Zpět na článek

Diskuze: Autopilot Tesly má asi vážný problém s policejními majáky: další nehoda

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Blaazen
Blaazen
Level Level
18. 3. 2021 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Umělá inteligence se naučila, že policajti jsou zlo a jde tvrdě po nich :-)

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
18. 3. 2021 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blaazen trochu vážněji tě doplním a zaspekuluji si :)

jelikož se "Musk" na větší vzdálenost spoléhá na "klasické" kamery a ty v noci hůř "vidí" + majáky možná oslepily AI, tak bych se ani nedivil, že to program špatně vyhodnotil a prostě jel dál, ale minimálně by měl aspoň uporoznit řidiče >> hele vole nejsem si jistý co se tam děje, tak to raději převezmi

wrah666
wrah666
Level Level
18. 3. 2021 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blaazen Jako vtip dobré. A třeba poslední dobou v ČR bych s tím u měšťáků vcelku i souhlasil. Ale jinak je to dost průšvih. "odborníci" na ai až po kolikáté nehodě zjistili, že ASI mají problém. Netuší, jak k němu došlo a AI neovládáme do té míry, že by jí šlo něco natvrdo zakázat. A dost mě děsí, že armáda hodlá podobně "dokonale ovladatelnou" ai napojit i na spouště zbbraní ozbrojených dronů. V zásadě si to bude smět libovolně vybrat cíl a rozstřílet ho. Po kolika "chybách" si vůbec včinout, že AI špatně detekovala "terroristu" a rozstřílela naprosto nevinné lidi? A budou to vůbec řešit? Potažmo, když AI zblbne kompas a dron s raketami poletí někam úplně jinam a tam bude střílet.. Prostě mám vidinu dost solidního prů...

chaostheory
chaostheory
Level Level
19. 3. 2021 02:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Zrovna poslední dobou bych těm měšťákům dal vyznamenání, tím že se musí potýkat s všemožnými retardovanými chřipečkáři.
Každýmu kokůtkovi co nemá rouškuspirátor kde je mít má rozbít obuškem držku. Pokud to vidí jeho fakani a do konce života je to poznamená, nemůže vinit nic jiného než jeho vlastní drzost a ignoranství.

Za mě je systém stále příliš opatrný, jen houšť a větší kapky :)

wrah666
wrah666
Level Level
19. 3. 2021 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Ano, houšť a větší kapky. Ale***** až jednak bude zapotřebí nějaké opatření a za druhé, až bude v souladu s ústavou ČR. Což není. Totální nesmysl na základě vylhané epidemie, na základě protiústavně vyhlášeného stavu nouze... A měšťáci si to vyložili jako pokyn mlátit lidi.. Jako sorry, ale KAŽDÝ kdo tohle poslechne a vynucuje je zločinec. Naprosto stejně vinný, jako nácek, co na základě "příkazu" jen nakládal židy do vlaku... (do Osvětimi) Ano, souhlasím s tím, že říše konečné řešení tajila. Ten kdo židy "jen" nakládal nevěděl, že jedou do plynu. Ale rozhodně věděl, že to co dělá je fuj a že by se to dělat nemělo.

wrah666
wrah666
Level Level
19. 3. 2021 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 PS: a to podotýkám, že TEHDY to alespoň bylo dle zákona. Zrůdného a schváleného zločinci, ale zákona. DNESKA je to v přímém rozporu s ústavou, tedy nejvyšším zákonem státu!

Tech-boy.lukas
Tech-boy.lukas
Level Level
19. 3. 2021 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 S částí že by ai mohla někoho rozstřílet musím nesouhlasit. Zatím jsem to všude viděl tak že cíl zaměří ale požádá operátora o odsouhlasení palby, takže za palbu rozhoduje operátor né ai. A teď budu zase rýpat do vizionáře Muska, ai je v teslách už přeci dokonalá. A dle Muska mají od začátku roku autonomii level 5

wrah666
wrah666
Level Level
19. 3. 2021 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Ano, ZATÍM musí žádat operátora o souhlas. Ale už jsou plány, že je to zbytečné a zdržuje to, protože než si člověk ověří fakta a povolí střelbu, cíl může v klidu zmizet někam, kam se střílet nedá. Takže jsou geniální nápady, nechat to celé na AI, ať střílí dle libosti.

jardadoma
jardadoma
Level Level
19. 3. 2021 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 "Tesla na Hrad!" :o)

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
19. 3. 2021 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Kdy Musk tvrdil, že to má Level 5?

batmaster
batmaster
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
19. 3. 2021 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Vylhaná epidemie? Protiústavní stav nouze? Kdo poslechne nařízení vlády je zločinec?
Srovnáváš sejmutí debila, co si není schopen nasadit respirátor a neposlechne žádost policie s chováním nacistů?

Ty jsi prostě trouba, viď. :(

Nikomu nic zlého nepřeji, ale mohl by tvůj nejbližší člen rodiny díky takovému debilovi co nedodržuje opatření skončit na umělé plíci. Pak by se Ti třeba v hlavě rozsvítilo. :/

wrah666
wrah666
Level Level
19. 3. 2021 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Jasně, všichni skončíme na umělé plíci :) ůžu se s veškerou slušností zeptat, kdy už ta ROK slibovaná "strašlivá epidemie" konečně začne? Slibují morovou ránu, ulice plné mrtvých, pohřební hranice na náměstích... Omlouvám se, ale já měl vždycky slabost pro středověk, je takový romantický.. Ale kdy to tedy konečně vypukne? Namísto téhle šaškárny.

coolipi
coolipi
Level Level
19. 3. 2021 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Budou to resit tak, ze zavrou na dozivoti whistleblowery, kteri to predaji novinarum. Na TEDu jsem nedavno videl video, kde typek ukazoval posledni U.S. drony, ze pry maji lepsi schopnosti "dokoncit misi" autonomne.

Mozna je mezi temito videi:

https://www.ted.com/playlists/135/will_drones_save_us_or_destroy

Dokoncit misi pro neznale znamena na nejake cile shodit bomby. Kdysi jsem videl na TEDu i jine video, s chlapcem z Afghanistanu, kteremu dron vybombardoval otce. Sveroval se, ze ma strasny strach z techto stroju. Za tyden ho zlikvidovali take.

Zavrazdeni civiliste, domorodci a whistlebloweri se dnes do novin dostavaji jako teroriste.

A tak to v tom post-1984 svete dnes chodi, pravda je lez, lez je pravda, valka je mir, mir je valka a whistlebloweri jsou teroriste.

A na ne je potreba autonomni AI. Pro ty kdo nevycitili sakrasmus - AI = uplne blba krabice ktera sype naboje z kulometu do civilistu, protoze neni naucena na to, ze novinar z Reuters drzi v ruce fotak s teleobjektivem misto zbrane. Nebo autonomni auta, ktera kdyz nepoznaji na scene z kamery objekt, tak si mysli, ze tam nic neni. Normalni ridic, ktery nepoznava silnici by mel hned zastavit. V pripade nezastaveni sebrat ridicak. No ale asi A.I. nemusi delat ridicak, ma to od Muska namazane ve firmwaru.

coolipi
coolipi
Level Level
19. 3. 2021 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Otazka tedy je, co jste nevidel.

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
19. 3. 2021 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 ani v jednom případu nešlo o nějakou roušku či nouzový stav!
např. "Budějovice jsou stejný případ. Nejprve situaci na náměstí řešili strážníci. Zaznamenali skupinku lidí, kteří likvidovali květiny v betonových květináčích a házely petardy. Na místě byl i dvacetiletý muž, který vůbec nereagoval, neměl roušku. Strážníci městské policie přivolali PČR. Muž nezareagoval ani na výzvy policistů. Nechtěl si vzít roušku ani prokázat svojí totožnost."
Když už se oháníš Ústavou, tak bys měl vědět, že z ní plynou i povinnosti, které máš a tvoje povinnost není klást odpor a xx minut se handrkovat o naprostých banalitáh a ani ti to jako civilistovi v daný moment nepřísluší.

Mám pocit, že plno lidí si představuje den policisty ve stylu, že se ráno probudí a řekne si "dneska někoho jen tak pro radost zmlátím a pak budu celý den vyplňovat papíry a tahat se měsíce po soudech" ..

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
19. 3. 2021 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Já by řekl, že je naprosto, ale naprosto zásadní rozdíl mezi slovními spojeními BUDE MÍT a MÁ, nemyslíte? Pokud si dobře pamatuji, tak Tesla nikdy žádný autopilot Level 5 nepředstavila. Vy o nějakém víte? Jako opravdu o nějakém, kde řekla, tady tohle auto na trhu má aktivního autopilota Level 5?

wrah666
wrah666
Level Level
19. 3. 2021 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Povinnost ukázat státnímu (nikoliv měšstskému) občanku. Nikoliv se dusit v nesmyslném náhubku, tato povinnost tam není. A ano, uznávám, že dotyční byli (tedy krom onoho obyčejného taťky s děckem) dost nechutná individua a provokovali. Jenže od toho je policista placen, že se nemá nechat vyprovokovat a má zasahovat dle zákona. (což neznamená, že za přesně definovaných podmínek nemůže někomu dát řádně přes hubu, ale jen tak, jak to má v předpisech. Například fackovat holou rukou nesmí, natáhnout pendrekem může atd.)

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
19. 3. 2021 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Stačí se podívat na statistiky mrtvých. Okolo 25 tisíc mrtvých lidí navíc není zas až tak málo. Mně se také nelíbí některé věci, kam to všechno směřuje, ale 25 tisíc lidí je prostě dost. Jestli v ČR dlouhodobě průměrně umírá 2100 lidí týdně a od října 2020 tu máme bez přestávky 3000-4200 lidí za týden, tak to moc nevypadá jako vylhaná pandemie. To kolik lidí má umřít, když ani 45-100% nárůst počtu mrtvých nestačí?

coolipi
coolipi
Level Level
19. 3. 2021 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Pan Flegr o koronaviru SARS2 rika, ze je to takovy chcipacek. V porovnani s jinymi epidemiemi zatim mozna ano, spousta lidi si toho ani nevsimne. Ale nemeli bychom z toho vyvozovat, ze to vlastne vubec nic neni. Je cast populace, ktera k tomu je citliva az precitlivela.

Jestli globalisti tento virus vyrobili, nebo outsourcovali vyzkum do Ciny kde se to stalo unikem je jina vec. Snazili se o to jiz drive, pamatuji na kauzu distribuce ziveho viru (!) ve vakcinach. Tenkrat to byl tusim Baxter. Objevili to v ceske pobocce firmy Biotest v Plzni jestli se nemylim. Tim se to nahlasilo a stopli distribuci. Pak to ruzne okecavali ze to je "chyba", zadne vysetrovani vlastne nebylo, asi i zadne postihy. Pro firmu, ktera tohle vyrabi za podminek BSL-3 by to melo znamenat zavreni, ale ono se jede dal jakoby se nechumelilo.

Zpet k veci - meli bychom rozlisovat, kdo ma na "pandemii" zajem, kdo ji umoznil, kdo ji nezvlada ani tlumit (i pri tom jak je vlastne mene smrtelna nez morove rany ze stredoveku) a kdo jede propagandu vyhynuti diky pandemii. A taky koukat, kdo skupuje zlevnene podniky nebo konkurenci.

Nekomu se to naramne moc hodi. Ale prave proto si myslim, ze bychom meli nasadit primitivni a levne prostredky jako prvni a proste se toho zbavit, nebo alespon snizit virovou naloz, zlepsit si imunitu. Z konkretnich opatreni, ktere jsem tu vubec nevidel je to treba vetrani (MHD, spolecne prostory, prodejny, skoly...) - protoze je to ve vzduchu, dale posileni imunity vitaminem C a zejmena D (jak to, ze se u kazdeho rozboru krve nepridava testna hladinu vitaminu D?), segmentace vzduchu - treba podporou malych prodejen, ktere je prave jednodussi vyvetrat, chodi tam mene lidi.

Misto toho se musi nosit respiratory v MHD, kde je uplne nejlevnejsi reseni otevrit okna a prubezne se toho zbavovat. Misto vetrani nam ovsem vyrabi pojizdne kluby Techtle Mechtle v kazde tramvaji, kde je srovnatelny maximalni pocet osob.

Pro pobaveni doporucuji film Idiocracy, v cestine to dostalo nazev Absurdistan. Tak jsme dopadli - misto funkcnich reseni se porad vymysli jak tu agonii co nejvice prodlouzit, aby si bandy prisate na statu vydobily svoji rentu za dodane (ci dokonce nedodane) rousky a vakciny. Na lidech jim vubec nesejde, penize nesmrdi.

coolipi
coolipi
Level Level
19. 3. 2021 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Me jednou vytahoval dopravni policista za hlavu z auta. Ja jsem tedy neridil. Jenom si pritom nevsiml, ze mam zapnuty bezpecnostni pas. Moc vtipna historka, mam jeste nekde protokol. Podotykam, ze jsem chtel jen vedet, proc chce po me moji identitu, kdyz jsem neridil a duvod pro moji kontrolu nemel. Obcas si policiste mysli, ze vsichni jsou zlocinci a ze nemusi pri honbe za nimi sami dodrzovat zakony.

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
19. 3. 2021 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Povinnost prokázat svou totožnost máš a je jedno jestli jde o obecní policii nebo PČR > vše spadá do kategori úřední osoby ;) Občan musí poslechnout a policista musí dokončit úkon/zákrok tečka

Na toho taťku tam vyjeli na základě oznámení(dělal bordel), takže vč. toho taťky ;) >. to že tam bylo děcko je naprosto irelevatní a je to spiš vizitka toho otce, který má jít příkladem ;)

Ani v jednom případě se nenechali vyprovokovat a vedli dlouhou a zbytečenou debatu (z dobré vůle) >> mnohočetná výzva, upozornění že dojde k zákroku, nasazení rukavic, opětovné upozornění, složení na zem >> naprosto čisté provedení zákroku

při splění podmínek může i fackovat (hmaty, chvaty, údery, kopy .. )

wrah666
wrah666
Level Level
19. 3. 2021 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Není to úplně málo. Jenže média a "moudří" to líčí jako MOR. (který vybil víc než půl Evropy) Ti nejumírněnější JEN jako Španělskou chřipku, na kterou umíral jeden z pěti nakažených. Což snad uznáte, že zcela očividně není.

A ano, mrtvé nepopírám. Nicméně v číslech jaksi není zohledněno, že je lidem ROK odpírána i nejzákladnější lékařská péče, média do nich hustí, že k doktorovi nemají chopdit, pokud jim není fakt zle, jelkikož doktor "řeší covid" atd. Kolik lidí úěkně jak ovečky poslechlo a následně zemřeli na původně léčitelné problémy? A za druhé: ano, nárůst úmrtí, o tom mluví všichni. O tom hovoří všichni. Ale zmínil někdy někdo také to, že k terminálnímu věku dochází nesmírně silné poválečné ročníky? Ano, i já si vybírám, které údaje se mi hodí do krámu. Ale ONI TAKY. A tohle jsou holá fakta. Na to, že po odpírání lékařské péče zařve hafo lidí upozornila spousta doktorů a byla nazvána šarlatány.

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
19. 3. 2021 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 pardon ale policista není telepat ani nemá rentgenový zrak ;) že si "civilista" subjektivně nějak vyhodnotí situaci ve stylu "já nemusím", tak to je zcela irelevatní >> podle zákona musí v daný moment bez frflání poslechnout a pokud s postupem nesouhlasí podat na jeho postup stížnost ..

mohlo jít klidně o něco tajného nebo někoho hledali (a dalších milion důvodů) a nebyl to oprávněn sdělit a ty nejsi oprávněn se takovému postupu vzpouzet ..ty jako civilista hodnotíš oprávněnost subjektivně a na základě subjektivního posouzení situace nemůžěš přeci obstruovat

voty27
voty27
Level Level
19. 3. 2021 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Takže doslova říkáte, že opatření nebudete dodržovat, protože média přehání? Jako fakt?

wrah666
wrah666
Level Level
19. 3. 2021 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Ano, mají předepsané hmaty, chvaty, kopy, rány pendrekem. Ty používat smí a mají. Facky mezi to nepatří a už za ně také pár nadsamcú z řad policie vyletělo. Doufejme, že se tihle přidají.

coolipi
coolipi
Level Level
19. 3. 2021 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Jsem opravnen chtit znat duvod, proc to chce a on ho musi sdelit. Cili jsem se zeptal na duvod, on si vymyslel ze vypadam jak hledana osoba, ja jsem kontroval ze kdyz chtel od "cele osadky" papiry, ze do auta ani nevidel a tudiz ze tento duvod je vylhany.

Nemusim poslechnout prikaz, ktery je ilegalni, stejne jako ohrozit na zivote jine osoby ani sebe. Nejsme ovce, abychom bez ptani poslouchali co nam nadiktuji. Oni jsou nasi zamestnanci, coz jsem jim pripomnel. Vystoupenim z auta v neznamem prostredi tam, kde ve tme jezdila jina auta (rozumejte na benzince, kam vjizdi auta hlava nehlava a necekaji tam nejakou zatarasu nebo cloveka ktery bych ohrozil sam sebe na zivote, coz jsem jim do protokolu taky pekne nadiktoval.

Tohle vsechno resi policejni zakon, ktery take v jednom paragrafu a vete rika, ze oni musi zohlednit stav adne osoby (volne receno). Tudiz kdyz si vymysli, ze ma nekdo na kapacce v sanitce vystoupit a nechat se odvezt na fizlarnu, tak to neni dle toho zakona korektni cili ani legalni postup. A spolujezdcu ve stavu, kdy nejsou schopni vyhovet jejich ilegalnim narizenim bude urcite vice nez jen ja. Byl jsem uplne k.o.

Nejdriv si me zjistovali, pak me chteli vyhodit kdyz zjistili ze me nehledaji, pak jsem se nenechal vyhodit ja a zavolal na odbor vnitrni kontroly, nacez se mnou teprve sepsali protokol. Tak jsem jim to tam pekne vyklopil, v pul treti rano prisel ten vytecnik a chtel po me podepsat papiry, ze jsem byl instruovan a svych pravech - nebyl. Navic to mel datovane z predesleho dne (udalost se stala vecer, ja jsem jim pak diktoval do protokolou po pulnoci). Tak jsem mu to odmitl podepsat a jeste jsem to nadiktoval do protokolu, ze k tomu antidatovanemu pokusu o podpis doslo.

Nenecham si kalet na hlavu, kdyz prekroci svoje pravomoci ci chteji neco ilegalniho, tak jim nemuzu vyhovet.

Reklama
Reklama