Zpět na článek

Diskuze: Nejnovější statistiky stále ukazují, že EV hoří méně než ICE

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pavel Matějka
Pavel Matějka
Level Level
včera 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až bude EV násobně víc, budou taky hořet násobně víc. Spalováky se často podaří uhasit ručním hasičákem a třeba se to ani do statistik nedostane. EV prostě neuhasíte. IMHO jsou tyhle statistiky sice zajímavé, ale k ničemu.

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
včera 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka "Až bude EV násobně víc, budou taky hořet násobně víc."

Tomu nerozumím. Proč by mělo? Tohle je přepočteno na 1000 vozů, takže navýšený počet se na tom nemá jak projevit. Důvody tam budou jiné, ale ne počet.

"Spalováky se často podaří uhasit ručním hasičákem a třeba se to ani do statistik nedostane."

Což ale přece naprosto stejným způsobem platí i pro EV, hoří-li tam stejná věc. U EV je to problém, pokud hoří baterka (a tam také závisí, jaký typ baterky), ale to je stejně jako u spalováků jen menší část požárů, kdy to hoří od pohonu.

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
včera 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Takže konstrukční chyby ICEV se započtou, i když mají mnohem větší dopad na statistiky, ale u EV je "vytěsníme". Zajímavé...

Podle "amíků" jde téměř 80 % všech požárů ICEV na triko autům starších deseti let a značná část je díky závadě na elektroinstalaci.

Další vliv je i poskytnutý servis, protože aktuálně si BEV kupují hlavně ti lépe situvaní, kteří ten servis obvykle nezanedbávají, až budou BEV dostupné pro širší skupinu, tak i tam dojde k zanedbávání...

U BEV nemusí být poškozená baterie, aby došlo k neřízenému uvolňování energie + není třeba oxidační činidlo. Stejné to opravdu není...

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
včera 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@asip80 “Takže konstrukční chyby ICEV se započtou, i když mají mnohem větší dopad na statistiky, ale u EV je "vytěsníme". Zajímavé...”

Nechápu. Vždyť právě říkám, že je s nimi potřeba počítat u obou. Proč mě upozorňujete na totéž, na co jsem upozorňoval já? Nesouhlasíte a napíšete totéž. Tak souhlasíte nebo ne?

Reklama
Reklama