Zpět na článek

Diskuze: HTC TyTN II – přichází král?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Pavel Bureš
Pavel Bureš
Level Level
2. 3. 2008 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den, pocketgear.com a handango.com. To s tou deskou a wifi anténku nechápu, co přesně máte?

Pavel Bureš
Pavel Bureš
Level Level
17. 1. 2008 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To záleží na vašich potřebách. Pokud chcete často vyřizovat e-maily, být na ICQ atp., je klávesnice vhodná.

inetMark
inetMark
Level Level
17. 12. 2007 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam PDA s VGA rozlisenim. Myslis ze to rozlisenie staci? Hlupost. Na pozeranie klasickych net stranok je to malo. A na zariadeni ako je TyTN II nechcem VGA z dvoch dovodov:
- pismo mi nepripada stvorcekate a mensie pismena nepotrebujem (boli by az priliz male potom a keby si si ich v systeme zvacsil tak na co by bolo VGA na tak miniaturnom displeji?)
- hlavny dovod preco tam VGA nechcem je, pretoze by bolo vykreslovanie 4 krat narocnejsie a tym by bolo zariadenie pomalsie!!! Toto chces? Ok. Kup si E-tena a potom sa ozvi ;)

Pavel Bureš
Pavel Bureš
Level Level
3. 12. 2007 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den,

pokud si nic nenastavíte, nemůžete za nic platit. Pokud si dobře pamatuju, tak po zobrazení obrazovky počasí nedochází k automatické aktualizaci.

Zabza12
Zabza12
Level Level
26. 11. 2007 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Viděl jsem srovnávací test, a nevypadá to, jak píšeš. http://www.gpspassion.com/fr/articles.asp?id=237

Zdeněk Michálek
Zdeněk Michálek
Level Level
24. 11. 2007 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Také jsem měl TyTN II pár dnů v ruce - už dlouhou dobu koukám po něčem, co by bylo "ideálním komunikátorem". TyTN II se k tomuto ideálu určitě o hodně přiblížil. Výsledkem však stejně bylo, že jsem se hodně rád vrátil ke své Nokii 6233 v kombinaci s notebookem nebo PDA. Důvod?

Primárně potřebuji telefonovat, až pak potřebuji PDA, občas foťák, občas GPS. Pokud se na TyTN II dívám jako na telefon, je asi horší, než levná Nokie (myšleno běžný mobil). Proč?

- je těžký. 200g při půlhodinovém rozhovoru způsobí, že ruka držící telefon prostě bolí
- jen těžko se dá nosit v kapsičce košile. Já vím, detail, je to ale jediné místo, odkud se i vsedě telefon rychle "tasí" a kde přitom jsou spolehlivě cítit a nejsou slyšet vibrace (nechci rušit okolí při jednání)
- zapomeňte na jednoruční ovládání třeba za jízdy autem (já vím, je to zakázáno, ale zastavujte kvůli každému vytočení čísla)
- ovládání telefonu je takové.. no, prostě tupé. Odezva na stlačení tlačítka není jednoznačně definovaná, jednou reaguje hned, jednou za nějakou dobu, mačkat tlačítka "naslepo" téměř nelze
- vybírání ze seznamu pár set lidí jen tlačítky je hodně nepohodlné, na rozdíl od "microsoftích" smartfonů prostě chybí pár harwarových tlačítek na klávesnici. A vytahovat jen kvůli tomu stylus - no, nic moc..

A podobných "telefonních" nevýhod je spousta. Jinak řečeno - kdo jste spokojen s nějakým stávájícím HTC/HP/... komunikátorem a naučil jste se ignorovat jeho nevýhody, určitě budete spokojený - TyTN II mi připadá lepší než cokoliv z této kategorie, co jsem dosud držel v ruce, je to skvělá mašinka narvaná technologiemi (snad jen jemnější rozlišení displeje a optický zoom mi chyběly). Pokud však hlavně telefonujete, řekl bych, že se rádi vrátíte ke svému klasickému mobilu stejně jako já.

Mem_
Mem_
Level Level
25. 11. 2007 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Michálek Jasně, vyžaduje to trochu jiný přístup než jednoúčelový malý telefon, ale nevidím ani v jednom bodu problém, namátkou:
- kdybych měl telefonovat delší dobu (jakože někdy musím), tak mám BT sluchátko, které využívám v autě i v kanceláři
- naopak nošení v kapsičce u košile mi přijde jako hodně špatná možnost. Jednak košile nosím minimálně ;), a pak třeba nosím svetr, bundu apod., a svlékat se venku jen abych přijmul hovor... Já používám pouzdro Krusell na opasek, které můžu odepnout jedním rychlým pohybem a hned hovor přijmout, stejně tak vibrace cítím jen já
- se smart dialem jde i za jízdy pomocí číslic telefonu vytočit libovolný kontakt (mám asi 200 lidí), na často používané kontakty mám i hlasové vytáčení (i přes BT sluchátko)
- odezva na tlačítka telefonu se indikuje pípáním, takže nemám problém, že bych nepoznal stisk tlačítka
- vybírání ze seznamu - ideální je smart dialing, ale i v kontaktech se dá tlačítky vyfiltrovat skupina podle písmen a pak třeba dpadem doskrolovat, to vše pohodlně jednou rukou

Zdeněk Michálek
Zdeněk Michálek
Level Level
25. 11. 2007 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mem_ Určitě, máte pravdu v tom, že většinu věcí, o kterých mluvíte, lze obejít, vím o čem mluvíte (mobilů i PDA/komunikátorů mi prošly rukama desítky). Jde jen o míru nepohodlí, kterou jsem ještě ochoten akceptovat jako daň za výhody, které řešení přináší.

BT headsety mám, ale tak nějak zásadně jsou jinde než momentálně já, případně se v polovině důležitého hovoru vybijí, "drátové" jsou zase zamotané a nechce se mi říkat obchodnímu partnerovi - prosím, počkejte než se vymotám. Pouzdra nesnáším (tlačí a překážejí, navíc - nelíbí se mi..) Smart dial - hmm, zkuste najít mezi svými 200 kontakty ten který chcete, aniž byste se díval na displej (na mobilu v pohodě - po naklepání "naslepo" prvních dvou až třech znaků už jich tam zůstává jeden nebo několik málo).. A tak dál..

Já vím, přijde vám to jako nepodstatné - souhlasím, pro spoustu lidí to nepodstatné určitě je. Jenomže právě ta "míra nepohodlí" u věcí, které mi mají naprosto bezproblémově sloužit (a ne já sloužit jim) prostě u mě a Kaisera převyšuje radost z technologicky krásné hračky.

Mem_
Mem_
Level Level
24. 11. 2007 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak EEPROM, chapes, co je zkratka? (vidis tam to slovo ROM? to te neirituje?)

Pavel Bureš
Pavel Bureš
Level Level
23. 11. 2007 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velkou část toho, co jste jmenoval, naleznete na www.svetpda.cz v sekci Základy PDA

Mem_
Mem_
Level Level
23. 11. 2007 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně, a tím svůj život dost ochuzuješ. V tvém nenávistném příspěvku kromě překlepu THC už nic jiného ke smání není. V mém je naopak uveden ironický smajlík, ale ani to ti nepomohlo k pochopení, zvláštní

Mem_
Mem_
Level Level
23. 11. 2007 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ty bys s tím "THC" měl taky ubrat, já zas hlasuju pro to, aby do diskuzí nepřispívali uživatelé pod vlivem ;)

Mem_
Mem_
Level Level
23. 11. 2007 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha tak to je zajímavé, e-mailem mi skutečně nepřišel, není to spíš nějaká chyba redakčního systému?

test5
test5
Level Level
24. 11. 2007 04:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mem_ Není to chyba, ale pozůstatek z doby, kdy jsme ještě neměli na webu Captchu a kdy byly v zakázaných frázích různé řetězce znaků kvůli eliminaci SPAMu, kterého byly v té době naše diskuze plné. A právě inkriminovaný příspěvek takový řetězec obsahoval, proto se ani nezveřejnil - teď jsem jej povolil a onen řetezec ze zakázaných frází odstranil (jako řadu dalších, které by mohly činit problémy, jelikož Captcha se za těch X měsíců provozu osvědčila).

Pavel Bureš
Pavel Bureš
Level Level
23. 11. 2007 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejsem právník, ale dle mého soudu ony "hrátky s ROM" nejsou tak úplně košer, takže proto tu stejně jako warez a podobné ani upravování ROMek propagovat nebudu.

Mem_
Mem_
Level Level
23. 11. 2007 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Bureš Také nejsem, ale četl jsem už na více místech, že české právo připouští modifikace software, pokud je to za účelem zajištění jeho deklarované funkčnosti. Např. kdyby nefungoval správně foťák, tak bych i neautorizovaným fixem nic nepokazil (ovšem ze strany výrobce bych asi reklamace takto modifikovaných zařízení odmítl). Přepsání komplet celé ROM je už asi taky jiné kafe. Neví někdo, jak to je?

Pavel Bureš
Pavel Bureš
Level Level
23. 11. 2007 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mem_ Dejme tomu, že tomu tak je, tak potom bude stejně velká část romek "proti pravidlům", protože jejich autoři často přidají přímo do ROM nějakých ten program.

Mem_
Mem_
Level Level
23. 11. 2007 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To se mi nezdá, já mám zapnuté zasílání příspěvků této diskuze na e-mail, a tenhle mi nepřišel. Pochybuji, že by tady měli nějaký buffer na potvrzování příspěvků (nejsme na webu jistého majitele TyTNu ;))

Pavel Bureš
Pavel Bureš
Level Level
23. 11. 2007 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den, s dodávanou češtinou od Sunnysoftu je přístroj o něco málo pomalejší než bez češtiny. Podle mých zkušeností s produkty Sunnysoftu by měla pomoci aktualizaci na novější verzi.

Pavel Bureš
Pavel Bureš
Level Level
23. 11. 2007 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji všem čtenářům na upozornění ohledně GPS čipsetu, již je to opraveno.

radekhulan
radekhulan
Level Level
23. 11. 2007 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toto typicky říkají chudáci, co si nemohou mobilní počítač / telefon za skoro 20.000 Kč dovolit.

Profíci naopak moc dobře chápou, že VGA začíná mít smysl od cca 3.5" LCD, ale na 2.6-2.8" LCD je to hovadina (viz naprosto nepoužitelný E-TEN). Písmena velikosti 8px jsou na VGA / 2.x" tak mrňavé, že se naprosto nedají přečíst (musím si je tedy zvětšovat). Celé zařízení má nižší výkon a problém s řadou aplikací.

Ale pokud je někdo debil, a řve "jen VGA i pro 1" displej!", dobře mu tak :-))) Profíci se mu směji...

HTC Kaiser je prostě bomba, vynikající kontrastní displej, špičkově citlivá GPS (lepší než Sirf Star III), stále přijatelná váha (pod 200 gramů), Wifi, Bluetooth, GPRS/EDGE, 3G, 3MPx fotoaparát vzadu a VGA vepředu, parádní QWERTY klávesnice na psaní SMS a emailů.

To je prostě božské zařízení, na němž není co zlepšovat. A zvětšit je o další 2 cm na šířku a narvat tam VGA displej znamená, udělat z něj něco jiného, a to konkrétně HTC Advantage:
http://www.htc.com/product/03-products.htm

Nicméně, HTC Advantage je ještě dražší, na to uřvanec nebude 100% mít cash ;-)

Tired
Tired
Level Level
23. 11. 2007 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radekhulan A ty si akoze profik?

Pavel Bureš
Pavel Bureš
Level Level
23. 11. 2007 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radekhulan Já bych byl opatrný při srovnání s Advantage, neb s Tytnem II se dá krásně psát za chůze, kdežto Advantage je sice skvělý při psaní na stole, ale vzhledem k tomu, že je klávesnice nacvakávací, není pohodlí při psaní za chůze nejlepší.

Mem_
Mem_
Level Level
23. 11. 2007 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Vzhledem k tomu, že kvalitních task managerů, které jsou plně kompatibilní s Windows Mobile 6, je stále ještě nedostatek, jsme rádi, že je program v přístroji nainstalován. Pro PDA se starší verzí operačního systému můžeme doporučit kvalitní Magic Button a velmi dobrý vBar."

Já bych upozornil především na skvělý tMan českého autora, který je zdarma.

Pavel Bureš
Pavel Bureš
Level Level
23. 11. 2007 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mem_ Máte pravdu, je to dobrý program, jednu dobu jsem ho i používal a patří mezi nejlepší freeware task managery pro WM.

Reklama
Reklama