Seznam kapitol
Dnes se podíváme, jak se kamery projevily v praxi. Jde o 8 produktů od firem D-Link, Edimax, LevelOne, Linksys, Ovislink a VIVOTEK. Jak už to bývá, našly se horší kousky, ale i velmi dobré a dá se říci, že zde funguje rčení o více muziky za větší peníze.
Milimetrový papír
Nejprve se podíváme, jak si kamery poradily s našimi testovacími obrazci vytisknutými na papír formátu A5. Prozradí tím soudkovitost svého obrazu, ostrost, podání bílé, podání barev a jejich přechody. Nejdříve začneme s testem, kdy kamery snímaly milimetrový papír.
	
Air Live WL-5400CAM
	
Air Live WL-5420CAM
	
Air Live WL-5460CAM
	
D-Link DCS-950G
	
Edimax IC-1500Wg
	
LevelOne WCS-2030
	
Linksys WVC54GC-EU
	
VIVOTEK IP7137
Z tohoto testu vyplývá několik věcí. Jednak to, že Edimax má problémy s obrazem a jeho vyvážením. Pokoušel jsem se obraz upravit, upravovat vyvážení bílé, sytost barev a další, ale obraz byl stále takto zabarven. Ostatní kamery podobné problémy neměly. Ukázalo se také, že čím širší má kamera úhel pohledu, tím větší jsou obvykle jeho problémy s ostrostí u krajů. To tolik neplatí pro kamery Level One a VIVOTEK. Kamera Linksys vzhledem ke svému malému fyzickému rozlišení v tomto testu excelovat nemůže.
Černo-bílý přechod
Tento test ukáže na to, jak si kamery v obtížném prostředí poradí s vyvážením bílé barvy a také jaký bude v jejím podání jemný přechod z bílé v černou barvu.
	
Air Live WL-5400CAM
	
Air Live WL-5420CAM
	
Air Live WL-5460CAM
	
D-Link DCS-950G
	
Edimax IC-1500Wg
	
LevelOne WCS-2030
	
Linksys WVC54GC-EU
	
VIVOTEK IP7137
Do černobílého přechodu si většina kamer přimíchala trochu červené a také trochu modré barvy, ale vesměs byly výsledky dobré, tedy až na kameru Air Live WL-5400CAM a především dvojici Edimax a Linksys. Edimax evidentně nepochopil, o jaké barvy jde a Linksys zase světlou část přesvítila. Pokračujeme na další stránce, kde se ukáží barvy.