AI nemá psát kód ale jen pomáhat a zrychlovat implementaci řešení. To je ten hlavní kámen úrazu. Dnes si říká programátor kde kdo a v podstatě někteří neumí vůbec nic. Devalvace pozice "programátor" je v posledních letech obrovská.
To jsou ale paradoxy. Není to tak dávno co hlásné trouby vytrubovaly jak je Nvidia v háji když si nechaůli dělat čipy pro grafiky u Samsungu. A jak nemají šanci u TSMC. Rok se sešel s rokem a situace je najednou úplně jiná. A to nemluvím o tom, že ty karty s čipy od Samsungu nebyly vůbec špatné ve smyslu provozních vlastností.
A celé to ztroskotá na tom, že se nebudou výrobci schopni dohodnout na jednom standardu. Stejně tak jako s výměnnými bateriemi. U tohoto je otázkou, jak moc efektivní by to nabájení bylo. Dovedu si představit, že by v průměru byl například nabíjecí úsek dlouhý 1 km na každých třeba 10 km. Ale rozhodně si nedovedu představit, že by to muselo být ve všech silnicích.
Na jakém to je výrobním procesu? Protože se zdá, že AMD má ukázkový talent cpát se všude kde je zisk pár USD místo toho aby vydělávali hlavně na velkých CPU a GPU.
A kde je nějaké malé auto? Velikost maximálně Fabie III. Aha, EU za takové auto trestá protože uveze méně než SUV. Jo to je opravdu logické. Hlavně že ekologie všude kam se podíváš.
To je super. Vývojáři her jsou prasata která neumějí optimalizovat, nebo možná nechtějí nebo nemůžou protože tlak vedení. A trollíci se můžou pokakat jak je NVIDIA špatná. Ono totiž není problém napsat hru která potřebuje 32 GB paměti protože vývojář potřebuje mít v grafické paměti první poslední a neumí si to rozbalit do paměti podle momentální potřeby. Takže hlavní prasata jsou vývojáři a s novými hrami je to čím dál horší.
Má se člověk smát a nebo brečet? Doprava elektroauty má smysl hlavně za předpokladu že na jedno nabití objedete lokální rozvoz a vrátíte se zpět. Případně by musel být nějaký standard pro nabíjení za jízdy a k tomuto účelu vybudovány například úseky na dálnicích pravidelně po nějakých km.