Lepší jsou v kvalitě zvuku, překvapivě. :) Slyšel jsem obě ve studiu vedle sebe a vybral si pro své PC právě Aego-M. Vypadají téměř "neduživě", jsou neuvěřitelně malé, ale jde z nich čistý a přesný zvuk, zejména středy a výšky jsou lepší než o Onkya.
Nicméně jak Onkyo tak AE je mnohem lepší než THX-cokoliv od Logitechu.
Uvedené Onkyo je opravdu velice dobré (na své peníze). Druhá (pro někoho stejně dobrá, dle mého názoru ještě lepší) volba jsou britské Acoustic Energy Aego-M.
"jsou při nervozitě na trhu náchylnější k poklesu" ---- hovno. Cenu akcií určuje budoucí performance společnosti, a ten u Apple není rozhodně tak dobrý, jako se podařil poslední kvartál. Dá se říci, že cena akcií na současném performance vůbec nezáleží... ;)
Tvůj příspěvek je nádherný příklad -náctiletého chudého blba, který nic neví, nic nevlastní, ale je upnut na nějakou fixní ideu (v tomto případě říkající, že "Google je prý super!").
Všichni odborníci vědí, že Windows Mobile je jeden z nejlepších OS od Microsoftu, na 200MHz procesůrkách se spotřebou 0.5W poskytuje úžasný výkon, multitasking, dobré API, skvělé vývojářské nástroje.
Pro Windows Mobile zařízení existují desítky tisíc programů, výborná je návaznost na Windows XP/Vista, Outlook, Exchange, případně i Blackberry klient.
Zařízení mají často integrovanou GPS, takže se dá používat TomTom, iGo, Navigon, Route66, OziExplorer a desítky dalších navigačních aplikací. Podporují skvěle multitasking (což neplatí pro mrtvý Palm, zde se projevuje silná zaujatost autora článku, který toho o mrtvé platformě píše zbytečně moc; Palm měl smysl v roce 2000, dnes ale ne).
Google nemá nic, pokusů nasadit Linux zde už bylo...
Samozřejmě, protože je to GOogle, tak něco prosadí a něco skutečně na trhu bude, ale než to začne byť jen okrajově konkurovat ekosystému kolem Windows Mobile, to uplyne hodně let.
Takový HTC Kaiser (TyTN II) s Windows Mobile je obecně (Mobil.cz, MobilMania.cz, MyEgo.cz) považován za absolutně nejlepší manažerský telefon, obsahuje veškeré myslitelné technologie (GSM, WCDMA, 3G, HSDPA), rychlý procesor, připojení (Bluetooth, Wifi), skvělou GPS, hardwarovou klávesnici, 3MPx fotoaparát a další. A k tomu parádní sync na Windows, Outlook, Exchange. Odborníci chápou, že toto je absolutní špička. Pubescent Jiri12618 ne :-)
Doporučuji se podívat, co za fantastické zařízení jen od HTC existuje (a pak se vrátit ke své ubohé Nokii 3210): http://www.htc.com/product/03-products.htm
Toto typicky říkají chudáci, co si nemohou mobilní počítač / telefon za skoro 20.000 Kč dovolit.
Profíci naopak moc dobře chápou, že VGA začíná mít smysl od cca 3.5" LCD, ale na 2.6-2.8" LCD je to hovadina (viz naprosto nepoužitelný E-TEN). Písmena velikosti 8px jsou na VGA / 2.x" tak mrňavé, že se naprosto nedají přečíst (musím si je tedy zvětšovat). Celé zařízení má nižší výkon a problém s řadou aplikací.
Ale pokud je někdo debil, a řve "jen VGA i pro 1" displej!", dobře mu tak :-))) Profíci se mu směji...
HTC Kaiser je prostě bomba, vynikající kontrastní displej, špičkově citlivá GPS (lepší než Sirf Star III), stále přijatelná váha (pod 200 gramů), Wifi, Bluetooth, GPRS/EDGE, 3G, 3MPx fotoaparát vzadu a VGA vepředu, parádní QWERTY klávesnice na psaní SMS a emailů.
To je prostě božské zařízení, na němž není co zlepšovat. A zvětšit je o další 2 cm na šířku a narvat tam VGA displej znamená, udělat z něj něco jiného, a to konkrétně HTC Advantage: http://www.htc.com/product/03-products.htm
Nicméně, HTC Advantage je ještě dražší, na to uřvanec nebude 100% mít cash ;-)
Tato myš má jednu zásadní vadu, na Vista Ultimate x64 (a prý i na Vista x86 a XP, ale nemohu odzkoušet), pokud je zvolená Czech (QWERTY) klávesnice a instalovaný SetPoint, tak klávesa "čárka / háček" občas odmítá fungovat, a místo (například) "ň" napíše "ˇˇn".
Naštěstí postačuje myš nastavit, nahrát nastavení do paměti, a ovladače odinstalovat, veškeré profily jsou v paměti myši a fungují i na Microsoft HID ovladače.
Místo "Creative Live! Cam Notebook Ultra" bych doporučil něco od Logitechu, například "Logitech QuickCam 9000". Snímá totiž i za téměř naprosté tmy dobře prokreslený a světlý obraz, takže stačí mít rozsvícenou malou lampičku někde v dálce, a na video call to vypadá skoro jako ve dne.
Každý chápe, že jsi známý idiot. Tak si toto hoď do překladače:
With the introduction of DirectX 10 and Windows Display Driver Model (WDDM) in Windows Vista, it is no longer necessary for an application to maintain a copy of its resources in system memory. Instead, the video memory manager makes sure that the content of every video memory allocation is maintained across display transitions. For compatibility reasons, Windows Vista emulates "device lost" for DirectX versions that are earlier than DirectX 10 to make sure that no application-visible API behavior changes.
To virtualize video memory, the video memory manager in Windows Vista assigns a virtual address range to every video memory resource. This range is conceptually similar to the copy that an application might create. However, the video memory manager manages the process more efficiently than the application might. The video memory manager uses the virtual address range to handle transitions or over-commitment of video memory. However, the virtual address range is typically unused on a system that has lots of video memory. As long as this virtual address range remains unused, no physical memory is allocated for it. In contrast, the system memory copy that is maintained in the older driver model is guaranteed to be fully populated with physical memory.
If an application creates its own in-memory copy of its video resources, or the application uses DirectX 9 or an earlier version, the virtual address space contains the WDDM video memory manager's virtualized range and the application's copy. Applications that use graphics APIs that are earlier than DirectX 10 and that target GPUs that have large amounts of video memory can easily exhaust their virtual address space.
To address this problem, Microsoft is changing the way that the video memory manager maintains the content of video memory resources. This change is being made so that a permanent virtual address range does not have to be used for each virtualized allocation. With the new approach, only allocations that are created as "lockable" consume space in the virtual address space of the application. Allocations that are not created as "lockable" do not consume space. This approach significantly reduces the virtual address space that is used. Therefore, the application can run on large video memory configurations without reaching the limits.
Although this approach reduces virtual address consumption, it does not eliminate the 2 GB virtual address space limit that many applications are quickly approaching on their own. Eventually, applications will reach the limit for other reasons.
Doporučuji se naučit anglicky a zkusit si to KB přečíst.
Tento fix se netýká GeForce, ale veškerých GPU obecně. Dosud se vývojáři her starali o alokaci (kopírování zdrojů) paměti GPU do RAM, nicméně dnes to dělá Vista sama. Pokud to ovšem dělá hra i Vista, dochází ke dvojnásobné, a tedy zcela zbytečné konzumaci paměti.
KB940105 uvedené řeší, spotřeba RAM je často o stovky MB nižší.
Toto není vůbec k tématu článku, ale budiž. AMD začala jako výrobce kopií Intel procesorů, Intel jí na základě žádosti IBM předal veškeré know-how, dokumentaci, výrobní procesy.. Tolik k tvému blábolu. Posléze AMD koupila (nikoliv vyvinula) NexGen, a tím začala na zhruba 2 roky mírně konkurovat Intelu, přitom mimochodem nasadila nejvyšší ceny na trhu; o 5% ve hrách výkonnější Athlon X2 (oproti Pentium D930; v aplikacích samozřejmě AMD nevedlo nikdy) se prodával o 200-300% dráž než ono Pentium D.
Intel je cenový lidumil, když mělo AMD chvíli šanci, prodávalo své CPU se šílené částky... A to nemluvím o bugových chipsetech pro AMD CPU. Dnes je ovšem zase výkonností odpadek, a proto je nuceno prodávat opět za $50.
---
K investicím: AMD samozřejmě musí procentuálně investovat daleko více do R&D, protože vývoj nového procesoru je zhruba stejně nákladný pro libovolnou firmu, ale obrat AMD je nižší. To je logické ;-)
Intel, s majoritním podílem na trhu, je na tom samozřejmě výhodněji, protože tento fixní náklad na vývoj snadněji odepíše do obrovského obratu.
AMD ovšem v absolutních částkách, na kterých jediných záleží, investuje do R&D 5x méně než Intel, a proto je na tom mizerně, a dlouho nemá odpověď. Jak jsem říkal, pokud bude Radek Hulán vyrábět CPU, a bude investovat 200% obratu do R&D, ale absolutně to bude 200 Kč, asi to nebude stačit na špičkový nový CPU, ne?
No, většina lidí to snad už pochopila, a není mým posláním přesvědčit idioty, to není možné.
Pěkná je, na pohled, ale konstrukcí a chlazením se zdaleko nevyrovná na Stacker 830 Evo: http://radekhulan.cz/img/stacker-830/stacker-830-bocnice.jpg :-)
Jak se tak dívám, tak P182 není žádný pokrok od P180. Měl jsem ji 3 dny, a poté vrátil zpět, protože nebyla schopna nic uchladit, nepasuje do ní skoro žádný zdroj (potřebuje extrémně dlouhé kabely) a ani zpracování se nedotahuje na absolutně dokonalý Stacker 830 Evo s reversed ATX layoutem.
Uvedená věc od AMD není "test", ale marketingová sračka. Barcelona při uvedení nepoběží na 2.6GHz, i proto je tam "estimated" aka "odhadovaný" výkon, aby je nemohl nikdo žalovat.
Tato společnost jde totálně do hoven, místo produktů už raději uvádí jen slidy..