Zpět na článek

Diskuze: Tesla začíná s monitorováním pozornosti řidiče pomocí kamer

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

potooczech
potooczech
Level Level
31. 5. 2021 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A nebylo by spíš lepší ty kamery namířit na dělníky v jejich montovnách? Aby se ta auta alespoň trochu přiblížila kvalitou třeba aspoň Dacii a nechyběly tam šrouby v zavěšení kol a podobně?

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
31. 5. 2021 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@potooczech No nevím, ale co jsem četl testy Tesel z poslední dobou, tak kvalita šla dost nahoru a většina recenzentů se shoduje, že to sice prémie ještě není, ale už se docela přibližuje.

jardadoma
jardadoma
Level Level
29. 5. 2021 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A k čemu je to dobrá, když je velkým tahákem elektromobilů autonomní řízení?

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
29. 5. 2021 22:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jardadoma A který elektromobil má jako tahák autonomní řízení, na které není potřeba dávat pozor? Pokud vím, tak žádné komerčně dostupné auto nemá Level 4, natož 5, aby řidič nemusel hlídat, co to auto dělá. Zatím je na trhu snad jediné auto s Level 3, kde ale člověk musí stále dávat pozor, a dokonce to ani není elektromobil.

jardadoma
jardadoma
Level Level
30. 5. 2021 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala No, ale někteří řidiči to neví :o)

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
30. 5. 2021 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Což ale nemá nic společného s "velkým tahákem elektromobilů autonomní řízení". Nikdo plně autonomní řízení nenabízí a ani netvrdí, že ho to auto má. Že řidiči nechápou význam a schopnosti těchto asistentů, je věc docela jiná. Plné autonomní řízení u žádného elektromobilu tahákem není, protože ho žádný komerčně dostupný elektromobil (a ani jiný automobil) nemá a nepropaguje.

A než se dostaneme na Level 5 (pokud se tam dostaneme), tak právě monitorování řidiče bude mít smysl větší, než kdykoli jindy. Což, aby nedošlo k mýlce, neznamená, že to není současně také kontroverzní věc z pohledu soukromí...

Reklama
Reklama