Nejsem si jistý, zda redaktor správně chápe významy znamének. V nadpisu říká, že za 10 minut je nabito cokoli v rozmezí 10 až 80 procent kapacity. Článek pak ale říká něco jiného.
2700 bez jakéhokoli navyšování TDP oproti referenční verzi. Dál začíná křivka zvyšování příkonu. Spíše přesněji bych tedy uvedl "kolem 2,7Ghz".
Mimochodem zajímavost, v syntetických testech umí GPU jít i přes 3GHz bez velkých potíží, pokud to tedy očividně nenarazí na danou vadu v návrhu čipu. Dá se říci, že nVidia měla tuto generaci GPU z prd... kliku.
@redakce No AI, NLP. K AI máme, mnoho, mnoho, mnoho let ještě daleko. Nenechávejte se tak unést buzz wordy, měli byste vystupovat jako seriózní IT server. Nebo ne?
Dovolím si názor, ale na druhou stranu, herní novináře.
Je otázka, co je protivnější. Hrát údajně stejné hry nebo roky a roky čist profesně unavené redaktory a jejich pláč nad tím, jak je špatně, že hry nejsou co bývaly a že jsou hry stejné (ano, něco v tom nehraje ?? ).
Přitom např. u filmů se toto neděje. Nečetl jsem, jak je zase ten samý film - "Pocahontas" zase v kině, stejný narativ, stavba příběhu, láska, utlačitelé, zase je to kreslené..... J, ach ten Avatar 2 s 2mld tržby na zádech ?
Hlavně ať se AMD nesnaží konkurovat nVidii. Ty kraviny co dělají nejsou doufám mustr pro trh. Jen ať vydají pěkný lineup nástupce 6000, podobná spotřeba, desítky % výkonu navíc, solidní propustnost a kapacitu VRAM a budeme happy.
A že AMD umí strefovat sweetspoty ukázala u bestsellerů 5700XT a 6600/6700XT.