Zpět na článek

Diskuze: AMD Radeon HD 6870: nejlepší volba pro herní PC?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Myscha
Myscha
Level Level
11. 4. 2011 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

6950 je zase o chlup vykonnejsi, zalezi, jak vychazi cenove k te 6870.

Myscha
Myscha
Level Level
11. 4. 2011 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nejvykonejsi je 6870, takze jestli na ni mas, jdi do ni. Mam ji doma a spokojenost, akorat muj kousek nejde moc pretaktovat. 6790 asi nebude zadny zazrak.

Jandaskunk
Jandaskunk
Level Level
1. 11. 2010 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, pokud to máš připojený pomocí D-sub, tak se toto automatické "zaostření" obrazu musí použít, překonvertování digitálního obrazu do analogového a zase zpět není zrovna to právé ořechové hold...

jlo001
jlo001
Level Level
29. 10. 2010 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pán redaktor,
porovnal som Vaše dve recenzie (HD6850...lepší než očekávání/6870...*nejlepší volba pro herní počítač?) a v prípade Radeon-u HD6850 sa výsledky dosť výrazne líšia!
Testovali ste na def. frekvenciách or OC?(nepíšete)
napr. 1680x1050+4AA+16AF(fps) BF-BC2=47/*52, ME2=58/*67, Metro 2033=35/*39, STALKER CoP=50/*55
Thx

BTW: bolo by dobré písať do špecifikácií frekvencie jedotlivých kariet, aby nedochádzalo k omylom.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
29. 10. 2010 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jlo001 Ano, máte pravdu, protože v předchozím je použíta špatná karta s jiným počtem stream procesorů a mavíc pouze 32-bitový systém kvůli nestability ovladačů. Ale je třebna to doplnit do recenze. Dík

palo1129
palo1129
Level Level
26. 10. 2010 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A kto jediny zato moze? Koho mozeme jednoznacne za tento trend sucasnych cien GPU pochvalit a sa mu za to aj patricne podakovat? Asi to bude kazdemu jasne, ze si to plne zasluzia grafiky od AMD uz vydanim prvych modelov DX11 grafik. Neviem si celkom predstavit, kde by sa pohybovali ceny fermi grafik keby boli tak uspesne a dosahovali by v testoch tie vysledky, akymi boli na zaciatku PR manazermi proklamovane... Len dobre vlastnosti hd 5770,5850 a ich efektivne 40nm cipy samozrejme aj s ich cenou mohli znamenat dnes. kupu takej 460ky za velmi vyhodny nakup. Nehovoriac otom, co urobilo vydanie najnovsich hd6xxx GK s cenou takej gtx470, uz ani neviem kolko pred jej vypustenym stala co nebolo tak davno, ale ten cenovy prepad musi byt az rekordny! Vdaka skvelej-agresivnej politike AMD mozeme mat celkom radostne vianoce :). je to azda prvy krat co sa NVdia grafiky stavaju casto vitazmi pomeru cena/vykon, ta spolocnost ktora v case jej monopolu predavala svoje aceleratory aj za viac ako 20-25 litrov.

palo1129
palo1129
Level Level
26. 10. 2010 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

absolutne nie zbytocny, tymto prispevkom si pomohol nejednemu, takze nebude hladat riesenie v uplnom preinstalovani OS.

JanKuchar
JanKuchar
Level Level
25. 10. 2010 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ačkoliv jsem vždycky fandil zelenému táboru a nVidii jsem dával přednost, musím říct, že během tak cca roku se situace postupně otáčí o 180 stupňů. Už od HD5000 má podle mě AMD navrch. Byl jsem nadšený z odražení útoku vychytanou gtx460, ale následující tah AMD byl podle mě famózní. Myslím, že nVidia bude mít čím dál větší problém. Trochu se ale obávám situace, pokud se z AMD stane monopol, co bude s cenami...

marek p
marek p
Level Level
25. 10. 2010 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro jednoduchou představu je HD6850 výkonem srovnatelná s GTX285.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
25. 10. 2010 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pak vem 6870, která je rychlejší než HD 5850 bez OC.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
25. 10. 2010 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Záleží na konkrétní sestavě samozřejmě a jejím příkonu.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
25. 10. 2010 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čím více je zdroj zatížený, tím více se musí chladit a tím více se točí větrák = hluk a snížení životnosti.

16cmfan
16cmfan
Level Level
25. 10. 2010 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krásna recenzia - taká, na aké som zvyknutý, bravo SHW - snáď len malá pidi chybka v tabuľke viz. odkaz - http://postimage.org/image/mk3b5rj8/

boboe
boboe
Level Level
25. 10. 2010 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím říct, že jsem byl k informacím, které o kartách HD6000 slýchám už dva měsíce, značně skeptický. Tušil jsem, že HD6800 budou výkonnější než HD5700, ale to, že budou úspěšně šlapat na paty HD5800, to jsem nečekal.

Myslím, že v táboře zelených vládne smutek, protože proti AMD mohou postavit jen GTX460 a s hodně přimhouřenýma očima i GTX470. Karta GTX580 je spíše teoretická úvaha a těžko říct, zda by 2x470 mohlo vůbec fungovat na taktech umožňující konkurovat 2x6850 či budoucí dvojici Cypressů.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
25. 10. 2010 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@boboe Tragické to není. Nvidia může zlevnit GTX 460 1024 na nějaké 4 tisíce a GTX 470 na 5500 a zase bude vše ok.

Iron_Storm
Iron_Storm
Level Level
25. 10. 2010 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Štefek ale to jsou daleko drazsi jadra nez ta od amd.. nvidia pak bude mit nozkou marzi, zatimco amd prumernou.. a rozdil ve spotrebe 470 vs. 6870 je obrovsky.. jsem zvedavej na 6970

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
25. 10. 2010 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Štefek Jasně to je logické...nicméně do cenotvorby a marží jednotlivých firem fakt nevidíme.

Logout
Logout
Level Level
25. 10. 2010 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Štefek Nedivil bych se, kdyby odpověďí bylo zlevnění 460 - kde je prostor slušnej a uvedení 580. IMHO ta bude něco jako 480 vylepšená o upgrady v 460.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
25. 10. 2010 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Štefek Pokud zrhuba vím, tak GTX 580 by měla mít 2xGF100, což si sice nedokážu představit, ale v uvedení nějaké refreshe GF100 bych nedoufal.

boboe
boboe
Level Level
25. 10. 2010 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Štefek Souhlas. GF100 se nepovedlo a nVidia si prostě nemůže dovolit babrat se s ním neustále dokola. Co potřebují je co nejrychleji uvést nový konkurenceschopný čip, který konstrukčně opustí vše, co bylo na GF100 špatné. A vývoj takového čipu, to chce nějaký čas. Proto se mi jeví jakékoli snahy o přepracování GF100 jako nebezpečné plýtvání časem, který by potom mohl chybět. Zkrátka s příchodem 28nm výroby musí mít nVidia připravený nový čip, jináč nabere další zpoždění vůči AMD (to na další generaci na plánovaném 28nm procesu už dávno pracuje).

Mimochodem, pár pokusů o 2xGTX470 už tu od některých výrobců bylo. Ovšem skončilo to jen na papíře, případně nějakých prototypem - skončilo to vždy na problémech cena, spotřeba teplota.

marek p
marek p
Level Level
25. 10. 2010 07:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sice je výkonná jako gtx470.Lepší volbou je však mírně pomalejší zato podstatně levnější hd6850.

Reklama
Reklama