Zpět na článek

Diskuze: Crysis 2: výkonnostní srovnání

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jilldendrakos
Jilldendrakos
Level Level
25. 1. 2012 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj,promiň že píšu až teď Skyrim fakčí přišel jsem na to až když mé svědomí nedalo a koupil jsem ORIGo,ale problém přetrvával dále, tak jsem zkoušel u tvé rady stým biosem a také nic až potom jsem zkoušel jiné možnosti a to se zvukovým a procesorovým ovladačem a problém vyřešen !! :) Ale koupil jsem si Batman Arkham City vše jsem dal na nejvyšší detaily a hra se mi drhne a mám vztek protože mám veškeré požadavky co hra vyžaduje a to dokonce vyšší !! Prýj je to stejný problém jak u hry Crysis2 s drx11 teď zkouším to aktualizovat Bios vega u Gigabitu a jsem zvědav jestli to zabere… jinak pak už nevím,ale kdybys věděl něco jak na to tak pls o radu jinak dík čuss

Jilldendrakos
Jilldendrakos
Level Level
20. 7. 2011 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ok to jsem přesně chtěl vědět. Díky a maj se :)

Jilldendrakos
Jilldendrakos
Level Level
20. 7. 2011 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čau tak klobouk dolů, vše podlé tvé rady a BIOS., tak ani jednou nespadly po dobu hraní F.E.A.R. 3 a Crysis® 2 pod DRX11, ještě jednou dík si fakt borec … A chci se tě ještě zeptat mohu v klidu pak si nainstalovat noví ovladač na grafiku a nebo musím mít ovladač na který si mě odkázal … ?

pidalin
pidalin
Level Level
23. 7. 2011 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jilldendrakos Dneska je to moc jednoduchý, jo to byly časy když se flashovalo s disketou a po restartu černá obrazovka a konec. :-)

Jilldendrakos
Jilldendrakos
Level Level
12. 11. 2011 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin Čau,prosím tě mám menší problém u této hry,hra mi furt padá hned při spouštění ,když se dostanu do menu …, nevím co mám už udělat ,aby to nedělalo ... vše jsem crek, pačnul a nic furt stejný problém, poradíš my prosím ...?

pidalin
pidalin
Level Level
13. 11. 2011 00:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin hele nevim, já to taky hraju ale padlo mi to zatim jenom jednou, zkus ještě najít ňákej jinej crack a kdyžtak napiš

Jilldendrakos
Jilldendrakos
Level Level
19. 7. 2011 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čau jj to mám problémy,dík moc zkusím to a pak dám vědět nebo poprosím tě když tak o radu a tohle by mělo problém tedy vyřešit ?Tu grafiku co jsem si koupil je špatná…?

Jilldendrakos
Jilldendrakos
Level Level
6. 7. 2011 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, chci se zeptat nebo spíš poradit... Toto je moje sestava komponentů PC: http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=00000000000000012YG http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=0000000000000001484 http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=0000000000000001409 http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=0000000000000001492 Hraju hru Crysis 2 a bez directu 11 mi hra jede s patchema 1.8-1.9 na nejvyšší. Jakmile naistaluju Directx 11 Ultra Upgrade a Crysis 2 High Resolution Texture Pack, tak mi hra pořád padá na plochu. Neví někdo, co je za problém? Proč se to stává? Je to špatnou sestavou nebo patchem? Díky za odpověď...

pidalin
pidalin
Level Level
6. 7. 2011 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jilldendrakos Jediný co mě napadá je zkusit aktualizovat ovladače ke grafice, jinak fakt nevim. Thle muže způsobovat nestabilita po přetaktování nebo tisíc dalších věcí.

Jilldendrakos
Jilldendrakos
Level Level
6. 7. 2011 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jilldendrakos Jasné zkoušel jsem všechny pack a bez problému i High Resolution Texture Pack mi jede ale jak dám DRX11 tak chvilku běží a pak spadne… a u Fear3 to mám podobné sekne se mi to jak kde pokaždé jinde v odehrávaní … a co myslíš nechal jsem si to skládat v Alfě atd mám dobré požadavky ke hraní těh her..? …dík

Jilldendrakos
Jilldendrakos
Level Level
6. 7. 2011 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jilldendrakos Ještě k tomu, nainstaloval jsem nove ovladače a hra běží na nejvyší možnosti,ale po nějaké době to stejně vypne,tak fakt už nevím... :(

pidalin
pidalin
Level Level
6. 7. 2011 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jilldendrakos A co taktování? Má ten počítač přetaktovanej? Tohle často dělá špatně nastavený časování pamětí. A tvoje paměti maj větší napětí než je u DDR3 běžný, zkontroloval bych v biosu jestli to tam základní deska správně nastavila na 1,65V. Asi to tim nebude, ale jistota je jistota.

pidalin
pidalin
Level Level
6. 7. 2011 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jilldendrakos Ono je taky dobrý to napětí CPU, RAM a grafiky o malililililinko zvednou, to by mělo pomoct stabilitě pokud to dělá jeden z komponentů. Zkusil bych stáhnout program orthos a nechat ho aspoň tak hodinu běžet, to zatíží RAM a CPU na plno a když to nepadne tak se musí problém hledat jinde.

Jilldendrakos
Jilldendrakos
Level Level
7. 7. 2011 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jilldendrakos Čau zkoušel jsem vše a marně... i ten Orthos při testu běží a píše mi to sem tam Paging a v biosu se moc nevyznám.
Žádnou hodnotu 1.65 jsem nenašel. Vše je tam nastaveno automaticky... všechno jsem zkoušel zvednout nebo tak a nic, u žádných her jsem neměl problém až u Fear3 a Crysis2 v pači DRX11. Sem tam jinde, ale vyjímečně, v polovině hry Homefrom jinak vše ok. Myslím si, jestli to nebude tím, že je to pálené a že přes origo by mi to jelo v pohodě... Je to škoda tak to nebudu hrát v DRX 11 patch.

pidalin
pidalin
Level Level
7. 7. 2011 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jilldendrakos Je to možný že je to Crackem, pálený hry často padaj.

Jilldendrakos
Jilldendrakos
Level Level
7. 7. 2011 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jilldendrakos A co máš ty za pc jede ti to bezproblémů... ?

pidalin
pidalin
Level Level
7. 7. 2011 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jilldendrakos Já mam Core 2 Duo E8200, 4GB DDR3, GTX460. Jako v pohodě to nejede, ale je to hratelný a hrál jsem to jenom chvíli, já jenom chtěl vidět jak to vypadá, znova to kvuli DX11 hrtát nebudu. Ale zkusim si to na chvíli zahrát jestli to bude padat.

Jilldendrakos
Jilldendrakos
Level Level
7. 7. 2011 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jilldendrakos ok to by bylo super pak dej vědět...

Jilldendrakos
Jilldendrakos
Level Level
8. 7. 2011 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jilldendrakos Čau, mohl bys ještě něco mi poradit co je špatně v nastavení CPU-Graphics-Ram atd. Mám to nafoceno ... ale k zhlédnutí to mohu poslat přes svůj E-mail . Jedná se mi o hry Crysis2 problém s DRX 11 vyhazuje mě to na plochu a u Fear 3 to samé nevíte někdo co stým...? Dík :)

Jilldendrakos
Jilldendrakos
Level Level
10. 7. 2011 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jilldendrakos Máš to tam na E@, sory za zpoždění …

Georginek
Georginek
Level Level
18. 4. 2011 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je teda blabol. Ja pro sebe osobne beru minimum 45-50fps, nejlepe volim vzdy nastaveni aby to bylo k 60fps....
Nesnasim Tearing, takze mam stale Vertical Sycn ON.

Pod 40 je to totalni vopruz a zkazeny dojem ze hry..... No a 15-25fps... NA TOM NEKDO HRAJE? Dyt je to SLIDESHOW... :D

Miko
Miko
Level Level
12. 4. 2011 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dlouho jsem se tak nezasmál :D
ale druhý byl rozepsaný, nebyl to zbytečný post, díky za něj ;)

Razi3L
Razi3L
Level Level
10. 4. 2011 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

proč? 30ti denní zkušební verze již není?

Razi3L
Razi3L
Level Level
10. 4. 2011 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razi3L http://windows.microsoft.com/en-US/windows/shop/download-windows-7
tady je možnost stáhnutí Win 7, řekl bych, že je to anglická verze, ale stáhnutí češtiny nebude problém přes windows update. 30 dní by to mělo fungovat zdarma.

dawluxe
dawluxe
Level Level
31. 3. 2011 03:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim,
buď mám veliký štěstí, nebo je věta "Crysis 2 je tou nejnáročnější DirectX 9 hrou pod sluncem." dost vyhrocená. Hru jsem dohrál do konce s grafickým nastavením EXTREME / 1680x1050 a po celou dobu běžela naprosto luxusně. Moje hardwarové vybavení je následující: Q6600 / 4GB DDR2 / 260GTX 216 (vše v defaultních taktech)
Co se týče kvality grafickýho zpracování, tak nemám velké výhrady. Jediný co mě zamrzelo je absence destrukce okolí, ale jinak hra vypadá naprosto famózně! Možná jsou tam horší textury a nějaký detaily, ale celkovej dojem z hraní je špičkovej. Na to že to běží "na full" na mým postarším kompu! Když k tomu přičtu dlouhej a parádní single plus multiplayer tak rozhodně nelituju investice 1000kč.. O Mafii II tohle říct nemůžu!:(

Razi3L
Razi3L
Level Level
28. 3. 2011 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ano, plynulé to je, jde to bez trhání. Hra je ovšem velmi zpomalená. Zkus dát detaily na minimum, aby jsi měl FPS alespoň kolem 35 a uvidíš, že "blbosti pindáš" jen ty.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
28. 3. 2011 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jistě by se dalo laborovat s ledasčím, ale čas je bohužel omezen:( ... Dual-Core nemá problém, ale single-core bych už nebral v úvahu ...

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
28. 3. 2011 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obávám se, že tento úzus platí pouze pro filmy, kde 24 Hz skutečně stačí pro plynulé zobrazení. Hry a jejich zobrazení potažmo pohyb ve virtuálním protsředí je něco jiného trošku a už tady byly pokusy u některých her dát FPS cap uměle na 25-30 snímků a dalo se to nazvat vším možným jen rozhodně ne plynulou hrou. To že oku stačí 25 snímků je ověřený fakt, který ovšem neplatí v této situaci.

LUKIN007
LUKIN007
Level Level
28. 3. 2011 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

souhlasím. konzole tuhle hru totálně odepsaly pro pc. hra mohla vypadat mnohem líp s novým cryengine. fůůůj. nesnáším konzole. snad si to vyvojáři uvědomí, jakou udělali chybu. už se těším na battle field.

slavny
slavny
Level Level
28. 3. 2011 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli ti 18 až 25 FPS bohatě stačí,nedivím se ti že tě hra nebaví,zahraj si piškvorky,tam těch 20FPS stačí :­-D

slavny
slavny
Level Level
28. 3. 2011 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli ti 18 až 25 FPS bohatě stačí,nedivím se ti že tě hra nebaví,zahraj si piškvorky,tam těch 20FPS stačí :-D

slavny
slavny
Level Level
28. 3. 2011 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@slavny Pardon,ta odpověď je pro Lorien 6.

slavny
slavny
Level Level
28. 3. 2011 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můj stařeček-CPU AMD Athlonx2-2,8Ghz,4GB RAM-800Mhz,Gk-RADEON HD4830-přetaktovaný na GPU-700Mhz,RAM-1170MHZ,Hraju to v rozlišení 1920x1080,GAMER a FPS mi nespadne pod 40.Takže si myslím,že hra zase tak náročná není.Co se týče grafického engine,jsem mile překvapený,líp vypadající hru jsem zatím nehrál :-)).

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
28. 3. 2011 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@slavny Ano, ono to běží i na 80-90FPS, ale v boji a množství efektů s více AI to padá na půlku i méně.

zjs
zjs
Level Level
28. 3. 2011 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V Crysis jsou nejhezčí levely v druhé části, takže nesmysl srovnávat s Far Cry, když jste hru ani nedohrál. Grafika Crysis je daleko jinde než Half-life 2. Pokud si umíte grafiku nastavit, dát pokročilé stínování v Crysis, což bude záhul na tu vaší grafiku, tak Half-life 2 vypadá hodně uboze.

SatanS
SatanS
Level Level
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
28. 3. 2011 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proc jste to ksakru testovali jenom s intel CPU?

slavny
slavny
Level Level
28. 3. 2011 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SatanS Mrkni na můj příspěvek.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
28. 3. 2011 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SatanS Protože mi kleknul procesor od AMD 1055T:) ... jinak by tam byl

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
28. 3. 2011 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prostě jsem od CryEngine 3 čekal více ... ale vše se zase podřídilo konzolám a jejich možnostem :( ... doufám, že ten patch pro Dx11 nebude rychlokvaška, ale přinese nám krom teselace také například lepší textury (v DX11 jsou pokročilejší algoritmy komprese) ... otázkou je, jestli jsou ty kvalitní HD Textury také už obsahem hry, ale vzhledem, k velikosti by mohly.

P.S. - Chybí mi spousta efektů 2D textur a hlavně například plně zničitelné prostředí:( ...

Vlastik80
Vlastik80
Level Level
30. 3. 2011 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Štefek Obávám se, že textury v Crysis 2 jsou "zabudované" jen v nižším rozlišení, takže by patch zřejmě musel přinést nový balík textur:

http://vghq.net/2011/03/28/crysis-2-textures-are-12-size-of-crysis-1-proof/

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
28. 3. 2011 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Otázka je v jaké scéně to máš, tohle tipuju na nenáročný průchod městem a nebo vnitřky ... určitě to nedá podobné fps při nějaké apokalypse:))

Japkoslav
Japkoslav
Level Level
28. 3. 2011 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

My bysme si i rádi zahráli, ale po ztracení upgradů v multiplayeru a dokonce i singleplayeru mě přešla, do vydání nějakého VELKÉHO opravného patche, chuť.

Mimochodem nic lepšího si aktuálně nezahrajete? Před pád dny jsem otočil zase Crysis 1 a Warhead a jak jsem se bavil (každopádně jsem zvědav, kdy budu mít PC, které tu hru dokáže utáhnout na 100% detaily plynule :-).

Čestmír Srneček
Čestmír Srneček
Level Level
28. 3. 2011 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A mě se to líbí, graficky je to podle mě hezčí než jednička. I oblek se perfektně ovládá a hra mě baví, prostě je zábavná. Jinak na C2Q 9400 @3,6GHz a 5870 běhá na 1920x1080 na max i s 4x AA a 16x AF na 40-60 Fps.

Jajator
Jajator
Level Level
28. 3. 2011 07:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nejenom grafika,ale fyzika a vsechno ostatni je pozadu za prvnim dilem..hru mam dohranou,kampan trvala 5 hodin a 43 minut,slo by to probehnout i za polovicni cas :) kazdopadne nejvetsi sklamani roku...

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
28. 3. 2011 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jajator Hele berte tu moji větu, jako výrok testera hardware ... buď jsem byl unavenej a nebo nevím ... prostě mě to nebavilo:).

U té grafiky ... modely se mi zdají být mnohem lepší a fyzika také ... textury a případně osvětlení bez nějakého pokroku, ale berte s rezervou ... článek se srovnáním vizuální kvality udělám až po patchi s Dx11.

Jajator
Jajator
Level Level
28. 3. 2011 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Štefek tou fyzikou sem myslel hlavne destrukci prostredi :) v jednicce slo vykacet cely les,rozborit budovy...ve warheadu to trochu omezili a tedka dvojka to zabila uplne,kde jde max ustrelit kousek betonove zidky..taky ta vizualni kvalita je docela subjektivni..ja sem uplne alergicky na ty oslnujici svetla,HDR a motion blurr pri kazdem pohnuti mysi..proste typicka konzolova grafika

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
28. 3. 2011 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Štefek To mi fakt chybí...čekal bych využití PhysX GPU plně ničitelné prostředí, tohle je bída ... dám tomu ještě šanci někdy, ale legenda z toho nebude dle mého:)

Japkoslav
Japkoslav
Level Level
28. 3. 2011 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na forech ohledně Crysis 2 najdete hromadu threadů porovnávající kvality Crysis 1 vs. 2. Crysis 2 používá textury s polovičním rozlišením než tomu bylo v prvnímu dílu, tzv. ani s milionem filtrů a rozmazávání při pohybu nebude Crysis 2 hezčí než 1.
Každopádně je zvěst, že bude dnes velký patch, který kromě oprav hry by měl přinést i podporu DX 11.

Reklama
Reklama