Zpět na článek

Diskuze: MSI K8N Neo3: s PCIe a AGP na palubě

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

mattiash
mattiash
Level Level
25. 7. 2006 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aj mna uz stve to hucanie, len ci ked si to nevymenim sam tak nepadne zaruka. Uz som aj hladal nahradu za 350,- som nasiel celkom obstojnu, lebo ten chladic s tou kvazi vrtulkou nic nechladi, v lete sa chipset prehrieva az na 49st co nie je normalne, ked procak nejde nad 42st. Menil si teda uz to chladenie ak ano co si tam dal ?

pegy
pegy
Level Level
25. 7. 2006 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mattiash Ja som to vyriesil trochu nestandardne... Tu motorovu pilu na cipsete som odpojil a na VGA som dal kusok molitanu (peny) na to polozil 5cm vetracik (ovela, ale ovela tichsi) a pripojil som ho na MB, tam kde bol predtym vetracik cipsetu.... Chladi to OK s teplotou ziadny problem a zaruka vo vrecku :) v pripade niecoho ho len odpojim tento a zapojim cipsetovy vetracik... Ma to len jednu chybu no mozno dve a to... ze pri vykonejsich VGA ten molitan moze nabrat celkom slusnu teplotu... No hadam nezhori a druha, ze to nie je nijak extra pevne a ked buchnete do skrinky, tak moze spadnut a musite otvorit skrinu a napravit ho.... No je to lepsie ako motorova pila na chipsete...

mattiash
mattiash
Level Level
17. 7. 2006 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdar, mam maxtor maxline 10, S-ata 1 a slape ako o dusu, som spokojny aj s doskou, nakolko nie som gamer

pegy
pegy
Level Level
17. 7. 2006 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mattiash Ok dik za reakciu.... ;)

pegy
pegy
Level Level
9. 7. 2006 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chcem sa spytat, ci niekto kto ma tuto dosku a nejaky disk od MAXTORU s rady 10 alebo 11, zaznamenal nejake problemy s tymto cipsetom 4-4x a chodom HDD, Kedze je zname ze na Nf4 cipsetoch maju tieto disky dost problemov, zaujimalo by ma, ci to plati aj tu, Ak ma niekto take skusenosti, nech sa ozve, lebo sa chystam kupit novy HDD a nasiel som si MAXTOR, no ak to nebude behat, tak sa pozriem po niecom inom..... Dakujem ;)

mattiash
mattiash
Level Level
6. 4. 2006 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam pre teba novy HINT, skus si sosnut najnovsie ovladace na nvidia chipset AMD nforce4, a tam ti nabehne software pre zvukovku priamo od Nvidie a je tam regulacia BASOV VYSIEK AJ STREDOV ja mam vysky a stredy skoro uplne dole a ide to podla mna cool.

mattiash
mattiash
Level Level
6. 4. 2006 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skusal som takt v biose, dal som ho najviac na 2409 = 2250 Mhz aj to pri HT 1x, s HT4x mi ide najviac 2309 = 2070 Mhz. Bios mam najnovsi tu 1.5V, povodnu som flashol asi som neurobil moc dobre... Nevie niekto ci na MSI doskach sa da flashovat aj na starsi bios ale vo Windowse ako na novy. Dik

mattiash
mattiash
Level Level
27. 3. 2006 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Downgrade nefunguje, nakolko tato doska nebola urcena priamo na OC. Pre spravne OC treba moznost zmeny Vcore, je sice pravda ze par "vyvolenim" ludom sa to podarilo dat vyssie aj bez toho, no podla mna je to nedokonalostou dosky - generovanie napatia pre CPU nie je konstantne 1.4V ako ma byt ale napr. u mna je 1.42-1.43V a to je dostacujuca zmena pre OC. Nemam v plane OC na mojom Semprone 3000+ uplne mi staci 1.8Ghz alebo pri najhorsom Dynamic OC na 2Ghz ktore ide v pohode.

rousini
rousini
Level Level
15. 3. 2005 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prosím o vyjádření, je-li tato deska vhodná na mírné přetaktování A64 3000 na @ 9x250MHz nebo jsou-li v BIOSu nějaké překážky? V textu je zmíněna absence děličky, která se dle mého aktivuje stanovením frekvence pamětí (200, 166...).
Přijde mi tato deska jako vhodné řešení soc. 754 a PCI-EX. Myslím, že pro uvedené taktování by mohlo být omezené zvýšení napětí procesoru dostatečné. Opravte mě , jestli se mýlím. Díky

Martin Štěpánek
Martin Štěpánek
Level Level
11. 3. 2005 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nema podporu SATA II.

karels_2906
karels_2906
Level Level
10. 3. 2005 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohl bys prosímtě, jen tak pro ilustraci, napsat svoji konfiguraci? Zajímalo by mě co přesně bylo před 2 lety nej!. Díky.

Martin Štěpánek
Martin Štěpánek
Level Level
10. 3. 2005 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, s Johnem.Donem tentokrat souhlasim. Jde o to, ze 3D Mark01 poustim pomoci Ssoftwaroveho T&L, v nizkem rozliseni, kde vsechno odpracuje procesor a jsou kladeny vetsi pozadavky na propustnost. Kdezto 3D Mark03 zatizi hlavne grafickou kartu a tudiz neni potreba tak velkeho presunu dat k procesoru (je to trochu relativni, dat je potreba hodne, ale ne tolik jako u 3D Marku01). Proto je vysledek jaky je.

mv_2784
mv_2784
Level Level
9. 3. 2005 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pravda, to jsem resil taky, ale s tim ze bych tam dal rovnou PCIe grafiku (jednal propad AGR jsem totiz cekal, a potom moje grafika je na reklamaci a mohu tedy resit vymenu klidne za neco do PCIe). To ze ovsem deska umi do CPU nacpat jen 1.55V me ale odradilo :( Snad se aspon Soltek s K8T890 povede :D

DavesMan
DavesMan
Level Level
9. 3. 2005 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, podle mě je ten AGR slot udělanej z normálního PCI slotu, kterej je "zapojenej" do AGP konektoru. Bitová šířka stejná, akorát poloviční frekvence, s čímž se karty podle mě v klidu smíří a výkon by tomu odpovídal.
Lepší by samozřejmě bylo PCIe -> AGR, jenže vzhledem k úplně odlišnému principu těch sběrnic by to za to trápení asi nestálo.
Tyhle hybridní řešení mě nikdy nebraly.....

Zdeněk Kabát
Zdeněk Kabát
Level Level
9. 3. 2005 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DavesMan No, to není úplně pravda. PCI je 32-bit x 33MHz = 132 MB/s, zatímco AGP 8x je 32-bit x 66MHz x 8 = 2,1 GB/s, a to mi přijde jako zatracený rozdíl. A pak je tu PCI Express x16 se 4 GB/s každým směrem.

DavesMan
DavesMan
Level Level
10. 3. 2005 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Kabát Myslel jsem nominální = základní frekvenci AGP. A to je 66 MHz.
Je jasné, že rozdíl v propustnosti AGP a PCI, byť mají stejnou šířku, je obrovský. Ale připadá mi to jako jediné použitelné řešení. Přecejen, princip PCI a AGP je v podstatě stejný, narozdíl od PCI Express.

Reklama
Reklama