Zpět na článek

Diskuze: AMD zaslalo prodejcům instrukce, jak zabránit scalpingu nových Radeonů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

sroobik
sroobik
Level Level
21. 10. 2020 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

neviem ako herecka, ale ked ta zrazi auto tiez nezomries na zrazenie autom, ale na krvacanie do mozgu po frakture lebky, ci? Covid je katalizator, zas neviem ako herecka, ale u nas mame 48 a 73 (tusim, nechce sa mi hladat mozno zle pamatam) rocnych doktorov, ten mladsi by bol bez covidu zil este xy vela rokov a ten starsi nad 10 urcite..

wrah666
wrah666
Level Level
21. 10. 2020 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sroobik Jasně. Jenže PO roztříštění kyčelního kloubu je NAPROSTO fuk, která konkrátní bakterie vás zabije. (pokud se vůbec podílel virus, tak je víceméně nepodstatný) A opravdu nezemřete na coronu. Nestihnete to.

Irving
Irving
Level Level
21. 10. 2020 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Budete překvapený, ale existují pacienti, kteří po zlomenině a operaci kyčelního kloubu nezemřou a někteří potom žijí i desítky let. A je jich dokonce většina...

wrah666
wrah666
Level Level
22. 10. 2020 07:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Ano, mladší. Nehádám se. Ale u starých lidí je to běžně konečná. Což snad zase uznáte vy.

Xspy
Xspy
Level Level
23. 10. 2020 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 U starých lidí je to konečná , protože pojišťivna odmítne proplatit operaci .Důchodci jsou neperspektivní a od 70 pro plnění závazku doslova nežádoucí klienti .Vegetativní stav je vyhodnocen jako ideální a komplikace znamenají konec života i závazků ke klientovi .
Smiřte se s tím , jste položka na seznamu výhodnosti .

M0RGAN
M0RGAN
Level Level
21. 10. 2020 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nabídka a poptávka je přece základním smyslem kapitalismu. A že to někdo vykoupí, aby to zkusil prodat dráž? Tak ať - jeho věc. Kdo to chce mít okamžitě, tak si holt připlatí klidně dvojnásobek, kdo si může pár týdnů počkat, tak sežene kartu za normální cenu. O co jde?

snajprik
snajprik
Level Level
21. 10. 2020 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M0RGAN Radšej nespokojny težar, či špekulant, ako nastanych 100 obič zakaznikov :)
Myslim že pred 4 rokmy za čias RX480 to obchodnici vymysleli tak že si musel kupiť 2/4 veci CPU dosku GPU monitor

M0RGAN
M0RGAN
Level Level
22. 10. 2020 00:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Tak ty spekulanty nikdo nepodporujte (nekupujte od nich) a ono je to přejde a místo zisku budou prodávat se ztrátou. Kde je problém? Ať lidé rozhodují vlastními penězi. A jestli je někdo ochoten za totéž zaplatit víc za pocit exkluzivity, pak bych viděl zcela v pořádku, aby za zvýšené zaváděcí ceny prodávaly i přímo oficiální obchody.

Naopak mi přijde nebezpečné, když si výrobce či prodejce chce vybírat, komu prodá své zboží a komu ne. Příště se bude rozhodovat podle politických názorů/náboženské orientace/barvy očí či pleti zákazníka...?

AnkitaMishra
AnkitaMishra
Level Level
22. 10. 2020 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M0RGAN No, další důvod, proč kapitalismus konečně vyřadit ze slušné společnosti :-D

victorcz
victorcz
Level Level
21. 10. 2020 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obchodníky zajímá především obrat ...to že zboží dnes skoupí překupník který zaplatí na místě a přeprodává dál s jistým ziskem pramenícím z nedostatku v oficiálních obchodech je bohužel smutný fakt. Děje se to všude od bytů po kecky a je fakt že kdyby byl zájem ...ale on už je a všichni jsou spokojeni , vyjma těch na konci letadla

M0RGAN
M0RGAN
Level Level
21. 10. 2020 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@victorcz Ehm, nefungují na tomto principu náhodou VŠECHNY obchody, snad s výjimkou několika málo podnikových prodejen? Tedy že nakupují u výrobců, aby dál prodávaly se ziskem?

Xspy
Xspy
Level Level
23. 10. 2020 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M0RGAN Problém je přeprodej , kdy se koncová cena ještě několikanásobně navýší ...ruka trhu funguje tak , že pokud je zájem a málo zboží ,něco jako doporučená cena přestává rázem existovat. Samozřejmě i rady prodejcům pak mají stejnou hodnotu jako ono doporučení ....Karty mizí přímo ze skladů a jak dokázala XFX, tak se ani na volném trhu nemusí ani objevit ...

M0RGAN
M0RGAN
Level Level
23. 10. 2020 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M0RGAN Ano, tak "ruka trhu" funguje, takže proč je Nvidia a AMD neprodávají samy za vysoké zaváděcí ceny, které během pár týdnů klesnou na "doporučenou úroveň"? Vydělají o něco víc, mně by to přišlo naprosto v pořádku a spekulanti se přesunou jinam. Pokud je obrovský převis poptávky nad nabídkou, tak by výrobce měl karty správně prodat tomu, kdo v aukci nabídne nejvíc. A už mu má být jedno, jestli je to konečný uživatel, nebo obchodník, který jej konečnému uživateli s nějakou marží (a vlastním rizikem, že na tom prodělá) teprve prodá. Výrobce ať se radši snaží co nejvíc vyrábět, aby uspokojil poptávku a tím si co nejvíc vydělal.

komplikator
komplikator
Level Level
21. 10. 2020 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže to znamená že dostupnost nových Radeonů bude taky bídná, kdyby jich bylo dost, tak nepotřebují něco takového řešit. Zájem o herní HW je obrovský, takže se prodá v podstatě jakékoli množství jaké do obchodů přijde.

potooczech
potooczech
Level Level
21. 10. 2020 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Otázka je, zda to koncové prodejce vůbec zajímá. Ono stačí se podívat u nás ... řada marketů má cedule s omezením na počet zakoupených položek, které jsou v akci ... a pak vidíte Vietnamce, jak má problém ty tři přeplněné vozíky dostat k autu, protože je to zboží zrovna v akci.

wrah666
wrah666
Level Level
21. 10. 2020 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MOŽNÁ by nebylo od věci prostě nepustit do eshopu. CHceš kartu? postav se do fronty před krámem. Dostaneš jednu na osobu. V eshopu budou, až opadne zájem. Skutečného zákazníka by se to prakticky nedotklo, překupník by se na to vykašlal. S šancí, že si vysstojí za den jeden kus by mu to nevydělalo ani na jídlo.

Fangcz
Fangcz
Level Level
21. 10. 2020 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Pokud nežijete někde v bunkru pod zemí a nevíte co se posledních 7 měsícu děje venku tak myslím že stát v řadě před obchodem ve frontě je to poslední co by většina normálních lidí chtěla zrovna dělat.
---
Za mě stačí limit na obejdnávku kusů při eshopové objednávce, 2FA ověření přes tel. číslo. Stejně kdo chce tak cestu vždycky najde a systém i tak bude schopen do určité míry obejít. Karty nakonec dostupné budou, jen to nebude hned - kdo chce hned tak holt musí počítat že zaplatí prémiovou cenu.

komplikator
komplikator
Level Level
21. 10. 2020 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fangcz Takhle to ale někteří prodejci řeší. V US při launchi 3090 před Micro Center prodejnou lidi bivakovali dva dny. Kdo přišel jen den předem měl smolíka, nicméně lidi tam zůstávali stát s tím že další karty mohou dorazit kdykoli. Dokonce dvě oddělené lajny, jedna na 3090, druhá na 3080.

Nevidím vůbec žádnou souvislost s tím co se děje venku. V Evropě možná máme zákazy shromažďování nad určitý počet osob, ale v US ve spoustě států nic takového neplatí a lidi to neřeší. Proč by taky. Osobně bych se nebál do fronty postavit pokud mi někdo nestojí za zády a nechrhlá na mě. Naštěstí nemám potřebu nové grafiky a kdyby jo, u nás šla i ta 3080 v prvních pár minutách prodeje bez problémů koupit. Podobně jsem vychytával GTX1080 v roce 2016, začal prodej, já začal objednávku při 4ks skladem, po dokončení 0ks.

Pan Jaroslav Crha gIT
Pan Jaroslav Crha gIT
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
21. 10. 2020 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fangcz Tak furt lepší stát frontu na RTX než na rohlíky, banány a hajzlpapíry.

Fangcz
Fangcz
Level Level
21. 10. 2020 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fangcz USA je tak trochu jiná země a taky jsou na špici žejo :). Já osobně nemám potřebu se tomu potenciálně nebezpečnému prostředí vystavovat což stání ve frontě nepochybně je. To že stojíte ve frontě 2 metry od sebe ještě nezajístí že si to neodnesete na rukou po omakání výdejního pultu, krabice nebo dvěří.
Kdo má tu touhu (spíš sobeckost) tak je to jen jeho věc ale ať pak nese následky. Což ve výsledku může znamenat buď umrtí nebo eknomické problémy. Kšeft i přes mrtvoly že.

sroobik
sroobik
Level Level
21. 10. 2020 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fangcz Proč by taky? aby neboli prvi v pocte nakazenych aj mrtvych, ale CR ich ochvilu asi predbehne, lebo asi u vas vsetci rozmyslaju ako ty. Vcera ste mali 12k, amici 62k len akosi niesu iba 6x vacsi, ze.

wrah666
wrah666
Level Level
21. 10. 2020 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fangcz Drobný detail: NA covid za celou "epidemii" pravděpodobně nezemřel NIKDO. Dodám nejnovější ukázku manipulace veřejným míněním: Převčírem zemřela herečka Andresíková. OFICIÁLNĚ je ve statistice vedena jako "na covid". Přitom sami přiznávají, že zemžela jako běžný osmdesátiletý člověk na komplikace po zlomenině nohy v krčku. (Moje babička taky, akorát jí bylo 83) TAKHLE se manipuluje se statistikou. Je zájem vylhat epidemii, tak bude epidemie i kdybychom vás měli začít očkovat virem. (mimochodem když začnete nepatrně pátrat, zjistíte, že prakticky všechny úmrtí "na covid" mají podobnou historku. Alespoň tedy v ČR.) A tuším, že VY si na Slovensku také užijete své, po povinném testování. (a kdo se nedá otestovat dostane žlutou hvězdu s nápisem jude)

kingtopas
kingtopas
Level Level
21. 10. 2020 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fangcz Je to tak. Vsichni ti mrtvi, kterymi byly treba v Madridu lemovane ulice, si to vymysleli. Simulanti!

sroobik
sroobik
Level Level
21. 10. 2020 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fangcz piatok je "test" testovania, ale uz dnes sa zacalo hovorit, ze testovanie nebude, bude lockdown. V Honkongu prislo na dobrovolne testovanie 20%, to sa neoplati. Imho aj keby prislo na test 100% ludi, pri otvorenych hraniciach a situacii ked kazdy co ma v riti dieru chodi hore dole po republike by sa lockdown iba odlozil o par tyzdnov.

sroobik
sroobik
Level Level
22. 10. 2020 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fangcz takze bude aj lockdown aj testovanie :) all in one.

pdsfab
pdsfab
Level Level
22. 10. 2020 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fangcz už sa teším :)

Reklama
Reklama