Galerie 2
Dell zažívá další silný růst
Aktualita Ostatní Dell

Dell zažívá další silný růst

Pavel Boček

Dell zažil další silné čtvrtletí, i když se předpokládaly ještě větší zisky. Celosvětové prodeje PC sestav se díky nové strategii zvýšily o 15,5 %, zatímco růst největšího rivala - Hewlett Packard - se zpomalil z 33 % na 23,3 %. Oproti minulému roku vzrostl prodej sestav o 17,7 % na celkových 11,3 milinu kusů, což je 14,6 % celkové celosvětového prodeje počítačů. To Dellu vynáší druhé místo, přičemž minulý rok měla společnost jen 8,4 % celosvětového prodeje sestav. Ve Spojených státech bylo prodáno o 15,2 % počítačů více, celkový růst prodeje zde byl 8,8 %, oproti 9,8 % u HP. Podobné výsledky jsou i na dalších kontinentech, kde všude Dell získával, zejména na úkor HP. Michael Dell Svůj post největší prodejnosti společnost ztratila v roce 2006, kdy zákazníci kupovali v obchodech více laptopů HP a Acer akvizoval americký Gateway. Po nástupu zakladatele Michaela Della do pozice výkonného ředitele začala společnost skupovat menší firmy, zmenšovat výdaje a také se změnil 23 let starý model prodeje, když

Reklama

Dell zažil další silné čtvrtletí, i když se předpokládaly ještě větší zisky. Celosvětové prodeje PC sestav se díky nové strategii zvýšily o 15,5 %, zatímco růst největšího rivala - Hewlett Packard - se zpomalil z 33 % na 23,3 %. Oproti minulému roku vzrostl prodej sestav o 17,7 % na celkových 11,3 milinu kusů, což je 14,6 % celkové celosvětového prodeje počítačů. To Dellu vynáší druhé místo, přičemž minulý rok měla společnost jen 8,4 % celosvětového prodeje sestav. Ve Spojených státech bylo prodáno o 15,2 % počítačů více, celkový růst prodeje zde byl 8,8 %, oproti 9,8 % u HP. Podobné výsledky jsou i na dalších kontinentech, kde všude Dell získával, zejména na úkor HP.

Dell zažívá další silný růst


Michael Dell

Svůj post největší prodejnosti společnost ztratila v roce 2006, kdy zákazníci kupovali v obchodech více laptopů HP a Acer akvizoval americký Gateway. Po nástupu zakladatele Michaela Della do pozice výkonného ředitele začala společnost skupovat menší firmy, zmenšovat výdaje a také se změnil 23 let starý model prodeje, když se Dell dohodl s velkými sítěmi supermarketů (např. Wal-Mart či TESCO) v různých státech světa na tom, aby prodávaly jeho sestavy. Pro rok 2008 se tak očekává celkový růst 12,2 %.

Zdroj:

Reuters


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama