Již od založení byla prodejní strategie firmy Dell taková, že své produkty nabízela přímo zákazníkům, čímž kompletně přeskočila prodejní sektor. Avšak nyní firma přehodnotila svůj přístup a hodlá si tak začít všímat maloobchodních prodejů. Změna příchází nějaký čas poté, co se na postu výkonného předsedy vystřídal Kevin Rollins a Michael Dell. Navrátivší se Michael Dell dostal za úkol vyvést firmu z prohlubující se ztráty tržeb a podílu na trhu, které si pro sebe usurpoval dlouhodobý konkurent - Hewlett Packard. Michael Dell Maloobchod však není pro Dell zcela cizí. Firma provozuje v Severní Americe několik kamenných obchodů, kde nabízí své série desktopů, notebooků a také plochých televizorů. Dle firmy však tyto prodejny plní spíše propagační úlohu. Nyní chce však maloobchodní nabídkou oslovit více zákazníků a hodlá agresivněji prosazovat své výrobky. Analytici se tedy již nemohou dočkat, co tento tah přinese pro Dell a pro jeho konkurenci. Zdroj: DailyTech
Již od založení byla prodejní strategie firmy Dell taková, že své produkty nabízela přímo zákazníkům, čímž kompletně přeskočila prodejní sektor. Avšak nyní firma přehodnotila svůj přístup a hodlá si tak začít všímat maloobchodních prodejů. Změna příchází nějaký čas poté, co se na postu výkonného předsedy vystřídal Kevin Rollins a Michael Dell. Navrátivší se Michael Dell dostal za úkol vyvést firmu z prohlubující se ztráty tržeb a podílu na trhu, které si pro sebe usurpoval dlouhodobý konkurent - Hewlett Packard.
Michael Dell
Maloobchod však není pro Dell zcela cizí. Firma provozuje v Severní Americe několik kamenných obchodů, kde nabízí své série desktopů, notebooků a také plochých televizorů. Dle firmy však tyto prodejny plní spíše propagační úlohu. Nyní chce však maloobchodní nabídkou oslovit více zákazníků a hodlá agresivněji prosazovat své výrobky. Analytici se tedy již nemohou dočkat, co tento tah přinese pro Dell a pro jeho konkurenci.
Zdroj: