Zpět na článek

Diskuze: Nový herní hotfix od Microsoftu pro Visty

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

libor_353
libor_353
Level Level
31. 8. 2007 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

teda Stratos, myslel jsem si, že jsi jen trochu fanATIk, ale ty si totálně zapšklý antiNV magor

mech13
mech13
Level Level
30. 8. 2007 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vykasli se na to, toho *** nepresvedcis, mele si porad tu svou vetu... a mlet ji bude porad dokola

ljelinek
ljelinek
Level Level
30. 8. 2007 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajimave, proc jsi ten hotfix instaloval, kdyz o par komentaru vyse pises, ze musi byt urcite pro NV karty, protoze NV kasle na zakazniky? A jinak, neni spise rubbish tvuj X1700 kdyz potrebuje ten hotfix a 7600go ne?

ljelinek
ljelinek
Level Level
30. 8. 2007 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha, mel jsem za to, ze AMD zdrzovalo vydani R600 prave zduvodnovanim vyladenych ovladacu a ze by byly v dobe vydani (a jeste i dnes) zrovna vyladene, to snad muze rici jen zaslepenec. Takze o tom kaslani na zakazniky bych radeji pomlcel.

boboco
boboco
Level Level
30. 8. 2007 02:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chyba je u NVIDIE ?:) Není spíš u ATI když NVIDIE ten hotfix v tomto případě nechce? :-)). Opravdu mě vždycky strašně pobaví číst podobné diskuze a čas od času jednoduše neodolám a rovněž se zapojím :).

radekhulan
radekhulan
Level Level
29. 8. 2007 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každý chápe, že jsi známý idiot. Tak si toto hoď do překladače:

With the introduction of DirectX 10 and Windows Display Driver Model (WDDM) in Windows Vista, it is no longer necessary for an application to maintain a copy of its resources in system memory. Instead, the video memory manager makes sure that the content of every video memory allocation is maintained across display transitions. For compatibility reasons, Windows Vista emulates "device lost" for DirectX versions that are earlier than DirectX 10 to make sure that no application-visible API behavior changes.

To virtualize video memory, the video memory manager in Windows Vista assigns a virtual address range to every video memory resource. This range is conceptually similar to the copy that an application might create. However, the video memory manager manages the process more efficiently than the application might. The video memory manager uses the virtual address range to handle transitions or over-commitment of video memory. However, the virtual address range is typically unused on a system that has lots of video memory. As long as this virtual address range remains unused, no physical memory is allocated for it. In contrast, the system memory copy that is maintained in the older driver model is guaranteed to be fully populated with physical memory.

If an application creates its own in-memory copy of its video resources, or the application uses DirectX 9 or an earlier version, the virtual address space contains the WDDM video memory manager's virtualized range and the application's copy. Applications that use graphics APIs that are earlier than DirectX 10 and that target GPUs that have large amounts of video memory can easily exhaust their virtual address space.

To address this problem, Microsoft is changing the way that the video memory manager maintains the content of video memory resources. This change is being made so that a permanent virtual address range does not have to be used for each virtualized allocation. With the new approach, only allocations that are created as "lockable" consume space in the virtual address space of the application. Allocations that are not created as "lockable" do not consume space. This approach significantly reduces the virtual address space that is used. Therefore, the application can run on large video memory configurations without reaching the limits.

Although this approach reduces virtual address consumption, it does not eliminate the 2 GB virtual address space limit that many applications are quickly approaching on their own. Eventually, applications will reach the limit for other reasons.

Rumlik
Rumlik
Level Level
29. 8. 2007 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bude to i ve windows update? diky za odpoved

radekhulan
radekhulan
Level Level
29. 8. 2007 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doporučuji se naučit anglicky a zkusit si to KB přečíst.

Tento fix se netýká GeForce, ale veškerých GPU obecně. Dosud se vývojáři her starali o alokaci (kopírování zdrojů) paměti GPU do RAM, nicméně dnes to dělá Vista sama. Pokud to ovšem dělá hra i Vista, dochází ke dvojnásobné, a tedy zcela zbytečné konzumaci paměti.

KB940105 uvedené řeší, spotřeba RAM je často o stovky MB nižší.

Jan Vítek
Jan Vítek
Level Level
29. 8. 2007 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radekhulan V tiskove zprave se MS zminoval vylozene jen o GF 6/7/8 a o jinych GPU nepadlo ani slovo, takze zprava vyznela jen v souvislosti s NVIDII.

Jinak anglicky umim docela dobre, diky za zajem.

Reklama
Reklama