Vyhledávací gigant společnost Google začne sbírat data od Společnosti Nielsen za učelem zřídit přesunout se na trh s televizní reklamou. Dohoda je však zatím pouze ve stádiu příprav a společnosti si budou vyměňovat demografické informace. Společnost se zatím soustředí na online reklamu, ale již vyvíjí i jiné kroky na přechod na další pole. Společnost si chce výrazně posílit situaci a mediální podvědomí a skrze média nabízet reklamu. Společnost Nielsen má širokou škálu technologií, vztahů a přístupu k mnoha klientům, což bude společnosti Google zpřístupněno. Na bližší detaily této úzké spolupráce můžeme očekávat během pár dnů. Zdroj: TGDaily
Vyhledávací gigant společnost Google začne sbírat data od Společnosti Nielsen za učelem zřídit přesunout se na trh s televizní reklamou. Dohoda je však zatím pouze ve stádiu příprav a společnosti si budou vyměňovat demografické informace.
	Společnost se zatím soustředí na online reklamu, ale již vyvíjí i jiné kroky na přechod na další pole. Společnost si chce výrazně posílit situaci a mediální podvědomí a skrze média nabízet reklamu. Společnost Nielsen má širokou škálu technologií, vztahů a přístupu k mnoha klientům, což bude společnosti Google zpřístupněno. Na bližší detaily této úzké spolupráce můžeme očekávat během pár dnů.