Zpět na článek

Diskuze: Windows: opravy pro Vistu, nebo Windows 7?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Intri
Intri
Level Level
3. 4. 2009 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neberte si to osobně, ale už by fakt bylo načase, aby se lidi odpoutali od tři roky starých pomluv. Vista se neptá ani o jediný dotaz víc, než XP - stačí vypnout UAC. To znamená zrušit jedno zatržítko v nastavení uživatelských účtů, všeho všudy cca 4 klepnutí myši, tzn. práce na 10 sekund. V tom bych doopravdy neviděl problém.

Intri
Intri
Level Level
16. 3. 2009 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prohlásil někdo, kdo s "administrátorskými" edicemi Windows nikdy nepřišel do styku.

Intri
Intri
Level Level
12. 3. 2009 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha, takže já si napíšu program pro linux, který se přihlásí jako root a bude zapisovat do citlivých částí linuxu, dejme tomu bude přepisovat konfigurační soubory k nepoznání. No tě pic, konfigurační soubory jsou normální texťáky, to mě podrž, ten linux je na pytel, jakýkoliv program mu může kompetně přepsat konfiguraci. To je vina OS!!!

Člověče, přemýšlej trochu... Je to chyba Nera, že přepisuje takto citlivou konfiguraci. Snad žádný jiný program na vypalování ( ani cokoliv jiného, co balíky Nera nabízí ) nemá takové problémy, což znamená, že je to doopravdy chyba Nera - Windows s tím nemá nic společného. Když prostě budeš rýpat do citlivých souborů jakéhokoliv operačního systému, můžeš ho poškodit. A je úplně šumák, jestli mluvíme o Windows, Solarisu nebo linuxu.

jan kopol
jan kopol
Level Level
26. 2. 2009 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mnoho lidí pomlouvá Visty,pomalí,nic nefunguje,atd,..Tak sem chtěl vyskoušet Win 7 na Pc s Athonem 2200+,GPU ATI 9600, a RAM 1 GB. (Z Pc Etra) sem si nainstaloval Betaverzi Windows 7 Ultimate ! a čekal že se to ani nespustí!...
A spustilo,jo s velkym Jóó no a tak pokračujem instalace ICQ 6,5 si ani nevšimla že je na novym OS,Skype už jo,ale instalaci Skype 4 se vše vyřešilo a fungoval. No to neni ani zajímavé že, no snad bude zajímavějši ze tenhle OS si sloup jen! kolem 500 MB/RAM a žadné cukaní se nekonalo no tak si říkam je čas zkusit i nějakou tu hru,s ohledem na můj HW volba padla ne SIMS 2,a GTA San Andreas.Sims 2 si drobně nastavili rozlišení ale fungovali bezvadně a ani si nevšimnete že jste na Windows 7 u GTA to bylo horší ale system tady začaroval, to doslova změnil si rolišení a nároky na RAM !!! a GTA se spustilo ješte líp !!!! než na XP !!! no věřit mi nemusíte ale je to tak ,dalo by se psat dalších vychytávkách atd. to by zabralo na delší text, tak abych to uzavřel, nevym jak Visty , ale Windovs 7 jsou Os který si rychle oblíbíte a to že když zmáčknete zkratku Win+E a ono vás to odešle do vašich dokumentů vám vadit, už vůbec nebude :)) .Tak zatim čau.

JiVy
JiVy
Level Level
26. 2. 2009 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jan kopol Zkratka Win-E funguje i v XP a běžně ji používám, takže tenhle filemanager ani jinak nespouštím.
Jinak Win 7 si u mne šplhly také, spustil jsem na nich bez i Wizards&Warriors!!! Pro ty, co nevědí o co jde, je to legendární RPG, která bohužel nezvládla uvedení na trh, takže vyšla až po uvedení Win XP a protože byla programována pro Win98, tak na nich ze začátku ani nešla rozchodit! Pro zájemce, chodí mi v režimu Win 95 a překonvertoval jsem si AVI pozadí (pamětníci už vědí).

JiVy
JiVy
Level Level
23. 2. 2009 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Máš nastavené, aby instalace běžela se správcovskými právy?

kutil03
kutil03
Level Level
16. 2. 2009 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Také jsem neodolal a stáhl poslední sestavení 7000 a objevil se zcela nečekaný problém: nebyl vidět jeden oddíl disku, zvláštní je že druhý oddíl téhoš disku vidět byl! Jinak mohu potvrdit velmi rychlou instalaci systému.

zjs
zjs
Level Level
16. 2. 2009 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To se má kvůli Vašim starým programům, které už výrobce neaktualizuje, zastavit pokrok? Máte na internetu málo freeware programů? A přeci kvalitní zakoupený program se vyvyjí stále, tedy určitě bude už verze i pro Vistu.

Intri
Intri
Level Level
14. 2. 2009 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tím je holt potřeba se smířit, XP je staré 8 let ( !!! ) nikdo ho nebude podporovat donekonečna.

JiVy
JiVy
Level Level
14. 2. 2009 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intri Stejné to bylo při přechodu Win98 -> WinXP a i Win95->Win98 a to nemluvím o DOSu.

superdrooper
superdrooper
Level Level
10. 2. 2009 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V práci máme jen počítače s 256 MB RAM, na kterých provozujeme Win XP SP2, počítače jsou určeny pro běžnou kancelářskou práci (Office, Internet, mail, ...) Uživatelé mají omezená práva, nemohou nic instalovat a nemají tak možnost systém "nabourat". Systém na nich instalovaný běží bez problémů několik let, je to sice pomalejší z důvodu malé RAM, ale jinak zcela stabilní a zatím plně dostačující (mail si přečtu, dokument vytisknu, ...). Vyplatí se nám přejít na Windows Vista nebo raději již na Win 7? Děkuji za odpověď.

JiVy
JiVy
Level Level
10. 2. 2009 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@superdrooper Podle mne ani jedno. Se stávajícím HW to nebude fungovat.
To bude chtít migrační plán, kdy si určíte postupné kroky.
- který HW lze upgradovat
- který bude nutné vyměnit
- důkladný trénink pro IT + základní školení pro uživatele (těsně před spuštěním)
Doporučil bych spíš Windows 7 s tím, ale k přechodu by nemělo dojít dříve než v první polovině roku 2010. Do té doby bude systém aspoň trochu vyzkoušený a odladěný v provozu větších firem a vy si můžete do té doby postupně připravit HW.

JiVy
JiVy
Level Level
9. 2. 2009 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já je nainstaloval na první pokus, ale v nějaké recenzi je recenzent nainstaloval až na 4. stažený .iso soubor, když už nevěřil, že to půjde. V prvních třech souborech mu to taky padalo, pokaždé na jiném místě.
Já jsem s tím počítal a .iso jsem si rovnou koíroval na přepisovatelné DVD, ale nakonec se to ukázalo jako zbytečné.

rusi
rusi
Level Level
23. 1. 2009 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Testovaci verzi Windows 7 jsem měl k dispozici již v září. Instalace té první verze travala teda asi 1,5 hodiny, ale poprvé jsem měl Windows, které fungují, i když tam nešla použít spousta ovladačů vidaná pro Visty, ale to nejdůležitější pro chod fungovalo. Dosud jediná relativně použitelná verze byly dle mého názoru XP a 98 SE. Druhá verze Windows 7 (ta už byla téměř kompletní co do veškerých aplikací jako hry, media player apod.) Ta se instalovala asi 15 minut, fungovaly zde veškeré ovladače a software pro Visty, tuhle verzi používám od listopadu a za tu dobu mi PC ani jednou nekouslo, ovladač grafiky mi nepřestal přecovat a nebyl obnoven a to používám ten na Visty, ani jednou se mi PC nepřeplo do blue screenu apod. S Windows 7 jsem spokojen. Jako běžný uživatel mě v sedmičkách nic nového nezaujalo, ale to že ten systém funguje bez jediného problému, tím jsem fascinován. Když višla oficiálně beta nových woken, stáhnul jsem ji a zjistil jsem, že od verze z listopadu se zdecvlastně nic nic nemění, jen to, že už je časově omezená licence. Pokud se na tom, že Windows 7 jsou stabilní OS nic nezmění, budou to asi první Windows, které si koupím s radostí. Doufám, že až vyjde konečná verze sedmiček, bude u nich plná podpora na MACích, protože tyhle Windows asi opravdu budou lepší než 98SE či XP. Zatím novým woknám fandím.

zjs
zjs
Level Level
19. 1. 2009 07:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně tak, zrovna jsem to chtěl podotknout, že pan Nero je tím známý.

zjs
zjs
Level Level
14. 1. 2009 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já si s Vistama x64 přímo lebedím. Jsem každodenní uživatel. Konečně systém od MS, který pořádně pracuje s paměťí. Žádné čekání na uvolnění paměťi nebo dokonce její nevyužívání. Přednačítání do paměťi mám vypnuté. Nezatěžuje to disk a stejně se sytém netrefil do toho, co chci. V žádném případě mi to ale nezpomalovalo systém. Na UAC jsem si hned zvyknul a díky za to. Kromě antiviru nemám jiný bezpečností program v systému a zatím ani antivir, co mám Visty x64, jsem ještě nevyužil. Pokud něco sám nepovolím, tak k modifikaci mých programů nedojde. A důležité soubory systému nemůžete upravit ani jako Admin. Už přes rok žádné problémy s bezpečností jako třeba spyware. Nepodepsané ovladače s bezpečným systémem nejdou dohromody. To byl jedině další správný krok. Konečně.

jampadam
jampadam
Level Level
17. 1. 2009 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zjs Věřím, že Vy jste opravdu spokojený s Vistou když jste si na UAC hned zvyknul,a když nechcete nikdy přepsat systémové soubory.
To pravděpodobně bude spokojený pořád.
Akorát si myslím, že podepsané ovladače jsou o tom jak Microsoft tahá peníze z výrobců hardware, a ne o bezpečnosti.

Jen můj názor, se nezlobte:)

zjs
zjs
Level Level
19. 1. 2009 07:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jampadam Není to jenom tahání peněz od výrobců hardwaru, ale je to také účinný způsob, jak zabránít umístění rootkitů do ovladačů a zvýšit stabilitu hardwaru. Otázka samořejmě je, na kolik je takový ovladač na hardware MS testován.

Petr Marek
Petr Marek
Level Level
9. 1. 2009 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ad rs 232) Uvazovali jste o prevodniku Ethernet - RS-232/422/485 (napr. zde http://www.hw-group.com/products/sollae/ezl200f_cz.html). Podebne prevodniky se pouzivaji pro prezentaci portu virtualnim strojum.

ad Chybejici zpetna kompatibilita) nutnost nakupu novych verzi, placeni rocnich podpor je "principem" "nekonecneho ekonomickeho rustu". Proste s novymi windows stare programy nepobezi. To plati i pro drahe programy typicky CAD. Je to kartel vyrobcu SW a HW a zakaznik pouzivajici legalni software jenom plati jak mourovaty. Osobne tento stav neschvaluji, ale nezbyva mi ho akceptovat jako holou skutecnost.

DiXiE
DiXiE
Level Level
8. 1. 2009 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

moc nechapu lidi, co pisou ze s vistama maji problemy, ze to pada, ma to hnusne omalovanky, dela si to co chce ...
chapete co se snazim naznacit ze? Me jedou, jedou rychleji nez XP na podobnem HW, maji funkce proti XP ktere maji integrovane a jedou lepe nez v XP s programy tretich stran (v tomto pripade spise adware tretich stran) ... Nebudu na stejny HW instalovat XP abych porovnal rychlost ... XP mam, ale nehodlam prihlizet jak pulka ramky je nedostupna kvuly 32bit omezeni, a dve tretiny pristupne ram jsou zamerne udrzovany prazdne aby byly volne "kdyby byla potreba"

Zumik
Zumik
Level Level
8. 1. 2009 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DiXiE Pokud jde o tu RAM, tak je jasné, že pokud máte víc jak 3GB tak to chce 64bit systém. Ale líbí se mi, jak tu někteří lidé argumentují tím, že win XP jsou blbý, protože nevyužívají většinu paměti, když je volná. Oni ji nevyužívají z jednoduchého důvodu a tj: a teď se podržte ONI JI NEPOTŘEBUJÍ!. XP běhaj s 64MB paměti a s 256MB běhaj 10x líp, než Vista s 1GB RAM. Timm nechci nechci říct, že jsou XP lepší, jen poukazuju na přiblblej argument :).

pgotze
pgotze
Level Level
9. 1. 2009 01:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zumik Hele milej zlatej, co si tk trosku precist neco o tom, jak Visty a XP pracuji s pametu, nez zacnes placat tyhle nesmysly. Tohle vazne miluju, kdyz tady nekdo keca blbosti a vi o tom kulovy.

DiXiE
DiXiE
Level Level
14. 1. 2009 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zumik ne, pochopil jste to spatne - XP tu ram nechteji vyuzivat ikdyz by mohly. Kazdou chvilku mi XP neco swapuji na disk ikdyz mam pul ramky volnou. To je to co mi na sprave pameti v XP vadi.

pgotze
pgotze
Level Level
8. 1. 2009 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ode dneska je k dispozici predplatitelum na Technetu. Je tam novy build , ktery jiz resi problem MP3 v Media Playeru 12

czhunter
czhunter
Level Level
8. 1. 2009 00:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jediná inteligentní věc, kterou přinesly WinME byly miniatury obrázků ve složkách :)

Tohle teď není reakce na vás, ale nechápu, proč tu někteří píšou, že XP byly "použítelný systém" až od SPxyz.
Ve skutečnosti používám WinXP od prvních dní, co byly na trhu (cca Vánoce 2001) a už od první, zcela neopatchované verze byly MNOHEM lepší než Win98 a každý SP to pouze o trošku zlepšil (až za dlouho přišli problémy, který dnes vyžadují SP jako základ - hlavně virus Blaster).

Zumik
Zumik
Level Level
8. 1. 2009 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@czhunter Protože když vyšli XP, tak ve srovnání s win2k byli děravý jak cedník.

Petr Marek
Petr Marek
Level Level
8. 1. 2009 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zumik Vas prispevek je mimo misu. Derave to bylo stejne. Vetsina chyb co byla v XP byla i ve windows 2000. Vetsina objevenych chyb v XP nebyla v nove pridane funkcionalite.

james008
james008
Level Level
8. 1. 2009 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@czhunter Myslim ze mate recht...
Mam akorat dojem ze uzivatele oznacujici xp jako pouzitelne
az od sp2 to mysli ve skutecnosti jinak. V dnesni dobe je xp bez sp2 nenasaditelne.. ne kvuli rychlosti a spouste der co byly v prvni verzi..jednoduse kvuli ochrany..firewall a centrum zabezpeceni.....
To ale dava za pravdu vam...protoze pokud by takovy system xp prvni verze dnes instaloval clovek co tomu rozumi pro cloveka co tomu take rozumi nebyl by problem.. dal by tam totiz ochranu tretich stran... firewall apod.. a vyladil at nebezi sluzyb co nemusi ... takze i tak by sel dnes provozovat bez problemu...a rozhodne by byl lepsi nez 98ky :-) problem nastava kdyz se to ma poskytnout beznemu uzivateli ..tam je sp2 nutnosti....
Ale zaroven musim opet priznat.. ze v te dobe kdy byly xp vydany ..nebylo potreba zadneho servispeku na to aby okna slapala dobre.... jen cas donutil orpavit spoustu veci ..a prispusobit produkt dobe....

zjs
zjs
Level Level
14. 1. 2009 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@james008 Visty jsou v bezpečnosti právě podstatných krokem kupředu, když se ohlednete zpět v čase, který jsme strávili s XP. Už jenom první instalace bez SPacků je mnohem bezpečnější než XP s posledním SP. Jenom si nesmíte vypnout UAC, má totiž svůj smysl. Nebo znáte někoho, komu nové Visty rozložil spyware, rootkit, vir?

Zumik
Zumik
Level Level
8. 1. 2009 00:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nevěděl jsem zda si neděláte jen srandu, ale pak jsem pochopil, že asi ne. XPčka šlapou krásně jak hodinky, osobně dělám reinstal cirka po roce a to za to nemůžou XP. A znám kupu lidí co mají XP nainstalovaný déle než rok, moje přítelkyně je má dokonce 4 roky a šlapou jak hodinky.
6e by byli Visty svižnější než XP je podle mýho názoru obrovská blbost, na desktopu mám taky 3GB a AMD X2 a Xp byli pořád znatelně rychlejší a je úplně jedno jestli vypnu aero a kupu věcí okolo a např. ono indexování byla jedna z mála věcí, která ve vistech opravdu fungovala skvěle a dokonce se i hodila :).
Pokud jde o náběch systému, tak mě XP na NB naběhnou z režimu spánku cirka do 5s a z vypnutého stavu mi po 4 měsících naběhnou stále rychleji, než visty čerstvě nainstalované, na NB mám Turion TL-60 a 2GB ram.

Zumik
Zumik
Level Level
8. 1. 2009 00:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zumik Koukám, že si příště radši urazim ruce, teď si připadám, jak analfabet :-D.

pkey
pkey
Level Level
7. 1. 2009 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takhle chytrej jsem taky a nekupuju to já, ale firma. A jak chodí ProE na Vistách 64b nevím.

Petr Marek
Petr Marek
Level Level
7. 1. 2009 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pouze s PC/notebookem oem verzi kvuli cene. Kupuju vzdy nejnovejsi, primarne kvuli co nejdelsimu naroku na bezpecnostni/funkcni updaty, z tech co jsou v prodeji.

Petr Marek
Petr Marek
Level Level
7. 1. 2009 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

antivir zakoupeny na 11 let snad ma v cene i aktualizace programu pro beh na aktualnich operacnich systemech. Jestli ne tak ten prodejce byl opravdu sikovny.
Bezpecnostni firma pouziva pro rizeni bezpecnostnich systemu win 3.11.
To je podpobne jako rizeni linek neopatchovanymi PC s windows. Super zabava pak hledat (nejlepe nedokomuntovane) pc pod pasem, ktere zahlcuje siti pokusi o sireni viru.

pkey
pkey
Level Level
7. 1. 2009 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na nové PC v práci jsme nasadili Visty Business a 8G ram. Na tomto PC provozuji SolidWorks 2009 64b a zkusil jsem OO. U SolidWorksu jsem konstatoval, že to je hrůza oproti verzi 32b na WXP SP3 na podstatně slabší mašině. Protože se běžně tvrdí, že na 64b Vistách chodí i 32b programy, myslel jsem, že OO na tom pojede. Bohužel i když se nastaví spouštět v režimu kompatibility s XP, tak to klidně v tabulce přestane kopírovat - nefunguje spolupráce se schránkou. Musí se celé OO shodit a znovu nastartovat, ale je to zadara, tak asi od toho nejde očekávat plynulou funkčnost. v SolidWorksu bych tu ochablost asi taky neviděl vinou Vist, ale samotného SW, kde se kluci od SW masírujou jak to frčí se sestavama s tisíci dílců. Ve skutečnosti stačí jednoduchá štancna s pár dílcema a při úpravě vazeb dílců se to chová jako zatuhlé. Člověk zruší všechny vazby dílce, ale dobu s ním stejně nejde pohnout, jako kdyby byl přivařený. Teprve za dobu se uvolní a jde pokračovat v práci. Prostě SolidWorks 2009 přes velký humbuk o kompatibilitě s Vistama a rychlosti, na tom nejede a pokorně se vracím na XP a 32b verzi SW 2009. Pokud je tu někdo s podobným problémem, napište vaše zkušenosti s tímto CAD systémem na Vistách 64b.

jampadam
jampadam
Level Level
7. 1. 2009 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si myslím, že Microsoft nasadil s příchodem Visty jasnou cestu, a že nespokojení uživatelé nemají šanci ovlivnit další vývoj OS Windows. Na tomto směru kladně hodnotím jednodušší ovladatelnost pro širší veřejnost, ale co mi nejvíce jako amatérovi vadí je, že nové věci které se do novějších systémů přidávají jsou stále obtížněji nastavitelné(neberu vzhled, ale jejich funkci!).
_
Takže pro mě postupně uzavírá možnost něco upravit, a tuto novou funkci buďto používám, nebo ji zakážu.
Prosím, aby neodpovídali odborníci s velkými znalostmi stylem to je jednoduchý, všechno jde, a pod. Díky:)

pgotze
pgotze
Level Level
7. 1. 2009 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No vidis, aspon nekdo ,kdo podporuje Visty. mozna z ekdyby nas bylo vcic, zadny Windows 7 by nebyly, proste by jen vysel Service Pack pro Visty a bylo by vse vyreseny :--)

pgotze
pgotze
Level Level
7. 1. 2009 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A zkusil jste nainstalovat XPcka pote co jste tam dal tu pamet navic? Treba byste byl prekvapen jak vam svihaj :--) Jsem zastance Vist, ale jen mne zajima, zda jste to vubec takhle zkusil. Protoze jinak to je zcela irelevantni takhle to porovnavat :--)

DiXiE
DiXiE
Level Level
7. 1. 2009 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pgotze ja to nejen zkusil ... pouzivam jeden komp s XP a trema giga ram a jiny komp, vykonove jen o trochu lepsi s sesti giga ram a vistama. A ikdyz tam byly jen ctyri giga, tak visty na tom byly lepe.

pgotze
pgotze
Level Level
7. 1. 2009 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DiXiE No jo jenze znovu porovnavate dva ruzne fyzicke stroje. To je docela irelevantni, protoze pokud nejsou opravdu identicke, pak to nema smysl. Predstavte si, ze vam tady nekdo nabidne nejaky test a kazdy test udela na byd papirove podobnem, ale zcela jinem pocitaci. Takovy test bych ja osobne ani necetl, pokud by to nemelo jasny duvod.

DiXiE
DiXiE
Level Level
8. 1. 2009 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DiXiE ano, jsou trochu odlisne, ale chovani systemu je stejne, pokud ma system dost prostredku - a to hlavne nesmyslne uvolnovani pameti v XP. Vadi mi proste ze XP nechaji radeji dve giga ram lezet ladem. Naproti tomu sem rad, kdyz vidim 5 giga z sesti pouzitych a to jen proto, ze zbyle giga je pouzito skryte ...

DiXiE
DiXiE
Level Level
14. 1. 2009 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DiXiE tak jinak, minuly tyden sem na IDENTICKEM kompu porovnaval win XP a Win7 a hadejte co?

Reklama
Reklama