Galerie 2
MacBooku Air se příliš nedaří, co se prodejnosti týče
Aktualita Ostatní Mobilní zařízení Notebooky Apple

MacBooku Air se příliš nedaří, co se prodejnosti týče

Marek Štelčík

Mediální zájem o nový notebook MacBook Air zůstává vysoký, reálná poptávka však zůstává nízká. Takovouto informaci přinesla analytická společnost Piper Jaffray. Poptávka po klasických noteboocích MacBook zůstává stejná, není nikterak ovlivněna tímto notebookem. V případě notebooku MacBook Air se tedy nejedná o žádné nákupní šílenství, jak tomu bylo například u relativně nového telefonu iPhone. Jedním z důvodů je zřejmě zaměření na úzkou cílovou skupinu zákazníků. Společnost však očekávala od nového notebooku velkou prodejnost. Důvodem může být také cena, která začíná na 1199 librách, což je vzhledem k parametrům poměrně dost. Apple však nepropadá skepsi a věří, že na konci roku bude tvořit prodejnost tohoto notebooku 16 % všech produktů s označením Mac. Je to poměrně odvážný odhad, nicméně Apple se těší velké oblibě, takže je splnění tohoto plánu reálné. Zdroj: PCPRO

Reklama

Mediální zájem o nový notebook MacBook Air zůstává vysoký, reálná poptávka však zůstává nízká. Takovouto informaci přinesla analytická společnost Piper Jaffray. Poptávka po klasických noteboocích MacBook zůstává stejná, není nikterak ovlivněna tímto notebookem. V případě notebooku MacBook Air se tedy nejedná o žádné nákupní šílenství, jak tomu bylo například u relativně nového telefonu iPhone. Jedním z důvodů je zřejmě zaměření na úzkou cílovou skupinu zákazníků.

MacBooku Air se příliš nedaří, co se prodejnosti týče

Společnost však očekávala od nového notebooku velkou prodejnost. Důvodem může být také cena, která začíná na 1199 librách, což je vzhledem k parametrům poměrně dost. Apple však nepropadá skepsi a věří, že na konci roku bude tvořit prodejnost tohoto notebooku 16 % všech produktů s označením Mac. Je to poměrně odvážný odhad, nicméně Apple se těší velké oblibě, takže je splnění tohoto plánu reálné.

Zdroj:

PCPRO


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama