Seznam kapitol
Do redakce konečně dorazila od nVidie grafická karta GeForce 6600GT pro sběrnici AGP, a tak Vám můžeme v tuto chvíli přinést exkluzivní recenzi. Grafický čip GeForce 6600 toho předvedl mnoho již na platformě PCI Express, a proto je velmi očekáván jeho přechod na starší typ sběrnice. Jak si vede ve srovnání s Radeony?
Přetaktování
Série GeForce 6600 přesvědčila o kvalitě svého 0,11mikronového výrobního procesu ve verzi pro PCI Express, protože její schopnosti přetaktování jsou vynikající. Mluvím zde především o variantě non-GT, která jde se svými 300MHz přetaktovat až přes 500MHz. U testované GT si sice nic takového slibovat nemůžeme, nicméně výsledek přesto není špatný.
Přetaktovával jsem pomocí programu RivaTuner (poslední verze 2.0 RC15.2) a použité frekvence jsem testoval hlavně v 3DMarku05. Ten je jednoduchý na spuštění a díky aplikaci shaderů verze 2.0 a 3.0 velmi rychle poznáte, zda-li jádro frekvence zvládá či nikoliv. Když ne, objevují se artefakty jako je zrnění, vypadávání textur apod. A jakých frekvencí jsem tedy dosáhl?
	Frekvence 557/562MHz, v procentech nárůst +11%, resp. +25%, jsou velmi slušné. Jádro sice příliš vysoko nevytočíte, maximum pro velmi dobré kousky bych viděl kolem 600MHz, ale 2,0ns paměti GDDR3 jsou pro overclocking jako dělané. 562MHz je v DDR režimu cca 1124MHz a propustnost 18 GB/s už stojí za to.
Zde jsou výsledky přetaktované karty graficky:
	
Graf 35 - Přetaktování - 3DMark03 a 05
	
Graf 36 - Přetaktování - herní testy
A zde ještě přehledně v tabulce:
| OVERCLOCKING | výsledek  | původní  | nárůst  | 
| 3DMark03 | 8531  | 7506  | +13,7%  | 
| 3DMark05 | 3290  | 2883  | +14,1%  | 
| Quake 3 - 1280x1024 - 4xFSAA, 8xAF | 220,4  | 190,6  | +15,6%  | 
| Wolfenstein - 1280x1024 - 4xAA, 8xAF | 67,3  | 57,8  | +16,4%  | 
| UT2003 Flyby - 1280x960 - 4xAA, 8xAF | 160,9  | 124,3  | +29,4%  | 
| UT2004 Flyby - 1280x960 - 4xAA, 8xAF | 72,2  | 67,4  | +7,1%  | 
| Halo - 1280x1024 - bez FSAA | 61,5  | 51,7  | +19,0%  | 
| Far Cry - Pier - 1280x1024 - 4xAA, 8xAF | 42,8  | 33,5  | +27,8%  | 
| Doom 3 - 1024x768 - bez FSAA | 45,4  | 38,8  | +17,0%  | 
| Doom 3 - 1280x1024 - bez FSAA | 38,7  | 33,9  | +14,2%  | 
| Doom 3 - 1600x1200 - bez FSAA | 30,5  | 27,1  | +12,5%  | 
| CELKEM | +17,0%  | 
Tab. 3 - Výsledky přetaktování (výběr)
Pro naměření rozdílu jsem vybral pár reprezentativních rozlišení a nastavení optimalizací, aby bylo vidět, jak velký nárůst ve výkonu se projeví. A projevil se pořádně, v některých hrách (Far Cry, UT2003) dokonce nárůst překročil 25%! Celkový průměr +17% je vynikající.
Hluk
Na kartě se sice nachází referenční chlazení, které si mnoho výrobců v čele s MSI a Leadtekem předělá, ale přesto se hodí hluk zhodnotit. Kartu bych zařadil mezi středně hlučné - pokud GPU nezatěžujete, je slyšet velmi málo, ale v hrách se již ozve. Výrobci, kteří se od referenčního chlazení oprostí, asi zvládnou chladit velmi tiše.