Zpět na článek

Diskuze: Bitcoin za 24 hodin posílil o 25 %, už je daleko za $15000

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

potooczech
potooczech
Level Level
8. 12. 2017 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Má smysl vůbec v článku uvádět hodnotu? Protože v případě BTC může být hodnota už po pár hodinách o dost jinde :).

KingCZE
KingCZE
Level Level
7. 12. 2017 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

“Pak už takové snahy, jako je např. tlak EU na nízké emise aut a z toho plynoucí milovaný i nenáviděný downsizing motorů, začnou za chvilku pro životní prostředí vypadat nedůležitě. ”

On tento tlak už nedůležitý je - EU svými opatřeními celosvětově omezila vypouštění CO2 do ovzduší o nějakou 1 tisícinu procenta, za cenu likvidace vlastního průmyslu a dovozu konkurenčních průmyslových výrobků ze zemí, kde takováto omezení nejsou (Čína). Navíc v EU pořád jen hledí na neškodné CO2 místo na naprosto neekologickou těžbu lithia pro údajně “ekologické” baterie do elektroaut apod.. CO2 je naprosto přírodní, přirozeně odbouratelný, neškodný plyn, který je z hlediska skleníkového efektu oproti samotné vodní páře naprosto zanedbatelný.

odb
odb
Level Level
7. 12. 2017 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pripomina mi to tulipanovu horucku v Holandsku.

klokan83
klokan83
Level Level
7. 12. 2017 23:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@odb to proto ze ze nevis nic o ekonomice. tulipany se daji vyrobit za dolar. bitcoiny nikoliv.

zolo_sk
zolo_sk
Level Level
8. 12. 2017 00:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@klokan83 Z tých cibuliek aspoň vyrástli tulipány. Z tých núl a jedničiek sa ale ani nenaješ (po krachu).

GogoX
GogoX
Level Level
8. 12. 2017 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@klokan83 tohle je knižně ukázková pyramida, peníze nakonec skončí u jednoho-dvou lidí a stamilionům zbyde bezcenný bordel ...

StoneCZE
StoneCZE
Level Level
8. 12. 2017 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@klokan83 no tak to se pletete, Bitcoin nikdo nekontroluje a neovlada, takze pokud to padne, tak nikdo nic nema.. to nejsou klasicke penize ktere jsou ovladany bankami. bitcion si od sveho spusteni jede svou vlastni nekontrolovatelnou cestou..

Grimstone
Grimstone
Level Level
8. 12. 2017 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@klokan83 Ruku na srdce, opravdu si myslis, ze ted uz takhle popularni zalezitost ve ktery jsou nemaly penize, nikdo... vubec nikdo nejak nekontroluje? vzdyt se ani nevi kdo bitcoin vynalezl :)

StoneCZE
StoneCZE
Level Level
8. 12. 2017 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@klokan83 ale vi, byl to tusim nejaky typek ktery to mel neco jako skolni projekt nebo tak neco :)
tak kdyz si prectes jak bitcoin funguje (cemuz moc rozumet nejde :D ikdyz jsem to cetl nekolikrat) tak uvidis sam ze si to zije svym zivotem..

Cemada
Cemada
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
8. 12. 2017 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@klokan83 Neví se kdo to vytvořil. Netem koluje jisté jméno, ale fyzicky toho člověka ještě nenašli.

Proč cena BTC roste?
Není to proto, že jej hodně lidí drží a nechce prodávat ve větším množství. Tudíž když chci nakoupit musím akceptovat cenu prodávajícího a ti ji postupně zvedají, protože poptávka je větší než nabídka?
Fakt nevím, proto se ptám.

A pokud je to takhle, tak ten kdo drží tisíce BTC má na tento trh slušný vliv.
A jestli někdo drží třeba půl mega BTC, tak to je vliv jako pra...

Není to trh který je neovlivnitelný.

potooczech
potooczech
Level Level
8. 12. 2017 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@klokan83 Tak je to trh, který se dá samozřejmě ovlivnit na straně nabídky a poptávky. Ale pokud jeho současná tržní kapitalizace překročila hodnotu HDP ČR, tak už musíte jako jedinec vynaložit opravdu obří prostředky, abyste ten trh cíleně někam posunul.

Veškerá cena BTC je založena na důvěře v něj. To je základ hodnoty v podstatě každé investiční komodity. Proč roste hodnoty je celkem jednoduché. Množství BTC je omezené, je omezen i způsob, jakým BTC přibývají do oběhu. Nemůže nikdo přijít a je tak si natisknout BTC, jako je tomu u fiat měny. A navíc velké množství BTC se nenávratně ztratilo. Tedy logicky pokud je po něčem poptávka, panuje v to důvěra a je toho omezené množství, tak cena roste.

S cenou nejvíce hýbá právě ta důvěra. Pokud se podíváte do minulosti, tak hodně s hodnotou hýbala prohlášení Číny a různá omezení, která Čína zaváděla. Nicméně vždy se BTC vrátil ještě mnohem výš. V poslední době se dostal do pozice, kdy už ani zákaz ve Vietnamu na něj neměl vliv, stejně tak kauza Coinbase nebo aktuální kauza NiceHash.

Ta cena ještě dál poroste, protože řada lidí už zjistila, že není jiná investiční komodita, která by v rámci roku změnila cenu na 15 násobek původní hodnoty, či výše. Původně se věřilo, že BTC může být na konci roku 2018 na hodnotě 20 tisíc dolarů. To je ale meta, kterou možná uvidíme ještě letos. A příští rok je klidně možné, že koncem roku 2018 bude BTC na hodnotě 100 tisíc dolarů. A i tento odhad může být překonán, když si vezmete, jak BTC rostl za letošní rok. Navíc v době, kdy se čeká další prasknutí realitní bubliny, může být BTC opravdu nejlepší způsob, jak investovat.

Grimstone
Grimstone
Level Level
8. 12. 2017 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@klokan83 Neda mi to a musim zareagovat.... BTC jako nejlepsi zpusob investice? ale no tak :)

Luk Skywalker
Luk Skywalker
Level Level
8. 12. 2017 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@klokan83 Souhlas, kolik let je tu BitCoin a kolik komodity jako (investiční) zlato? Takže :-D.

Cemada
Cemada
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
8. 12. 2017 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@klokan83 Je hezké jak to každý vnímá jinak.
Já osobně to v současnosti vnímám jako zlo.
Princip kryptoměn je v pořádku, ale zvrhlo se to neskutečným způsobem a je z toho pouze jen komodita s možností velkého zisku ale i rizika ztráty. Je nestabilní.
A vidina velkého zisku je podle mě to, co podněcuje lidi ve víře v BTC či jiné "měny". Tohle není měna, ale komodita.
Až to nebude nezávislé na FIAT měnách a bude se s tím dát obchodovat, teď myslím nakoupit za to cokoliv co za FIAT měny, tak teprve pak to bude měna. Reálná, bez možnosti tisknout si bez omezení další apod.
Možná je to, co se děje s BTC, prostě jen evoluce krypto. Vždyť mnoho vynálezů se nejdříve použilo pro válku a zisk a až později začaly opravdu sloužit lidu v dobrém.

Osobně bych byl rád, kdyby se krypto nějakým způsobem zkombinovalo s projekty typu BOINC.
Lidé by dostávali za distribuční výpočty odměnu (jisté body dostávají i teď) a tu by mohli zpěněžit nebo jinak směnit (což nyní nemůžou). V takovém případě by se jednak do BOINC zapojilo obrovské množství lidi a výpočty by se urychlily a druhak by vynaložená energie měla nějaký smysl.

Reklama
Reklama