Zpět na článek

Diskuze: Návrh specifikací PCIe 7.0 je tady, ve variantě x16 přinese 512 GB/s

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

haunter
haunter
Level Level
18. 6. 2023 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když já mám bandwidth cca 26GBps s RTX 3060, jaký bude s RTX 3090? Vždyť čtverka na takové výpočty nemůže stačit u řady 4xxx... Takže si myslím, že se využití opravdu najde... Ale NVlink je NVlink no

rizecek
rizecek
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
17. 6. 2023 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PCIE 7.0... aha, takže příchod desek ne dřív než ve 2030 a příchod grafický karet podporované PCIE 7.0 2035.

pcmaker
pcmaker
Level Level
17. 6. 2023 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ikonku z lišty záložek jsem už taky smáznul. Ještě bych chtěl zrušit svoji registraci na www. svethardware.cz a všech přidružených stránkách. Stačí napsat mail na webmaster(zavináč)oxymedia(tečka)cz? V nastavení svého profilu jsem to nikde nenašel.

Eskymak
Eskymak
Level Level
19. 6. 2023 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pcmaker A admin, jestli tu nějaký vůbec je, emaily nečte.

mosfet
mosfet
Level Level
17. 6. 2023 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...článek není zobrazen kompletní kvůli nastavení Vašeho prohlížeče.
Tak se tu mějte pěkně.

sonofthebit
sonofthebit
Level Level
17. 6. 2023 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mosfet A kam se přesuneš?
Že bych tam šel taky, protože tam taky určitě mají malé povědomí o ARMu :-D
Já žádnou reklamu neblokuji a stejně mi to vyhrožuje abych si vypnul blokování.

mosfet
mosfet
Level Level
17. 6. 2023 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sonofthebit Mají zablokovaná jména konkurence, tak nejde odpovědět.

sonofthebit
sonofthebit
Level Level
17. 6. 2023 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sonofthebit Stejně když chceš kvalitní články tak musíš číst zahraniční články.
Chvíli z toho bolí kedlubna kvůli angličtině, ale pak je to k nezaplacení.

A hlavně trubka má kvalitnější videa kompech než většina českých psaných článků.

test5
test5
Level Level
17. 6. 2023 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mosfet Pokud nechcete za námi vytvářený obsah přímo platit, říkáte tím, že má pro Vás hodnotu 0 Kč měsíčně, tzn. že se bez něj obejdete.

Pokud nechcete udělat ani takovou věc, jako že ve svém prohlížeči kliknete na tlačítko, abyste u nás vypnul blokaci reklam a tím tak vyjádřil podporu naší práce, dáváte tím akorát důraz na to, že je námi vytvářený obsah pro Vás naprosto bezcenný a že děláme něco, co je pro Vás naprosto k ničemu.

My jsme ale přesvědčení, že námi vytvářený obsah, který na našich webech zveřejňujeme, není naprosto bezcenný a k ničemu.

Pak je logické, že nenajdeme společnou řeč.

Live long and prosper.

mosfet
mosfet
Level Level
17. 6. 2023 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Já jsem jen čtenář a na ničem nevydělávám, takže platit jen za to že čtu? Můžu číst knížky, když vám to vadí, že čtu web. Knížek mám na několik životů.

test5
test5
Level Level
17. 6. 2023 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Však to je pouze jedna možnost a je v pořádku, že platit nemáte zájem. Proč je ale takový problém ohodnotit naši práci tím, že si u nás ve svém prohlížeči zrušíte blokaci reklam?

mosfet
mosfet
Level Level
17. 6. 2023 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Nejsem si vědom nějaké hodnoty co asi 10 let čtu tento web. Akorát jsem byl šikanován Šurkalou za projevený názor nebo jak se ten šikanátor jmenuje a zabanován, tak díky za hodnoty. Moc mi to pomohlo.

mosfet
mosfet
Level Level
17. 6. 2023 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Protože mám malou obrazovku a přes reklamy nevidím obsah a působí na mě ty reklamy špatně na psychiku, protože nesnáším komerci a furt mi to valí před očima jak pominutý.

test5
test5
Level Level
17. 6. 2023 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 V tom případě vůbec nerozumím tomu, co zde vlastně řešíme, pokud nenabízíme nic, o co máte zájem a naši práci tedy považujete za naprosto bezcennou a zbytečnou.

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
17. 6. 2023 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 A časopisy nebo noviny, které jen čtete, ty máte zdarma? Nebo ty knížky?

test5
test5
Level Level
17. 6. 2023 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Pokud nesnášíte komerci a reklamy Vám působí špatně na psychiku, nabízíme přece coby druhou možnost diskuzi na téma, jakou měrou byste nás byl ochoten přímo finančně podpořit. Nerozumím tomu argumentu, zda si máte platit jen za to, že si chcete něco číst. Jde přece o něco, co chcete dělat, ne o něco, co musíte dělat. A pokud to, co chcete, je výsledkem něčí práce (desítek a desítek hodin měsíčně něčí práce), je přece naprosto logické, že to má pro tvůrce toho obsahu nějakou hodnotu a za tvorbu a publikaci tak očekává nějakou protihodnotu, což může být právě zobrazování reklam nebo přímá platba. Nebo když si chcete přečíst nějakou knihu o něčem, co Vás zajímá, taky žádáte autora nebo vydavatele té knihy, aby Vám ten text poskytl zdarma třeba jen v elektronické podobě, protože díky té knize nemáte v plánu něco vydělávat, ale chcete si ji pouze přečíst?

mosfet
mosfet
Level Level
17. 6. 2023 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Ano ty knihy mám zdarma. Dědictví několika knihoven. Časopisy asi 20 let nekupuji. Nové knihy jsou k ničemu, tak ty nekupuju. Občas si stáhnu nějakou co je zdarma. Pokud chce někdo peníze, tak musí nabídnout něco co by mi také generovalo peníze, abych se mohl podělit. Ovšem to se ještě nestalo. Nejsem podnikatel, abych rozhazoval nakradené peníze a říkal, že mi to nic neudělá za každý prd platit, protože si nakradu dost na všechny prdy.

test5
test5
Level Level
17. 6. 2023 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Wow, tak tohle je úplně jiný level. Víte co? Mějte se.

zubik1000cz
zubik1000cz
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
17. 6. 2023 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 A co třeba zavést donate systém?
Kdo chce, může přispět libovolnou částkou a klidně i pravidelně.

A nesrat uživatele tím, že jim budeš předhazovat přes celou obrazovku tabulku s tím, že "jste socky".

Chápu, že provoz něco stojí (stejně jako všechno)
Ale vnucovat někomu kvanta reklam a brečet na to, že člověk nechce sledovat 200000000 reklam denně je fakt s prominutím demence.
Tím spíš uživatele podnítíte k tomu, aby šli jinam, kde je nebude otravovat posranej skript.

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
17. 6. 2023 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 "Dědictví několika knihoven."

A ty knihy se v té knihovně objevily jak? I pokud si je půjčujete v knihovně, za půjčení platíte.

"Nové knihy jsou k ničemu, tak ty nekupuju."

A to víte jak, když je nekupujete?

"Pokud chce někdo peníze, tak musí nabídnout něco co by mi také generovalo peníze, abych se mohl podělit."

A proč by to mělo generovat peníze? Vám všechno, co jste si kdy koupil, generovalo peníze? Třeba návštěva kina, zoo? Každý telefonát, který jste kdy provedl, Vám vygeneroval peníze?...

mosfet
mosfet
Level Level
17. 6. 2023 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Když nesnáším komerci, tak "chci" číst nekomerční obsah, tak se to vylučuje s tím, že bych měsíčně platil nějaký paušál. Prostě čtu co je zdarma a neobtěžuje mě to. Pokud bude 2/3 obsahu reklama, tak mě to obtěžuje. Neznám případ, kdy by mi reklama za celou dobu internetu něco užitečného nabídla a jen se snaží odrbat nějakého naivku a pouze mi to ničí požitek ze čtení, narušuje atmosféru a ničí psychické zdraví. Ať vám platí kdo má přebytek peněz a dobrovolně. Pokud vám to nestačí, tak to nedělejte, protože tyto informace se dozvíme i jinde nebo později v obchodech. Že vím něco o hodinu dříve u vás mi je k ničemu.

test5
test5
Level Level
17. 6. 2023 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Nemyslím si, že byste byl nějakým arbitrem toho, zda jsme nebo nejsme socky.

Ale naopak si myslím, že je na nás, v jakém formátu a za jakých podmínek budeme na našem webu zveřejňovat/poskytovat výsledky naší práce. Však je přece naprosto logické, že to nebudou všichni akceptovat a v takovém případě že nenajdeme společnou řeč. Nerozumím tomu, v čem je problém.

mosfet
mosfet
Level Level
17. 6. 2023 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Jo to už jsem psal na začátku, abyste se tu měli dobře.

mosfet
mosfet
Level Level
17. 6. 2023 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Bavíme se o tom, že otravujete čtenáře co konzumují obsah zdarma. Dejte si tlačítko "podpořte nás" a kdo má prostředky nebo chce podpořit, tak si tam klikne a podpoří. Neotravujte ostatní.

test5
test5
Level Level
17. 6. 2023 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Však jsme udělali přesně to, co zde navrhujete = rozhodli jsme se, že už výsledky naší práce nechceme nadále poskytovat naprosto bez jakýchkoli omezení. Tzn. rozhodli jsme se už nedělat to, co jsme dosud dělali. Pokud vyžadujete nějaký produkt/službu od někoho zdarma a ten někdo není ochoten Vám to zdarma poskytovat, je to jeho svobodné rozhodnutí stejně jako je Vaše svobodné rozhodnutí za to v žádné podobě neplatit (Kč) a ani nenabídnout žádnou jinou protihodnotu (vypnutí blokace reklam). Tak to prostě berte tak, že jsme s psaním článků skončili a nebude žádný problém, žádný stres.

mosfet
mosfet
Level Level
17. 6. 2023 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Knihy jsou od předků a ti je buď koupili nebo ukradli nebo dostali nebo našli.
"Nové knihy jsou k ničemu, tak ty nekupuju.​"
A to víte jak, když je nekupujete?
Protože autoři ještě žijí, tak vidím jací to jsou intelektuálové a tak je jasné, že nemůžou nic dobrého napsat.
A proč by to mělo generovat peníze? Vám všechno, co jste si kdy koupil, generovalo peníze? Třeba návštěva kina, zoo? Každý telefonát, který jste kdy provedl, Vám vygeneroval peníze?...
Peníze by to mělo generovat proto, abych se mohl podělit. Já nevyděláván, tak kde mám brát peníze na každý prd co si kde přečtu? Do kina ani zoo samozřejmě nechodím, protože nesnáším komerci a nesmyslně vysoké ceny za prd. Tam můžou chodit podnikatelé co si dost nakradou a můžou platit za každý prd, jelikož mají dost nakradeno na všechny prdy. Telefon používám jen pro doktora a sms z banky a to mi generuje peníze, protože bych tam musel draze jet několik kilometrů bez telefonu.

mosfet
mosfet
Level Level
17. 6. 2023 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Však jo. Já už jsem tu dostal ban, takže jsem nemohl nadále zdarma pomáhat lidem s počítačema, tak je logické, že dostanu druhou facku a nepřečtu si v klidu ani článek. Normální stav.

test5
test5
Level Level
17. 6. 2023 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Prosím? Jakože máme nějakou povinnost psát o tom, co právě Vás zajímá a poskytovat Vám to na námi provozovaném webu zcela zdarma bez jakýchkoli omezení, aby Vás nemohlo něco otravovat? My jsme snad Vaši otroci, nebo jak mám tomuto postoji rozumět? Nebo on existuje v ČR nějaký právní nárok na nějaké "konzumování obsahu na webech zdarma"?

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
17. 6. 2023 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 No mně také otravuje platit třeba za telefon, ale je to služba, kterou konzumuji, tak ji logicky platím. Vám přijde normální přijít do Vodafonu/O2/T-Mobile/... a říct jim: "Otravujete mi život tím, že Vám musím platit, já chci Vaše služby konzumovat zdarma. Jestli chcete zaplatit za telefon, nechte uživatele klikat na tlačítko "Podpořte nás", ať Vás podpoří ten, kdo Vás podpořit chce." Myslím, že Vám při neplacení vypnou telefon.

mosfet
mosfet
Level Level
17. 6. 2023 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Ne, to je můj návrh jak máte spravovat svůj web. Nemusím ke každé myšlence snad psát, že to je názor nebo návrh nebo dojem. Vy asi dostatečně neznáte tyhle čtenáře mého typu, tak já vám dávám pohled na to jak se na přístup k financování obsahu díváme. Kdo chce, tak ať si klikne na tlačítko "podpořte nás" a my ostatní chceme čistý obsah bez otravných překážek. To je pohled na věc a ne rozkaz. Jasně, že tvrdá hlava neuhne ani o milimetr, takže my budeme číst častěji Stacha nebo Olšana či další zde blokované weby, že nemůžu ani psát jejich název pro samou svobodu projevu.

mosfet
mosfet
Level Level
17. 6. 2023 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Telefon mi šetří peníze, takže to je podobné jako by vydělával, takže se můžu podělit s operátorem. Pokud by to bylo dražší, než si zajet na místo a osobně pohovořit, tak bych telefon neplatil.

sonofthebit
sonofthebit
Level Level
17. 6. 2023 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Kdyby těm článkům dávali nějakou přidanou hodnotu, tak neřeknu.

Ale tohle jsou jsem newsky převzaté ze zahraničních webů prohnané translátorem.

Tohle za půl roku zvládne ChatGPT místo živého člověka ......... pokud to teda už nedělá už teď.
To by byl kšeft, nechat si platit za obsah který generute AI bez jediného člověka v redakci.

Eskymak
Eskymak
Level Level
17. 6. 2023 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Přesně. Originální obsah = 0.

Přežívá tu jeden "autor", který má přehnané představy o kvalitě svých výplodů.

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
17. 6. 2023 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 "Kdyby těm článkům dávali nějakou přidanou hodnotu, tak neřeknu. "

Jak konkrétně byste si představoval přidanou hodnotu? Snažím se dávat věci více do kontextu, pokud to jde, což dle mého názoru přidaná hodnota je, ale co by tím mělo být dle Vás?

Eskymak
Eskymak
Level Level
17. 6. 2023 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"ve variantě x16 přinese 512 GB/s"
No to je ale překapení, když každá generace rychlost zdvojnásobí. Klidně vám řeknu rychlost PCIe 8.0...

sonofthebit
sonofthebit
Level Level
17. 6. 2023 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak A já předpovídám že DDR6 budou dvakrát rychlejší jak dnešní DDR5 :)

sonofthebit
sonofthebit
Level Level
17. 6. 2023 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PCIe 6.0 má ARM pro servery v roadmapě na příští rok - tedy 2024.
Nejspíš to bude nástupce V2, takže asi Neoverse V3.

Zen 5 má mít stále jen PCIe 5.0, takže bude zaostávat ještě víc než dnes.

Řekl bych že PAM4 při zachování frekvence bude úspornější cesta jak zvýšit rychlost. Takže PCIe 6.0 bude asi úspornější pro servery než PCIe 7.0. Proto na to ARM asi spěchá.

Reklama
Reklama