Společnost Hewlett-Packard oznámila, že zahájila druhou fázi kampaně s názvem "What do you have to say?", tedy "Co můžete říci?", kterou představila v minulém roce. Tato kampaň se týká regionu EMEA, tedy Evropy, Středního východu a Afriky a propaguje technologii Print 2.0. S HP spolupracuje také zakladatel firmy Burton Snowboards - Jake Burton, jenž stojí v čele kampaně zaměřené na malé a střední podnikatele, kterým se má pomoci vybudovat jméno a značku. Zkušenosti na to pan Burton jistě má. Pomoci má také zmíněný Print 2.0, jenž odsouvá tiskové úlohy a obsah z počítače na web a zaměřuje se na vytváření snadnějšího tisku z webu, zvyšování digitálního obsahu a publikačních platforem HP a poskytnutí digitálních tiskových platforem příští generace. Více informací o kampani zjistíte po kliknutí na zdroj aktuality. Zdroj: TZ HP
Společnost Hewlett-Packard oznámila, že zahájila druhou fázi kampaně s názvem "What do you have to say?", tedy "Co můžete říci?", kterou
v minulém roce. Tato kampaň se týká regionu EMEA, tedy Evropy, Středního východu a Afriky a propaguje technologii Print 2.0.
S HP spolupracuje také zakladatel firmy Burton Snowboards - Jake Burton, jenž stojí v čele kampaně zaměřené na malé a střední podnikatele, kterým se má pomoci vybudovat jméno a značku. Zkušenosti na to pan Burton jistě má. Pomoci má také zmíněný Print 2.0, jenž odsouvá tiskové úlohy a obsah z počítače na web a zaměřuje se na vytváření snadnějšího tisku z webu, zvyšování digitálního obsahu a publikačních platforem HP a poskytnutí digitálních tiskových platforem příští generace. Více informací o kampani zjistíte po kliknutí na zdroj aktuality.
Zdroj: TZ