Zpět na článek

Diskuze: Tesla od příštího roku začne v Modelu Y využívat M3P baterie od CATLu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

neverminde
neverminde
Level Level
9. 8. 2022 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koho ta tesla zajima me teda ne. At si ty svoje sroty necha pro sebe.

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
9. 8. 2022 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde Vás to možná nezajímá, spoustu jiných lidí ano. V tomto článku šlo mimo jiné o to, že se budou prakticky nasazovat další nové typy akumulátorů (a je vcelku jedno, že to bude např. Tesla - ona je našincům přece jen trochu více známa než desítky čínských automobilek, o kterých tady skoro nikdo nikdy neslyšel a které v roce 2023 M3P také nasadí).

cernakus
cernakus
Level Level
9. 8. 2022 00:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak vidíš Milane, opět jsem měl pravdu. Žádné zázračné baterie CATL (a ani nikdo jiný nemá), protože jinak by Tesla neplánovala použít takovejhle hybrid. Ve skutečnosti tedy bude mít v modelu Y akumulátor nižší měrnou kapacitu, než měl doposud. To je prostě baterková realita.

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
9. 8. 2022 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cernakus Ale vždyť toto má větší hustotu a kapacitu, než má doposud. Tesla používá ve Standard Range LFP baterky, ne NCA nebo NMC. Mají tam 60 kWh, jsou tedy levnější než standardní NCA/NMC při stejném počtu kWh a váží to zhruba stejně jako v Long Range. Takže si pomůže z 60 na 72 kWh. Tohle není baterka pro Long Range, ale pro Standard Range. A ty mají úplně odlišný typ baterky už dlouho.

Reklama
Reklama