Společnost ZOTAC jako jedna z prvních oznámila nejdříve své nové karty GeForce GTX 280 a GTX 280 AMP! Edition, které v zápětí doplňuje o levnější verzi ZOTAC GeForce GTX 260. I tato verze zahrnuje druhou generaci unifikované architektury NVIDIA, dále NVIDIA PhysX a CUDA. Karty jsou určeny pro sběrnici PCI Express 2.0 x16 a jsou kompatibilní s DirectX 10 a OpenGL 2.1. GPU zde pracuje na frekvenci 576 MHz, 192 shaderů je taktováno na 1242 MHz a celkem 896 MB paměti GDDR3 na 1998 MHz. ZOTAC ve své tiskové zprávě píše o 512bitové sběrnici, ale to bude chyba, protože stejně tak se zde píše o nesmyslných 240 shaderových jader. Dále ještě ZOTAC dal odkaz na fotografie karty, kde však není samotná pouze tato verze, ale najdeme tam i GeForce GTX 260 AMP! Edition, o které se ale text tiskovky vůbec nezmiňuje. Od ní však budeme moci čekat toliko zvýšené takty jádra, shaderů a paměti. NVIDIA GeForce GTX 260 GPU 896 MB GDDR3 paměti 192 shaderů 2. generace NVIDIA Unified Architecture NVIDIA Ph
Společnost ZOTAC jako jedna z prvních
nejdříve své nové karty GeForce GTX 280 a GTX 280 AMP! Edition, které v zápětí doplňuje o levnější verzi ZOTAC GeForce GTX 260. I tato verze zahrnuje druhou generaci unifikované architektury NVIDIA, dále NVIDIA PhysX a CUDA. Karty jsou určeny pro sběrnici PCI Express 2.0 x16 a jsou kompatibilní s DirectX 10 a OpenGL 2.1.
	GPU zde pracuje na frekvenci 576 MHz, 192 shaderů je taktováno na 1242 MHz a celkem 896 MB paměti GDDR3 na 1998 MHz. ZOTAC ve své tiskové zprávě píše o 512bitové sběrnici, ale to bude chyba, protože stejně tak se zde píše o nesmyslných 240 shaderových jader.
	Dále ještě ZOTAC dal odkaz na fotografie karty, kde však není samotná pouze tato verze, ale najdeme tam i GeForce GTX 260 AMP! Edition, o které se ale text tiskovky vůbec nezmiňuje. Od ní však budeme moci čekat toliko zvýšené takty jádra, shaderů a paměti.
- NVIDIA GeForce GTX 260 GPU
 - 896 MB GDDR3 paměti
 - 192 shaderů
 - 2. generace NVIDIA Unified Architecture
 - NVIDIA PhysX
 - NVIDIA CUDA
 - PCI Express 2.0 interface (kompatibilní s 1.1)
 - DirectX 10 se Shader Model 4.0
 - OpenGL 2.1
 - PureVideo HD technology
 - Dual dual-link DVI – až 2560x1600
 - Codemaster GRID game bundle
 
Zdroj: TZ