BenQ si osvojí Siemens AG Mobile Devices
Aktualita Ostatní BenQ

BenQ si osvojí Siemens AG Mobile Devices

Petr Hájek

O tom, že je mobilní divize Siemensu na prodej, se šušká již poměrně dlouho, teprve nyní je ale věc oficiální - společnosti BenQ a Siemens AG se dohodly na transakci, jejímž konečným důsledkem bude převzetí Siemens AG Mobile Devices firmou BenQ, stane se tak ještě před 30. zářím letošního roku. A co že to vlastně z tohoto obchodu pro obě firmy vyplývá? Společnost BenQ získává divizi mobilních telefonů společnosti Siemens AG, jedná se o jednu z největších mezinárodních akvizicí z Asie. Společnost BenQ se stává korporací s majetkem v hodnotě 10 miliard amerických dolarů a zároveň čtvrtým největším výrobcem mobilních telefonů na světě a největším výrobcem mobilních telefonů v Číně a na Taiwanu. BenQ a Siemens AG uzavírají strategické partnerství - Siemens se stane akcionářem BenQ a poskytne 250 milionů EUR jako fond k podpoře budoucího podnikání . BenQ a Siemens spojí touto fúzí své konkurenční síly v oblastech jako je výzkum a vývoj, kontakt se zákazníkem, organizace a výroba.

Reklama

O tom, že je mobilní divize Siemensu na prodej, se šušká již poměrně dlouho, teprve nyní je ale věc oficiální - společnosti BenQ a Siemens AG se dohodly na transakci, jejímž konečným důsledkem bude převzetí Siemens AG Mobile Devices firmou BenQ, stane se tak ještě před 30. zářím letošního roku. A co že to vlastně z tohoto obchodu pro obě firmy vyplývá?

    • Společnost BenQ získává divizi mobilních telefonů společnosti Siemens AG, jedná se o jednu z největších mezinárodních akvizicí z Asie.
    • Společnost BenQ se stává korporací s majetkem v hodnotě 10 miliard amerických dolarů a zároveň čtvrtým největším výrobcem mobilních telefonů na světě a největším výrobcem mobilních telefonů v Číně a na Taiwanu.
    • BenQ a Siemens AG uzavírají strategické partnerství - Siemens se stane akcionářem BenQ a poskytne 250 milionů EUR jako fond k podpoře budoucího podnikání .
    • BenQ a Siemens spojí touto fúzí své konkurenční síly v oblastech jako je výzkum a vývoj, kontakt se zákazníkem, organizace a výroba.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama