Komentáře

P@pi
P@pi
Level Level
31. 7. 2008 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy Zajímavé, četl jste to a přece napíšete takový nesmysl. Já jsem Radeon 3650 takto neoznačil na základě výsledků dodaných NVIDII, navíc je ještě zpochybňuji.

P@pi
P@pi
Level Level
19. 5. 2008 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč mu říkáte Faud? Napadá mě jedno přirovnání k "Fraud", ale s tím to asi nic nemá společného (tedy ty překlepy, pan Fuad s tím má společného docela dost :D).

P@pi
P@pi
Level Level
13. 5. 2008 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@inetMark Transformers. Herečka se jmenuje Megan Fox.

P@pi
P@pi
Level Level
5. 5. 2008 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@P@pi Vašich celkových znalostí jsem se nedotkl, ale kritizujete udělení Trefy. Ocenění jasně říká, že je uděláno špičkovým produktům. Já tedy nevidím jediný problém. SpeedFan není náhrada. Já se samozřejmě také nechal trochu unést, ale kdo píše iracionálně, když píše "mi to pripada spis jako placena inzerce..."?

P@pi
P@pi
Level Level
5. 5. 2008 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PetFish To je zase příspěvek na úrovni. Akorát na naštvání redaktorů, nic jiného. Nejste ani si schopný si najít, co ocenění Trefa znamená a povídáte tady něco o placené inzerci.

P@pi
P@pi
Level Level
5. 5. 2008 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@P@pi Vašich celkových znalostí jsem se nedotkl, ale kritizujete udělení Trefy. Ocenění jasně říká, že je uděláno špičkovým produktům. Já tedy nevidím jediný problém. SpeedFan není náhrada. Já se samozřejmě také nechal trochu unést, ale kdo píše iracionálně, když píše "mi to pripada spis jako placena inzerce..."?

P@pi
P@pi
Level Level
21. 4. 2008 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 No ne, to si snad ani nezasloužíme... Ono kdybyste do svého prvního příspěvku také napsal něco smysluplného a ne ty bláboly, tak by to také šlo (ostatně jak se stavět k příspěvku, kde chybí zdroj, jsou tam uvedená nějaká procenta bez "jednotek" či nějakého vysvětlení a u společnosti, která se může přetrhnout, aby vydala Niagaru je vývoj za poslední rok 0,0%?). Děkuji za Váš ztracený čas.

P@pi
P@pi
Level Level
20. 4. 2008 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Federmann Ano, to proto, že obsahují linky na web, který dle mínění mnoha lidí, jsou zcestné zcela a navíc ještě ke všemu neskutečně zaujaté. Nemluvě o tom, že linky zde vkládá sám autor, což je považováno tak nějak za způsob upozornění na sebe, že? No a jestli Vám vadí zdejší články, tak mohu za sebe (a zcela jistě mnoho dalších lidí říct): Nechoďte sem.
---
Také se divím, že jste ještě nepřišel na funkci tlačítka odpovědět.

P@pi
P@pi
Level Level
20. 4. 2008 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Federmann :)) "Byla řeč pouze o položce vývoj, kterou má každá větší firma, ale nemusí ji tak vždy vykazovat." Tím jsem zpět u pomlčky, teď jste napsal, že jí nemusí vykazovat. Tzn. pomlčka nemusí znamenat, že je 0,0%, ale že daná firma prostě neřekla, kolik dala na vývoj. (= polopravda)
---
"SUN, byl čistý překlep, ale nebyla řeč o společnosti, a již vůbec jsem netvrdil, že je to polovodičová či počítačová firma"
Samozřejmě, že nikoliv. Uvedl jste rafinérskou společnost mezi IT firmami. Bez nějakého popisu by všichni tuto firmu považovali za Sun Microsystems. (= demagogie/lež, i když nechtěná)
---
Původně jste uvedl nějaká procenta bez vysvětlení. Opět se musela rozvést diskuze na X příspěvků, aby jsme všichni zjistili, co pan Federmann tím vlastně myslel.
---
Já jsem reagoval pouze na to, že vy tvrdíte, že AMD má ještě prostředky na to, aby mohli platit vývoj. Já jen tvrdím to, že to je nutnost a ne "dovolit si" platit vývoj. Vývoj je u AMD to samé co u řezníka kráva a sekáček na maso. Může i existovat bez toho, ale je to bez toho stále řezník? Jenom kvůli tomu bych nereagoval, ale reaguji i na to, že si stěžujete, že se Vám mažou linky na web. Ostatně, co jste čekal?

P@pi
P@pi
Level Level
20. 4. 2008 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@P@pi Jan Vítek: ano, přesně tak...

P@pi
P@pi
Level Level
20. 4. 2008 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Federmann Nevím, připadám si jako Alenka v říši divů. Podle mého mluvíte zcela z cesty. Nezajímá mně jaké máte "znalosti" účetnictví. Takže první část zcela přeskočím, protože nevím k čemu se vztahuje.
---
Uvedl jste společnost Sunoco. Ještě mi tvrďtě, že jste jí uvedl schválně a spadnu ze židle. Vy mi chcete tvrdit, že jste mezi 5 IT firem schválně zařadil rafinérskou společnost, která má shodou náhod zrovna stejné jméno indexu jako název jedné z největších IT firem na světě.
---
Pomlčku má asi proto, že to není firma, která by se primárně na nějaký vývoj zaměřovala. Proto to asi nemají vedené jako vývoj. Asi máte pravdu v tom, že to znamená, že ta firma nedělá vývoj. To má svou logiku. V tom případě, by to bylo opravdu 0,0%. Dobře, pomlčku odpouštím.

P@pi
P@pi
Level Level
20. 4. 2008 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@P@pi Jan Vítek: ano, přesně tak...

P@pi
P@pi
Level Level
20. 4. 2008 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Federmann Zemřu smíchy.... je to pravda nedůstojná smrt, ale moje bránice se teď otřásá asi šesti stupni Richterovi škály. Víte, jedna taková drobnost... Sunoco Inc. je rafinérská společnost :D :D :D (http://www.sunocoinc.com/site). Její index na New Yorské burze je SUN, ale to přeci vůbec neznamená, že to je SUN Microsystems, který má akcie na burze NASDAQ indexované jako JAVA.
---
No co dodat, stane se to každému, ale todle je naprosto typické. Naprosto. Vy o tom nevíte VŮBEC nic, jen si myslíte, že víte. Píšete tu čiré lži/demagogie/polopravdy/skutečná fakta/pravdu/zajímavá fakta (ideálně dvakrát projetá translatorem z čínských webů), ty naprosto úžasně skloubíte dohromady a vznikne FedČlánek či FedPříspěvek, zkuste si ho nechat patentovat. Todle opravdu nemá obdoby.
---
I kdyby to co jste napsal byl Sun, tak tu píšete blbosti. Odkdy je pomlčka 0,0%? Co to je za totální blbost? "Zde je to naprosto markantní, zdaleka účto neříká, že je SUN bez vývoje, jen je to zaúčtováno jinak." Tím byste řekl, že vlastně všechno co jste napsal, je blbost, protože každá společnost by si to mohla počítat sama (to jste napsal). V tom případě, by to mělo naprosto nulovou výpovědní hodnotu.
---
Zaslechl jsem jednou vaše povolání. Chraň bůh naše děti... Nechcete se v životě věnovat něčemu jinému? Já nevím, furt Vám asi ty včely šly lépe.

P@pi
P@pi
Level Level
20. 4. 2008 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@P@pi "30:1 a podíl na trhu? Pouze 6:1!"
Ano, ale na trhu procesorů. Intel není výrobce pouze výrobce procesorů. Vyrábí spoustu věcí v mnoha odvětvích, kde AMD ani nefiguruje. Standardizuje spoustu věcí, dělá rozhraní apod. Takže ten poměr trochu sražte. Navíc takhle napsané porovnání je čirá demagogie.
---
Z čeho jsou braná ty procenta? Dyť vůbec nic neříkají, chybí jakákoliv informace. Chybí zdroj (ne, vaše stránky nejsou důvěryhodný zdroj, zkuste něco lepšího).
---
Přesně to ukazuje to, co jsem psal výše. AMD prostě musí na vývoj vynakládat mnohem větší úsilí než Intel, aby se udrželo konkurenceschopné. Nevím, co jste tímto příspěvkem chtěl napsat. Reakce na mně to být nemohla, protože v ní nic normálně napsaného není a informarční hodnota je bez uvedení zdroje 0.
---
Sun má 0,0%? Ha ha, to jste mně pobavil. Chcete mi říct, že oni se jako rok kopali do zadku? Ale no tak....

P@pi
P@pi
Level Level
20. 4. 2008 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Federmann Jste směšný, nemám teď na mysli obsah příspěvků, ale jejich formu. Vy si naivně myslíte, že tu zůstanou linky na váš web? Pokud jste si všiml, tak vaše komentáře bez linků (většinou) zůstávají. Čím to asi bude, že?
---
Účetnictví nerozumím, ale ohánět se tím, že firma ještě stále má na vývoj je poměrně vtipné. Kdyby totiž ten vývoj neměli, tak můžou všechno zavřít. To je povinná položka a ne že si ještě mohou dovolit platit vývoj. Oni musí. Jsou nuceni trhem a neexistuje jiná alternativa.

P@pi
P@pi
Level Level
20. 4. 2008 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@P@pi "30:1 a podíl na trhu? Pouze 6:1!"
Ano, ale na trhu procesorů. Intel není výrobce pouze výrobce procesorů. Vyrábí spoustu věcí v mnoha odvětvích, kde AMD ani nefiguruje. Standardizuje spoustu věcí, dělá rozhraní apod. Takže ten poměr trochu sražte. Navíc takhle napsané porovnání je čirá demagogie.
---
Z čeho jsou braná ty procenta? Dyť vůbec nic neříkají, chybí jakákoliv informace. Chybí zdroj (ne, vaše stránky nejsou důvěryhodný zdroj, zkuste něco lepšího).
---
Přesně to ukazuje to, co jsem psal výše. AMD prostě musí na vývoj vynakládat mnohem větší úsilí než Intel, aby se udrželo konkurenceschopné. Nevím, co jste tímto příspěvkem chtěl napsat. Reakce na mně to být nemohla, protože v ní nic normálně napsaného není a informarční hodnota je bez uvedení zdroje 0.
---
Sun má 0,0%? Ha ha, to jste mně pobavil. Chcete mi říct, že oni se jako rok kopali do zadku? Ale no tak....

P@pi
P@pi
Level Level
14. 4. 2008 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proto je v nadpisu napsáno "Zeptáme se za vás" a sám můžeš otázky tvořit zde na foru. Takže komentáře typu "škoda, že se někdo nezeptal" jsou zcela mimo, proč jsi se nezeptal ty sám :-)?

P@pi
P@pi
Level Level
17. 4. 2008 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xkunes Inno na svých kartách používalo levné součástky, vždycky bylo považováno za levného výrobce. Těžko říci na kolik to byla pravda a na kolik pocit uživatelů.

P@pi
P@pi
Level Level
5. 4. 2008 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Federmann Nepochopil jsem podstatu příspěvku. M76 je přeci ATI Mobility Radeon HD 2600 a Mob. HD 2600 XT. Já to však nevidim ani u Fuada, ani zde. Takže nějak nechápu, co tímto chtěl autor říci.
---
Životnost příspěvků je zcela jistě dost závislá na tom, kolik do nich uvedete zcela irelevantních linků na vaše/cizí weby. Či zda má příspěvek co říci. Zde jsem narazil na to druhé. Takže bych rád slyšel, co jste tím myslel, protože já M76 nikde napsáno nevidím.

P@pi
P@pi
Level Level
2. 4. 2008 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není, zase tak pomalé ty RAM nejsou ;-).

P@pi
P@pi
Level Level
1. 4. 2008 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co takhle se zaregistrovat? Zase tolik to nebolí ;).

P@pi
P@pi
Level Level
9. 3. 2008 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co to je za zdroj? To asi bude pěkný kšunt, dneska tento konektor má snad každý zdroj. Kvalitní zdroje vyrábí např. Seasonic, Enermax či Fortron. Mimoto existuje i redukce z klasického MOLEXu, takže se není třeba obávat (nestojí prakticky nic). Přesto bych však radil koupit kvalitní zdroj spíše než šetřit na této elementární součástce. Co to je za zdroj?

P@pi
P@pi
Level Level
21. 2. 2008 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Řada GeForce 9 zcela jistě nebude končit uvedením pouze GeForce 9600 GT. Už prosakují informace i o jiných typech, které budou uvedeny později. Tato vylepšení byla přítomna od GF 8400, přes GF 8500 a GF 8600 až po GF 8800 GT a GTS. Ovšem starší 8800 GTS, GTX a Ultra tyto zlepšováky neměly. Právě tyto karty byly highend a pro ty to také bylo myšleno.

P@pi
P@pi
Level Level
21. 2. 2008 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Díky za info

P@pi
P@pi
Level Level
5. 2. 2008 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obávám se, že to není chyba redakce SHW, ale právě českých překladetelů. V české tiskové zprávě se hovoří o bilionech. Anglický text je např. zde: http://www.obbec.com/news/supercomputing/worlds-largest-heart-model-simulated-using-sgi-techn.html "a 2 billion element model"

P@pi
P@pi
Level Level
20. 12. 2007 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Naith_cz Core Duo bylo víc jak dobré, rozhodně žádné nic moc... To že není rozšířené je jen vinou kvalitních procesorů AMD v té době a zaměření pouze na notebooky.

P@pi
P@pi
Level Level
17. 12. 2007 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Máte přetaktovaný procesor, grafiku X1900 XT a mizerný zdroj s pravděpodobně velmi špatnou účinností.

P@pi
P@pi
Level Level
28. 11. 2007 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím,
děkuji za skvělý návrh. Doplněno o 1 MB PCI GK ze železných zásob.

Reklama
Reklama