profile-image

czhunter

czhunter
Registrace 6. 12. 2007
ID 1097583019
Level
0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Komentáře

czhunter
czhunter
Level Level
30. 12. 2010 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ovšem pokud něco kulaté není tak to může být kulatější nebo nejkulatější. A to je ta pointa, která vám zjevně ušla :)

czhunter
czhunter
Level Level
11. 10. 2010 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jednou jsem kdysi na internetu četl větu:
"O Tegře se napsalo víc článků, než se s ní prodalo zařízení" ... a něco na tom bude :)

czhunter
czhunter
Level Level
25. 1. 2010 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohl bych se dozvědět, proč místo zajímavého střetu staré GeForce a nového Radeonu (obdobná cena, obdobný výkon) plného napětí, vášní, lásky a dramatických zvratů, bylo zvolena forma dvou oddělených, nudných až suchopárných článků?
SHW si poměrně často stěžuje na nízkou čtenost článků ... bodejť by ne, když opomíjíte i tak zjevné příležitosti udělat to zajímavě.

Tím nechci říct, že jsou recenze špatné, to ne. Jen velmi sterilní a zoufale nudné.

czhunter
czhunter
Level Level
23. 1. 2010 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to už snad i ta solární nabíječka je lepší než tohle.
Slunce má daleko vyšší výkon než Wi-Fi i ta účinnost bude vyšší.
Akorát to holt nefunguje v noci (a tohle zase nefunguje v lese, takže je to skoro jedno).
Jo a jeden zásadní rozdíl tu je. Mobil se solární nabíječkou si už můžu koupit. Tohle je zatím tak z říše snů.

czhunter
czhunter
Level Level
17. 1. 2010 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dovolím si vyjádřit svoji myšlenku, že chlapci z Ageiy nic "nezpackali" ani "nepodcenili", jim se naopak povedlo přesně to, co potřebovali.
Přiznejme si to, Ageia nikdy žádný HW vyrábět nechtěla, to je úkol pracný, nevděčný, náročný na čas, finance, odborníky, výrobní kapacity, logistiku a další. Vyrábět sw, prodat ho a kasírovat za licenci (jednorázově nebo z každého kusu) je mnohem pohodlnější a lákavější. Ageia nakonec ten HW vyrobit musela, protože nikdo jiný to neduělal, ale už od začátku bylo jejich zjevným cílem celou technologii někomu prodat a to se jim povedlo, za což si zaslouží poltesk.

czhunter
czhunter
Level Level
13. 10. 2009 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chybí vám tu test spotřeby sestavy v idle a loadu.
A graf poměru cena/výkon ... to se dnes bere u recenzí jako standard.

czhunter
czhunter
Level Level
28. 9. 2009 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně tak, WM dostává na zadek nejen od OSX, ale i od Androidu, WebOS a Symbianu a snad i všech dalších mobilních OS.
Jediná věc co WM drží nad vodou je dostatek aplikací, jádro za nic nestojí.

czhunter
czhunter
Level Level
28. 9. 2009 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A teď ještě řekni, kolik to vypiplání stojí peněz (za aplikace) a času (a čas = peníze) a zjistíš, že WM je tak extrémně drahá platforma, že si ji jen málokdo může dovolit.

czhunter
czhunter
Level Level
30. 8. 2009 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže nakonec přeci jen uznáváš, že OS od MS jsou nejlepší, když ostatní musí jen "dotahovat a srovnávat"?

czhunter
czhunter
Level Level
21. 8. 2009 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě jsou tyto testy ovladačů zbytečné. Stejně vždycky vyjde, že nový ovladač je o trošku lepší než ten starý (průměrně o cca 5%, někde víc, někde míň).
Jenže jsou lidé, kteří updatují ovladače grafárny pořád a ti tento článek nepotřebují, pak takoví, kteří to dělají až když je potřeba a ti ho také nepotřebují a pak takoví, kteří updatují jednou za čas, když si vzpomenou, a ti ho nejspíš také nepotřebují.
Imho se dá váš autorský čas vrhnout do zajímavějších článků.

czhunter
czhunter
Level Level
3. 8. 2009 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Komu pánbůh shůry nedal ...

czhunter
czhunter
Level Level
22. 7. 2009 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tamté věci se říká "vertical slice" ("kolmý řez", výřez hry).

czhunter
czhunter
Level Level
17. 7. 2009 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jednou už tu článek u raytracingu byl, můžeš si ho vyhledat.
To co zmiňuješ je jeden z problémů raytracingu. Ve všech demech se používá co nejvíc naleštěných povrchů (lak auta, voda, sklo), protože nikdo nechce prozradit, že počítání difúzních (matných) povrchů raytracingem je mnohem náročnější než rasterizací a stejně to nevypadá líp.

czhunter
czhunter
Level Level
14. 7. 2009 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není mi moc jasné, co se na tom rozhraní chceš učit (je z 99% stejné jako ve všech ostatních Windows), ale chápu, že každý je jinak inteligentní (= má jinou rychlost učení).

czhunter
czhunter
Level Level
14. 7. 2009 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Firmy jsou přeplněný konzervativníma manežrama, takže jakékoliv novinka je úplně vždycky nechává chladnými. MS to asi nepřekvapuje, 40% firem které se aspoň chystají přejít na W7 je vysoké číslo, daleko vyšší než u Vist (uvědomují si, že dnes už jsou XP příliš staré a podpora nebude věčná).

czhunter
czhunter
Level Level
10. 7. 2009 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavně by nejdřív musely být dostupné aspoň "normální" 4770tky.
Když nejsou čipy ani na ně, sotva se může dostat na nějaký X2 (a až budou, bude před dveřmi dová generace), AMD to ví a tak si klidně povoluje¨.

czhunter
czhunter
Level Level
10. 7. 2009 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne že bych chtěl firmu Lacie nějak kritizovat, ale docela by mě zajímalo, jak si představují cílového zákazníka odolného HD přehrávače.
To jako půjdu třeba po lese (polezu na skály, budu se potápět, ...) a najednou budu mít hrozný nutkání podívat se na nějaký HD film, tak vytáhnu odolný přehrávač, odolný projektor, odolné plátno (nebo odolnou plazmu), odolný dieselagregát, podívám se na oblíbené Samsung Oceanic Life demo (protože to nejede skoro na ničem) a půjdu dál?

czhunter
czhunter
Level Level
6. 7. 2009 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já doufám, že už je nVidia zažalovala a protože tohle nemají šanci v EU uhrát (že samotná věc stojí víc než ta stejná věc v sadě a nejde o akci, nýbrž o obchodní záměr), tak jim na krku visí další miliarda eur pokuty. Ale kdo chce kam, pomožme mu tam.

czhunter
czhunter
Level Level
1. 7. 2009 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám v PC C2D E6600, ty jsi debil, a dál už se s tebou nebavím.

czhunter
czhunter
Level Level
1. 7. 2009 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Protože Core i7 na 3,6GHz je trochu jiná liga bež tvůj Athlon 5400+. V Crysis se to neprojeví, v Cinebenchi to tvoje CPU roztrhá na kusy.
Pak můžeš opět položit otázku "tak proč se to testuje s přetaktovaným i7, když to akorát zvyšuje spotřebu a téměř nezvyšuje výkon?" ale na to sem ti odpověděl hned na začátku - jednak protože je potřeba, aby to GPU nic nebrzdilo, druhak protože absolutní hodnoty spotřeby jsou naprosto nedůležitý.

czhunter
czhunter
Level Level
1. 7. 2009 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@czhunter Pokud bys chtěl tvrdá čísla, tak v Cinebenchi (což je velmi relevantní benchmark renderovacího výkonu) má tvoje CPU cca 5000 bodů, 7000 když ho nataktuješ. Core i7 má na default cca 15000 bodů, přetaktovaný na 3,6GHz bude mít určitě přes 20k (číslo nevím, odhaduju 22-23).
Těch 50W navíc mnoha lidem za 4x vyšší výkon CPU stojí.

czhunter
czhunter
Level Level
1. 7. 2009 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A to je pak zajímavém že R4770 má nižší spotřebu než R4670.
Teď určitě vytáhneš něco o zřejmosti vlivu 40nm procesu, DDR5, napájecích kaskád ... akorát ta zřejmost už se ti z toho vytratila.

czhunter
czhunter
Level Level
1. 7. 2009 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co jsi tím chtěl světu sdělit?
Testuje se spotřeba grafických karet, takže jsou důležité ty rozdíly mezi číslíčkama, ne ty číslíčka samotný, ale to snad napadne každého.

czhunter
czhunter
Level Level
30. 6. 2009 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud jsi někdy viděl rozdíl mezi tím, co se patentuje u FCE a výsledným zařízením, tak jistě víš, že to bude vypadat úplně jinak.
Nicméně taky si myslím, že Sony s PSP mobilem (v Japonsku už má třeba řadu Bravia, tomu po stránce displeje nemůže nic v Evropě konkurovat) nebude konkurencí pro iPhone. Vlastně nebude konkurencí vůbec pro nic, pokud bude plně kompatibilní s už vydanýma hrama pro PSP.

czhunter
czhunter
Level Level
30. 6. 2009 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@czhunter Ne FCE, ale FCC.

czhunter
czhunter
Level Level
3. 5. 2009 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1) Myslím si, že má eoff pravdu (na to, že proběhla profesionalizace redakce teda moc výkonu nemá, často se uvádí úplně zbytečné články jako třeba srovnání výkonu gk s jinýma ovaldačema - stejně vždycky vyjde to stejné - že změna je minimální, i cenové zpravodajství mi přijde dost zbytečné, když už něco kupuju, musím vědět kolik to stojí teď a kolik to stát bude ... kolik to stálo před měsícem a jak se cena změnila, to je nedůležitá informace)
2) I kdyby někdo napsal "hárdvér" tak to není známka ničeho a už vůbec ne degenerace lidstva.

czhunter
czhunter
Level Level
8. 1. 2009 00:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jediná inteligentní věc, kterou přinesly WinME byly miniatury obrázků ve složkách :)

Tohle teď není reakce na vás, ale nechápu, proč tu někteří píšou, že XP byly "použítelný systém" až od SPxyz.
Ve skutečnosti používám WinXP od prvních dní, co byly na trhu (cca Vánoce 2001) a už od první, zcela neopatchované verze byly MNOHEM lepší než Win98 a každý SP to pouze o trošku zlepšil (až za dlouho přišli problémy, který dnes vyžadují SP jako základ - hlavně virus Blaster).

Reklama
Reklama