by tvoj stav definoval: MENTALNE RETARDOVANY VO VY§ŠŠOM STAVE DEBILITY.

Až teraz som pochopil ,že ty budeš ten Miroo ,čo si Marcin z relácie Uragán vybral za vzor
pre svojho Mirka.

mephisto
mephisto
Level Level
17. 11. 2005 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Končím debatu s postpubertálnym deckom, ktoré sa schováva za meno Mirooo.
Myslím ,že takéto osočovanie sem nepatrí,sme na stránke pc a nie na nejakom puberťáckom chate.Urážanie ,už na prvý pohlad dementného chlapca (aspoň dúfam ,že chlapca?)nie je moja parketa.
RESUME: Mirko ,ospravedlňujem sa .Dúfam,že ma tú gramatiku doučíš.

Waffer
Waffer
Level Level
17. 11. 2005 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono by se to zislo otestovat take na dvoujadernym Intel Pentiu D-EE nebo na AMD Athlon64 X2 :) rad bych docela videl ci je to pravda ze Forceware 80 rady vyuzivaji vykonu dvou jader.Jeste mam k autorovi jednu otazku-proc netestujete take s Pentium 840 Extreme Edition to je natolik nedostupny nebo co-pripada mi to jako opovrhovani Intelu kdyz uz robim test tak s oboma platformami a ne jen s jednou co na to asi rikaji ty na strane Intelu?Dekuji

mephisto
mephisto
Level Level
17. 11. 2005 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čudujem sa ,že inteligent ako Ty vie vôbec čítať.Podla mňa Ti to musí čítať maminka ,ale veď neboj,možno s toho vyrastieš.Na margo Radka Hulana : s času na čas sa objaví človek,ktorý má už plné zuby toho drýstania,inteligentov ako si TY , prepáč v tvojom prípade sa o inteligencii hovoriť nedá,bola by nezmeratelná.Takže rada na záver napapať,vycikať,dudlík do úst a spať ,veď MOŽNO (osobne tomu neverím)S TOHO VYRASTIEŠ.
PS:neboj?Veď možno?

mephisto
mephisto
Level Level
17. 11. 2005 00:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bolo ,by rozumné popracovať na lepšom chladení.Myslím výmena chladiča , pridať mimo VGA ventilátor,ktorý by Ti lepšie osával vzduch z compu,prípadne zvážiť vodníka.Nechcel som ,znevažovať Tebou dosiahnuté hodnoty , len pri tých závratných teplotach ,čo tá karta dosahuje, je to na zváženie,nemyslýš?Určite hodne klesá životnosť použitých súčiastok.

spajdr
spajdr
Level Level
17. 11. 2005 00:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mephisto No určitě by nebylo od věci, kdyby už arctic cooler vydal silencer na X1800, zatím tam pasuje zalman 700, ale ten stěží něco vyfouká :-) rozhodně chladič u X1800XL se nepovedl.

mephisto
mephisto
Level Level
17. 11. 2005 00:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zamysli sa nad tým ,čo si napísal! Citujem : "správna teplota 54-58°C V KľUDE.
Ja som bol doteraz v tom ,že VGA je kopa cínu,kremiku na bakelitovom podnose , a myslím,že tieto teploty udávať ako správne je na zamyslenie.Uboha VGA.

mephisto
mephisto
Level Level
16. 11. 2005 22:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozdiel v kvalite obrazu je mizyvý.Slaby argument.
Rozdiel v grafickom výkone už ,ale tak myzivý nie je, panečku.(samozrejme v prospech nVIDIE)

HOWG!!!

pegy
pegy
Level Level
16. 11. 2005 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mephisto Vsak samozrejme ze pre teba je mizivy (co pre ostatnych az take mizive nemusi byt), teraz sa zase kto hra na krikluna, zeby Nvidiak?

mephisto
mephisto
Level Level
16. 11. 2005 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pegy Suhlasím,naťahovať sa môžeme donekonečna, ale o to mi nejde.
Nenazíval by som sa nVIDIAK, ja len mám rád doré a hlavne výkonné veci, aje mi jedno kto, alebo čo mi ich vyrobý.Už nejaký ten piatok je na koni nVIDIA, a mne vadia tie prázdne reči
ATI klubu o tom čo by bolo keby? (tak sme všetci v nebi,nemyslýš.)

pegy
pegy
Level Level
16. 11. 2005 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pegy No ono to prameni mozno s toho ze ATI prisla s novinkami az teraz a dovtedy Nvidia ovladal trh (bola 1) a ked chce do vysledku prehovorit aj ati, tak sa ti nepaci ze ju niekto podporuje?Samozrejme ja tiez pozeram po tom co je dobre (samozrejme preferujem viac ATI), ale keby prisla Geforce s niecim super na co by si ATI nemohla ani skrtnut, potom by som mohol skonstatovat, ze je perfektna a urcite ak by mi to penaze dovolovali, tak by som si to kupil, ale dajme sancu aj ATI ukazat co je v nej.a nejde tu o to co by bolo keby, pretoze ono to tu je (nove nepouzite ovladace) a ATI vyhlasila ze aj ona chce nataktovat grafiku a potom si mozu znova zmerat sily (ale to budu mat zase pidny nVIDIACI, ze je tu nova karta a blabla a budeme si rovny)Az vtedy sa ukaze skutocby vykon tejto novej karty.Toho Nvidiaka berem spet.:)

mephisto
mephisto
Level Level
17. 11. 2005 00:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pegy Podpora ATI to beriem,ale? Čo vlastne podporuje? Otázka znie:chceš výkonnu grafiku,alebo
(podla mňa),o poznanie slabšiu vga.Myslím,že kým ATI stále dobieha súčastné vga nVIDIE,nVIDIA
má čas na prípravu nových vga,nemyslýš? Takže vec sa má asi tak, a ver,že dôjde na moje slová
ATI popracuje na starej VGA, nVIDIA ho prevalcuje novou VGA.Nekonečný kolotoč,ale dosť už lebo za tie reči ma môžeš nazvať ATI čkárom.(KEBY?)

pegy
pegy
Level Level
17. 11. 2005 01:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pegy Ja niesom toho názoru, ze by ATI nieco dobiehala.Predcsa spravna konkurencia musi odpovedat na novinku (ved to same spravola aj Nvidia) a kedze ATI mala problemi s ARCHITEKTUROV novych cipov, tak vysli neskor (Nvidia uz bola zo svojimi kartami na trhu dlho) s coho tazila Nvidia. Teraz su obe karty horuce hity a aj Nvidia si vicerpala posledneho zolika (mozno nie posledneho ale viac zatial nema) co mala, to ale pri ATI nemusi platit (aby nevznikli zase dlhe diskusie dodavam,ze nemusi mat dakeho zolika, ale je to viac pravdepodobnejsie ako u Nvidie) kedze len teraz vychadzaju jej nove karty s novymi cipmi.Ved aj Nvidia musela popracovat na svojej ARCHITEKTURA karty typu FX 5200 a spol ziadna slava.Ved cas ukaze kto z nas mal pravdu. :)

mephisto
mephisto
Level Level
17. 11. 2005 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pegy Jeniný ,kto získa konkurenčným bojom medzi týmito gigantami na poli VGA , sme my užívatelia.Nižšie ceny,vyšší výkon,lepšia hratelnosť,lepší neoptimalizovaný obraz apod.
Mne ,osobne je jedno kto zvýťazí ,ja nemám problém kúpiť si hoci kartu od ATI. Moja výzia
vychádzala so skúseností, s posledných pár rokov nazad.Už viac krát som povedal že mne nevadí
firma ATI,ale tie reči ,čo okolo toho vedie ATI fan klub.Samé možno a keby,a v nemalej miere
osočovanie všetkých čo majú na to triezvejší názor aj keď je samozrejme iný ako je ten ich.

pegy
pegy
Level Level
17. 11. 2005 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pegy Co sa mna tyka, tak sa snazim s kazdym diskutovat v ramci slusny medzi (myslim ze teba som dako neurazil?ale ak ano tak sa ospravedlnujem), je pravda ze niekomu ujdu nervy a strhne sa pisomna bitka, ale na druhu stranu nikto nieje bez viny!Nema dalej vyznam o tom diskutovat, ty mas svoju pravdu ja svoju a cas ukaze, kto z nas mal pravdu ako sme si to hore vydiskutovali :-)

mephisto
mephisto
Level Level
17. 11. 2005 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pegy Bolo mi cťou ,vymieňať si sTebou svoje názory a postrehy zo sveta VGA.Určite si ma neurazil,iba som sa Ti snažil vysvetliť môj názor a postojdanej problematike.
Verím ,že nás to obdvoch posúva vpred,áno človek je omylný ,aje dobré rozobrať to s luďmi čo
vidia do problému. Teším sa na ďalšie diskusie.

pegy
pegy
Level Level
16. 11. 2005 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je OK.Ja som mal donedavna RADEON SAPPHIRE 9600. Catlyst mi bezal bez problem, ale na tieto karty to velky efekt nemalo, ale na dnesne je to o niecom inom.Nova Architektura spolu s dobrym ovladacim softverom je uz ina kava.Ja som ziskal v 3Dmarku05 100B len tym, ze som preinstaloval catalysty z 5.8 na 5.10 (momentalne X700) a to je uz celkom slusne.Ja ti netvrdim aby si presiel na ATI, ja som tiez uvazoval pri kupe novej VGA o Geforce 6600, ale pre objektivnost je dobre testovat vykonu kartu s dobry softverom.To mas to iste ako ked vinde na Windows Servis Pack.Ved pri vidani by mali mat vychytane vsetky muchy no nie a preco vychadzaju opravne patche?Pretoze sa vychytavaju muchy, a to iste sa deje aj u ATI. :+)

pegy
pegy
Level Level
16. 11. 2005 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono to je pravda, no ale pri riešení novej architektúri čipov,je ťažko pripravovať aj ovládače, tie budú dobre odladené až po určitom čase.A zase, je tažko odpovedť na novú kartu od Nvidie (v podatate je nova má zmenené čo sa len dá plus je nataktovaná), ja si počkám, či sa potvrdií to, že nataktujú aj nový RADEON a keď k tomu pridajú aj nové ovládače (možno v tom čase už 5.12) tak sa potom uvidí k toje kráľom.Možno si poviete uvrieskaný ATi-čkár, ale skúste sa aj nad týmto zamislieť.

mephisto
mephisto
Level Level
16. 11. 2005 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pegy Pegy ,Ty zrejme stale nechápeš pointu. ATI sa v poslednej dobe stale iba doťahuje na nVIDIU,
a len ovladačmi to zrejme nebude.Taktovanim a celkovým vyladením karty ,tiež pridajú niečo na výkone,ale len zmena architektury bude krokom vpred.

pegy
pegy
Level Level
16. 11. 2005 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mephisto ja si nemyslim ze by ta nova Geforce podala az taky uzasny vykon oproti RADEONU, aby mohla byt rec o nejakom super vykone.A ani v clanku neni spomenuta nova architektura, takze ju len nataktovali a pridali vykonnejsie pamete (co kludne moze spravit aj ATI), takze sa tu nekona ten tvoj krok v pred (nova architektura), oprav ma ak sa mylim ale myslim ze sa nemilim, takze trvam na tom co som napisla vyssie.:)

mephisto
mephisto
Level Level
16. 11. 2005 23:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mephisto Nepovedal ,som ,že bola použitá nová architektúra.Tvrdim,že krok vpred by urobily a tým myslím obydve firmy ,tým že zmenia architekturu , nielen taktovaním a novými ovládačmi.
Nič sa nedá laďiť donekonečna. Chápeš.

pegy
pegy
Level Level
16. 11. 2005 23:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mephisto Ja ta samozrejme chapem a davm ti za pravdu, ale musel som reagovat na tvoj dotaz alebo prispevok.:)

mephisto
mephisto
Level Level
16. 11. 2005 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Miroo, začni najskor u seba ,Ty trapoš.V zaplave tych trapnych kecov,mam čo robiť ,aby som
vôbec myslel,nie ešte dával pozor na gramatiku.Tebe to tiež moc nejde.Čoo?
Na začiatku vety je vždy velké písmeno a pred alebo je čiarka a nie bodka, v osloveni sa
tiež použiva veľké písmeno.
Takže : MASTI UROBIŤ TEN REPARAT TRETEJ TRIEDY, HLAVNE NEPOUČUJ,KEĎ SI BLBY AKO TAČKY...

VšETKYM TRAPASAKOM TRIKRAT : ZDAR,ZDAR,ZDAR.

kezz
kezz
Level Level
16. 11. 2005 22:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mephisto toto je ten dovod, preco sa niekedy hanbim za to, ze som slovak... :)

mephisto
mephisto
Level Level
16. 11. 2005 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Súhlasím ,Ichtyl povedal vela pravdy a stačila mu iba jedna veta.
ATI klub ,už konečne prestante kecať a uznajte,že NVIDIA je proste lepšia.

Cassey1
Cassey1
Level Level
16. 11. 2005 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Součástí dřívějších testů bylo i na kolik lze dannou kartu přetaktovat, určitě by to zajímalo více lidí.

mephisto
mephisto
Level Level
16. 11. 2005 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V ATI su ty spravny ludia do ktorych ,by ste sa mali navažať a nie do autora članku.
Im by malo v prvom rade zaležať na tom , aby boli dostupne adekvatne ovladače.
Aj tak by to RADENU pomohlo len zmierniť porážku.

mephisto
mephisto
Level Level
16. 11. 2005 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečne niekto zo stajne uznavajucej ATI ,uznal ,že NVIDIA odviedla lepšiu pracu.
Na margo ovldačov k ATI, je to typicke pre tuto značku.ATI ,by sa malo venovať viac vývoju
napr aj spomenutých ovládačov ,miesto ohovarania inych značiek,a nekonečného rozoberania toho
čo možno raz bude (R580).
SLAVA VIŤAZOM ,ČESŤ PORAZENYM.

RainMakeR
RainMakeR
Level Level
16. 11. 2005 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč se testovali ve "starých" hrách?Proč nebyl test udělanej v Call of Duty 2,Quake4,F.E.A.R!A co třeba strategie Age of Empire3??na nějaký Benchmarky 03,05 atd. na to se můžu vys***!!Kdybyste příště dali místo těch Benchů a Marků ty nový hry.
Udělali by ste určitě daleko líp.
jinak abych jen nekritizoval.Je to dobrej článek.A i ty předešlý o srovnání grafických karet low endu,mainstremu,high endu.Za ty články tomuhle webu děkuju!

Zdeněk Kabát
Zdeněk Kabát
Level Level
16. 11. 2005 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono to nebude tak žhavé. Nové ovladače hodně pomáhají výkonu v OpenGL, ale výkon v ostatních hrách zůstává prakticky stejný. Uznávám, že v tomto případě jsou výsledky částečně neobjektivní, ale zase ne úplně. Stejně se bude ladit ještě mnoho týdnů...

Lizzard
Lizzard
Level Level
16. 11. 2005 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Kabát Asi tak jak jiz bylo receno.. Skoda tech Catalystu, to ze resi vykon v "jen" v OpenGL podle me neni zrovna nejlepsi argument - vzdyt tam prave Ati dle tohoto testu dostava nejvic na frak. V jinych testech je videt, ze optimalizace novych ovladacu nema zrovna zanedbatelny vliv na vykon.. Nejdriv srovnavate 7800 GTX s X1800XL a ted GTX a XT, jenze XT nema ty prave ovladace.. Ano muze si za to Ati, uznavam, ale lide s preferenci Ati se asi prece jen radeji podivaji na recenzi s ovladacemi, ktere k te karte patri. Skoda.

komisar_durex
komisar_durex
Level Level
16. 11. 2005 04:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jen by me zajimalo kdy se delal tenhle test ze se nepouzily 5.11tky ktery ma ati jiz na webu:-/

Zdeněk Kabát
Zdeněk Kabát
Level Level
16. 11. 2005 05:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komisar_durex Co se týče Radeonů série X1800, tak v průběhu minulého týdne, ovladače se objevily nepletu-li se v pátek, takže už jsem to nestihl. GeForce jsem testoval přes víkend.

qvoshi
qvoshi
Level Level
16. 11. 2005 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Kabát Kazdopadne jste mohl alespon pouzit opravnej patch pro ovladace od ATI (ten uz je vydan dlouho).

Burney
Burney
Level Level
16. 11. 2005 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Kabát Článek je fakt pěknej, ale fakt by to chtělo dodat i testy s catalystama 5.11, zvláště když se ví, že řešej dost výkonovejch nedostatků. Prostě mi to připadá škoda, že se po takovejch testech budu muset podívat jinde.

komisar_durex
komisar_durex
Level Level
16. 11. 2005 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Kabát Jen nechapu proc ste to neprohodil.....aby se mohli radeony otestovat na 5.11 protoze takle to nedava moc smysl....cely ten test

Reklama
Reklama