Zpět na článek

Diskuze: Soutěž s Asus o 3 high-endové základní desky s P35 - vyhodnocení

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

test5
test5
Level Level
4. 9. 2007 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Štěpis V XLS soboru jste, akorát se zmršenými českými znaky (jedná se o Ĺ tÄ›pis). To je jedna z chyb, kterou je třeba odstranit a která doposud nevadila, jelikož se data z generovaného XLS nezveřejňovala. V případě českých znaků se totiž momentálně do XLS nepromítnou ve své podobě a v tomto případě jsem tedy musel uživatelská jména projít a ta, která byla zmršená, opravit na správná (nahlédnutím do db a zjištěním správné hodnoty podle ostatních údajů; e-mailová adresa české znaky obsahovat nemůže). Ve Vašem případě jsem tedy onen záznam přehlédl, nicméně celé zveřejněné XLS má pouze informační charakter pro čtenáře - na jeho základě nebylo losováno, takže můžete být bez obav, že by Vám byla tato možnost odepřena.

preclik_75
preclik_75
Level Level
30. 8. 2007 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

gratuluji k výhře.. ač jsem byl na dovče, tak jsem se snažil také zůčastnit, ale nějak to tam podivně fungoval tak jsem nejel na 100% .. ;)

boboco
boboco
Level Level
29. 8. 2007 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ehm -chlast a KP? k tomu snad jen ROFL:-)))
-jste tak zlí.... :-)))

Pavel Boček
Pavel Boček
Level Level
29. 8. 2007 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@boboco já nic...já se to právě snažil bagatelizovat :wink:

osha
osha
Level Level
29. 8. 2007 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela by mě zajímalo, jestli už byly odeslány maily výhercům. Pořád ne a ne nic dostat, tak se trocha bojím, jestli mi to neodfiltroval antispam.

test5
test5
Level Level
29. 8. 2007 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@osha Zatím ne, byl jsem teď pár dní poněkud mimo, takže doháním a nestíhám. Maily budu posílat dnes večer (respektive v noci :-)).

osha
osha
Level Level
29. 8. 2007 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 njn chlast je mrcha :P

Pavel Boček
Pavel Boček
Level Level
29. 8. 2007 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 baaaaaaaaa ! ^|^ :roll:

:D lol

Perkacz
Perkacz
Level Level
29. 8. 2007 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Môžu sa týchto súťaží zúčastniť aj Slováci? Pytam sa, pretože
v registračných údajoch nie je kolonka krajiny a preto nie je
možné vyplniť celú adresu.

soskolin
soskolin
Level Level
29. 8. 2007 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Perkacz Tiež by ma to zaujímalo, či sa nesnažím zbytočne :)

-hony-
-hony-
Level Level
30. 8. 2007 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@soskolin Není důležitý vyhrát, ale účastnit se. ;-)

boboco
boboco
Level Level
30. 8. 2007 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@soskolin Tak tak, boboco taky nemůže nikdy nic vyhrát a přesto na otázky odpovídá:D

mattiash
mattiash
Level Level
29. 8. 2007 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kokos tych je tiez pekna kopka... hlavne si vsimnite tych 10-9-8-7 bodovych myslim ze ich je 230 ak spravne ratam !!!!!!

test5
test5
Level Level
29. 8. 2007 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mattiash Jsem sám, kdo nerozumí obsahu tohoto sdělení?

boboco
boboco
Level Level
29. 8. 2007 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Myslím že autor příspěvku poukazuje na velký počet účastníků expertiády, kteří mají dostatek bodů pro postup do slosování, ale nemají vyplněnou adresu :-) (alespoň tak jsem to pochopil já).

osha
osha
Level Level
29. 8. 2007 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
1. cena :DDDDDDDDDD

-hony-
-hony-
Level Level
29. 8. 2007 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@osha Nechceš to semnou vyměnit za 3 místo? :DDD Nechce se mi kupovat paměti :DDD

osha
osha
Level Level
29. 8. 2007 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-hony- uvazuju o tom ;) pac DDR3 je zatim porad mimo my financni moznosti. A mit na takove desce jen 512 ramky bych se stydel :D

-hony-
-hony-
Level Level
29. 8. 2007 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-hony- Já teď přemýšlím nad tím, kterýma kanálama budu chodit, aby nikdo neviděl toho CeleronaD + X700SE Hyper memory + 2x 512 667 :D
---
Přišlo to v nejmíň nejvhodnější okamžik. Možná mi zůstane ležet ve skříni až do února.

boboco
boboco
Level Level
29. 8. 2007 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-hony- hmm, tak co mi ji poslat a zapomenout, že jsi vyhrál? -já ji zužitkuju hned :D:D:D

Styryx
Styryx
Level Level
29. 8. 2007 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-hony- No vidíš, to mně by se docela hodila. Dělal jsem nedávno upgrade a koupil bohužel desku P5K-E, ale brutálně se přehřívá chipset, a občas mi to kvůli tomu padá, tak jsem soutěžil s tím, že kdybych případně vyhrál, měl bych po starostech :) ... takže jsem před kupováním nový desky čekal na vyhlášení :-D. Nu což, koupím si jinou asi sám :)

stary
stary
Level Level
29. 8. 2007 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim, ze na expertiade byste mohli trochu zapracovat. Treba ja jsem byl presvedceny, ze adresu vyplnenou mam, takze uz se skoro dva roky snazim a nemam narok. Taky nejde zjistit, jak jsem odpovedel na posledni otazku. Alespon, ze jste tentokrat pridali ten excel.

Bylo by tak tezke den po posledni otazce poslat vsem zucastnenym mail typu: V tomto kole jste ziskal x bodu a (ne)postupujete do slosovani. Vase adresa je/neni v poradku a proto mate/nemate narok na vyhru. Dosud jste ziskal xx bodu, loni yy bodu.

A taky poslat mail, ze bude expertiada, kazdy nema cas chodit kazdy den (dobra, pondeli) na SHW a zjistovat, jestli neco neni, v aktualitach se to prehledne.

cown
cown
Level Level
29. 8. 2007 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stary Naprosty souhlas.

Taky jsem byl presvedceny, ze mam adresu vyplnenou (jakoze mam). Zajimalo by me teda, kde je problem. Hodilo by se mozna do zminovaneho mailu pridat i hlasku, pokud adresa neni v poradku, tak aby tam bylo uvedeno, co neni v poradku. Vzhledem k tomu, ze jedina kolonka v registraci, kterou nemam vyplnenou je web, coz za 1. nemam a 2. nepovazuju za soucast adresy ;)

Asi tak :), moc do diskusi neprispivam, ale tohle me fakt zklamalo.

cown
cown
Level Level
29. 8. 2007 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cown Omlouvam se :), nejak jsem si neporozumnel s excelem, tak jsem si myslel, ze u meho nicku je poznamka "bez adresy". Takze omluva, vse je v poradku :)

Konias
Konias
Level Level
30. 8. 2007 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cown STejný problém. Také se omlouvám. Adresa je v pořádku. Špatně jsem se kouknul do excelovské tabulky.

test5
test5
Level Level
29. 8. 2007 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stary "Myslim, ze na expertiade byste mohli trochu zapracovat." - ne že bych nesouhlasil, nicméně jejich podoba i pravidla se za posledních 18 měsíců změnila dost výrazným způsobem a neustále se vyvíjí. Dříve byly expertiády mnohem méně nápadné oproti dnešnímu stavu a ani pravidla nebyla tak podrobná jako nyní. Ale stejně jako u všeho je a stále bude co zlepšovat, to souhlasím. A teď k jednotlivým připomínkám - jelikož se zaměřujete na zlepšení informovanosti pro všechny, vezmu to tedy podrobně, aby byly jasné poněkud problémové spojitosti v některých případech.

Ověřit si to, zda má uživatel X vyplněnou adresu, je záležitost na jedno kliknutí myší (po přihlášení). Skutečnost, že pro účast v expertiádách je nutné mít adresu vyplněnou, je uváděna v pravidlech už od samého prvopočátku. Není naší povinností ověřovat, zda všichni účastníci skutečně splňují podmínky pro účast. Ve všech oznámeních doprovázejících každou otázku je formulace, že pro účast a možnost výhry je nezbytné dodržovat pravidla, přičemž je uveden odkaz na tato pravidla (není je tedy třeba hledat). Pokud je tedy pro někoho problém si pravidla přečíst, nebo si ověřit, zda má skutečně vyplněno vše, co je třeba, tak pak musím bohužel konstatovat, že to je především jeho chyba. Chápu, že ve Vašem případě Vás to štve, pokud jste myslel, že adresu vyplněnou máte - pak ale nevím, proč jste si před účastí tuto skutečnost neověřil - stačí k tomu jedno kliknutí myší. To, že jsme Vám to sami nedali vědět, a můžeme za to tedy vlastně svým způsobem my, neberu. Přesto můžeme být více důkladní, aby se informovanost zlepšila - to ano, souhlasím.

Poslat po poslední otázce automaticky všem zúčastněným e-mail o tom, zda postoupili nebo ne, není možné z toho důvodu, že občas se vyskytne v některé z otázek nějaká nesrovnalost, díky které se posléze dodatečně upravují správné odpovědi (což je také vždy oznámeno a vysvětleno). A vyhodnocení neprobíhá vždy následující pracovní den po skončení poslední otázky, nýbrž v rozmezí následujících X pracovních dní (doslova až se k tomu dostanu). Nějaká hromadná rozesílka informací o postupu vyvolaná "ručně" v době, kdy bude vše definitivní, by navíc podchytila počet bodů, nicméně už ne neúplnou adresu, protože v některých případech není například vyplněno pole pro ulici, protože se jedná o vesnici, kde je jen číslo popisné. Taková adresa by pak byla podle automatiky vyhodnocena jako neúplná, zatímco když si to projdu sám, tak rozpoznám, že je v pořádku (akorát to zabírá další čas navíc). Jediné řešení by bylo, že by se nově ustanovilo, že i v takovýchto případech by muselo být v poli pro název ulice vyplněno město (tedy stejný údaj jako v poli pro město - někteří to tak v profilu mají už teď). Pak by byla ona automatická ručně vyvolaná rozesílka v bodě, kdy bude vše definitivní, možná a navíc by mi ušetřila čas :-). Rozhodně tomu ale bude třeba předcházet nějaké oznámení (napadá mě formou e-mailové rozesílky všem, co mají v profilu zaškrtnuté, že se chtějí účastnit expertiád, když už Vám oznámení v magazínu nestačí, protože jej lze v aktualitách přehlédnout - tady je ale jiný problém - mají ten checkbox skutečně všichni účastníci expertiád zaškrtnutý? Dříve se totiž podle něj určovalo, komu se budou expertiády zobrazovat a komu ne - tento systém byl ale před 18 měsíci změnen a od té doby se expertiády zobrazují všem. A pokud jej zaškrtnutý nemají, tak jak docílit toho, aby si jej dotyční zaškrtli? E-mailovou rozesílkou na všech více jak 30 000 profilů, které máme v databázi, tedy i těm, co o žádné e-maily od nás nestojí a mají tedy volby automatických rozesílek zrušené?), aby s tím byli všichni potenciální účastnící expertiád obeznámení (jinak by se vyřadili ze hry ti, kteří mají vše správně uvedeno, což by nebylo správné).

Jak jste odpověděl na poslední otázku lze. Stačí kliknout na odkaz Expertiáda v boxíku Speciál v levém sloupci a posléze v pravé části kliknout na konkrétní expertiádu, která Vás zajímá. Zobrazí se Vám přehled všech otázek, správných odpovědí a také toho, jak jste hlasoval.

O informování o expertiádě - to je o úhlu pohledu. Takhle má zase někdo, kdo jinak SHW pravidelně nenavštěvuje, důvod navíc, aby tak činil :-). Rozesílat informační e-mail úplně všem se mi nejeví jako dobrý nápad. Na druhou stranu pokud by se obnovila smysluplnost onoho checboxu "Chci se účastnit Expertiád" (viz výše), mohlo by se e-mailové oznámení o nadcházející expertiádě rozesílat předem (společně s informováním v podobě aktuality) těm, kteří mají tento checkbox zaškrnutý. To by šlo. A pokud by to někdo zašktnuté neměl, tak by se konkrétně v tomto případě nic nestalo - bylo by pro něj vše stejné jako doposud.

Co si o navrhovaném řešení myslíte?

stary
stary
Level Level
29. 8. 2007 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Myslim, ze checkbox pokud uz checkbox "Chci se účastnit Expertiád" neovlivnuje jejich zobrazovani, mohl by se prejmenovat na "Chci dostaval upozorneni na Expertiadu". Toto oznameni by se mohlo poslat tem, kteri ho maji zaskrtnuty, a ti by si ho pripadne zmenili podle potreb. Taky by se to mohlo pripsat k popisu dalsi Expertiady, aby se to dostalo ke vsem, kteri maji zajem. Tak by to bylo celkem ciste.

Jestli tomu dobre rozumim, tak v Excelu jsou oznaceni Bez adresy jen ti, kde jste hledali viteze a lidi za sebou meli spatnou adresu. Ale ti, ktere jste neprosli, ji mohou mit spatnou stale...

Pokud jste jich prosli tolik, opravdu si myslim, ze by jednoduche zkontrolovani alespon psc a obce pomohlo Vam i zabranilo zklamani soutezicim (teda alespon me). Nevim, kolik je tady lidi, kteri soutezi jenom kvuli bodum, ale urcite je dost lidi, kteri maji adresu falesnou/neaktualni, protoze ji proste neradi davaji. Ale verim, ze mate dobry duvod adresu pozadovat.

Pri kontrole svoji adresy jsem dost dlouho hledat, kde udaje zmenit. Po kliknuti na svoje jmeno se mi zobrazilo kolik mam bodu a co mam povolene na zasilani. Ale nikde nevidim odkaz na zmenu udaju. Pod registraci jsem to nasel, az kdyz jsem zacal klikat na vsechno.

Jiste vite alespon o existenci hesla (a knihy) "Nenutte uzivatele premyslet". Sam bych byl velmi rad, aby uzivatele casto vice premysleli, ale jako vyvojar vim, ze respektovani tohoto doporuceni setri praci zejmena me. Tohle jsou zhruba myslenky, ktere me napadaji jako odpoved a svuj pohled na to, jak nechat uzivatele premyslet o otazkach v Expertiade a ne o Expertiade samotne.

Drzim Vam palce, rekl bych, ze SHW odvadi ve svem oboru nadprumernou praci.

test5
test5
Level Level
29. 8. 2007 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 K tomu checkboxu - u oznamování na novou expertiádu vcelku o nic nejde, buď přijde oznámení navíc nebo nepřijde a bude vše jako doposud.

Problém je ale u té adresy - jelikož všichni informaci o změně ve vyplnění adresy nezaregistrují (informaci o změně přehlédnou v textu u otázek/pravidlech a zároveň nemají checkbox momentálně zaškrtnutý (jelikož pro to teď nebyl důvod) a oznamující e-mail informující o změně jim tedy nepřijde). Na druhou stranu i v tomto případě by se mělo jednat pouze o věc informačního charakteru. Vyhodnocování budu i posléze provádět jako doposud, tedy setřídím seznam podle definovaného pravidla a pak podle náhodně vygenerovaných čísel mrknu na účastníky, kterým patří - a až zde je pro mě rozhodující, zda má adresu v pořádku vyplněnou nebo nikoli, nikoli obsah informačního e-mailu, který se rozeslal. Čili pokud budeme o té automatické rozesílce (spouštěné ručně) uvažovat jako o ryze informační, aby připomněla účastníkům, že nemají vše správně vyplněno, bude to v pořádku. Budou se sice moci vyskytnout případy, kdy podle automatické rozesílky přijde někomu e-mail, že nemá vyplněnou kompletní adresu, přestože ji má vyplněnou v pořádku (když se bude jednat o vesnici, kde bude chybět ulice), nicméně takových případů bude hodně málo a odhadem se tak 5 až 10 lidem pošle e-mail, v kterém bude obsažena nesprávná informace, zatímco řekněme 200 lidem se pošle správné upozornění, že bohužel nesplňují podmínky pro postup do slosování z důvodu nekompletní adresy a nemohou tedy vyhrát. Ti si pak, předpokládám, do příštího kola svůj profil upraví. A pro těch 5 až 10 v textu onoho e-mailu uvedu zmínku o tom, že obsah má ryze informační charakter a ve zmiňovaném případě adresy vesnice bez ulice nemusí být správný. Navíc zde bude rovněž zmínka o tom, aby si dotyčný profil upravil tak, aby byla v poli pro ulici doplněno rovněž město (respektive vesnice), čímž se u něj tento "problém" pro příští expertiádu rovněž vyřeší, případně že mi může pro ověření toho, zda mohl nebo nemohl být vylosován, napíše e-mail.

Čili takto to vidím za mě už jako dořešené, teď to jen uvést do praxe :-).

Pokud jde o dnes přiložený excel - v něm je seznam všech účastníků této expertiády s firmou Asus. Pokud je u někoho nějaká poznámka (týkající se adresy) ve sloupci C, znamená to, že neměl vyplněnou kompletní adresu a nemohl být tedy vylosován (nesplňoval podmínku uvedenou v pravidlech). Pokud u dotyčného žádná poznámka není, měl adresu v pořádku a mohl tedy vyhrát - pokud tedy měl odpovídající počet bodů samozřejmě, což značí sloupec F.

Pokud by někdo uvedl adresu falešnou, tak má smůlu, jelikož ceny posílám na adresu uvedenou v profilu. Pokud někdo nechce uvádět reálnou adresu, tak samozřejmě nemusí - nikdo nikoho nenutí, je to však jedna z našich podmínek, pokud chce něco vyhrát.

To, jak si ověřit údaje v profilu a tedy zda je adresa v pořádku vyplněna, je popsáno v pravidlech expertiád (https://www.svethardware.cz/info.jsp?name=pravidla_soutezi) v odstavci IV., na které je směrovaný odkaz u každé otázky a oznámení formou aktuality. Stačí tedy jen být pozorný. Obeznámení s pravidly považuji za základ, pokud se něčeho účastním (ať už jde o soutěž, spolupráci nebo nějaký závazek).

A na konec děkujeme za ocenění naší práce, to vždy potěší a žene nás dále :-).

HADES
HADES
Level Level
30. 8. 2007 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 K tomu upozorňování obecně: zaráží mě že tak rozsáhlý a populární web nemá RSS kanály, kdybych se mohl připojit na RSS tak by se mi nemohlo stát že propásnu nějaký článek co mě zajímá. Každý den ráno si synchronizuju RSS v PDA a teprve potom si vybírám čemu budu věnovat čas. Co ty na to Charlesi? Bude RSS?

HADES
HADES
Level Level
30. 8. 2007 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 nj, jsem to ale slepec:) Omlouvám se

Konias
Konias
Level Level
29. 8. 2007 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den
Koukla jsem se do přiloženého xls souboru s účastníky. A u mého nicku mám poznámku. Chybějící adresa. Přitom mám všechny údaje vyplněné správně a korektně. Maily z výsledky mi chodí. Tak v čem je chyba?
Já by sem chtěl také někdy něco vyhrát. Fňuk

Konias
Konias
Level Level
29. 8. 2007 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Konias Velká omluva za hrubky.

test5
test5
Level Level
29. 8. 2007 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Konias Dobrý den, u nicku Konias ale taková poznámka není. Nebo mluvíte o jiném?

xjohny
xjohny
Level Level
29. 8. 2007 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nezkousel nekdo ta nahodna cisla zanest do grafu? Nevychazi treba neco hodne podobneho gaussove krivce (tj. nejvice cisel nekde z prostredka)? Potom by ti, kteri odpovedeli za 10b. meli mensi p vyhry nez ti kteri meli 8-9b. :)

Macák
Macák
Level Level
29. 8. 2007 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xjohny Já to zkoušel a vyšel mi velmi sprostý obrázek.

boboco
boboco
Level Level
29. 8. 2007 00:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nezbývá než pogratulovat výhercům k novým mazlíkům a čekat na další expertiádu :)

Pavel Boček
Pavel Boček
Level Level
29. 8. 2007 01:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@boboco Samozřejmě nemohu než se přidat ke gratulaci :)

+bych ještě nahlásil vadný odkaz na přehled soutěžících...

macmar
macmar
Level Level
29. 8. 2007 06:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček jj, odkaz mě taky nevalí

Jan Vítek
Jan Vítek
Level Level
29. 8. 2007 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček odkaz opraven

Shaquille
Shaquille
Level Level
29. 8. 2007 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@boboco Zdravim,
taky se pridavam ke gratulantum vitezum.
Shaquille

ladajancik
ladajancik
Level Level
29. 8. 2007 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@boboco Gratuluju vitezum a snad to vyjde priste :)

-hony-
-hony-
Level Level
29. 8. 2007 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@boboco Díky za gratulaci a též gratuliji zbylým dvěma výhercům.
---
Moc se omlouvám, všem kteří soutěžili od začátku roku a nic nevyhráli... já to zkusil napoprvé a hned to vyšlo :-

Tahle výhra je pro mne spíš prohrou - musím provést kompletní upgrade :(
---
Honza

cml11
cml11
Level Level
30. 8. 2007 06:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-hony- Kdyby jen od začátku roku...:)))) Připojuji se ke gratulaci!

Reklama
Reklama