Zpět na článek

Diskuze: nVidia GeForce 6800GS - protiútok na pozice ATi

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

snapcase
snapcase
Level Level
24. 11. 2005 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ak niekto predaval kartu pod nazvom 6800GT a nebola to 6800GT tak to bol tvoj vychvalovany asus...
ja mam nv40 6800 a odomknuta na 16/6 pri taktoch 350/750 ma so silencerom 42 stupnov bez zataze.

mephisto
mephisto
Level Level
14. 11. 2005 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krátke,vystižné a bohužial pravdivé.Taiwan a China vladnu svetu PC...

intruder_7010
intruder_7010
Level Level
9. 11. 2005 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasně, prodražilo, ale vyhodit 11 táců za grafiku do AGP?! Která je citelně slabší než grafiky pro PCI-E ve stejné ceně? Navíc asi není skladem, jelikož dodací lhůta u VŠECH je obvykle ihned.. Např. i u X1800XL :))))

intruder_7010
intruder_7010
Level Level
9. 11. 2005 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Call of Duty 2 běží naštěstí na 9800Pro (core 378@435 memory 338@365) solidně v 1024x768 s 2X Anti-Aliasingem :) Samo na DX9 a bez softshadows.. Každopádně dneska to je na hry minimum.. Mimochodem multiplayer je SKVĚLÝ !!!

intruder_7010
intruder_7010
Level Level
9. 11. 2005 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je tentýž odkaz.. :)

jiri.faruzel
jiri.faruzel
Level Level
10. 11. 2005 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@intruder_7010 Tak si teda pockam do brezna na ty nove karty geforce 7200 ci 7600, jinak mam 64 3000+ (kupoval jsme komp, mesic pred uvedenim pcie:( ,)kdyz je ta 6600 gt jen o 30%zhruba lepsi nez 9800 tak je asi fakt zbytecny platit za takovou zmenu 4000 kc. tak dik

intruder_7010
intruder_7010
Level Level
9. 11. 2005 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:) O tisicovku vic už můžu mít X1600XL i GeForce 7800GT.. Takže to už mě vyjde líp koupit si nový MB i grafiku.. Je stejně nepochopitelné prodávat 6800GT a 7800GT za téměř stejné ceny.. Za 6800GT bych dal max. 8tis..

intruder_7010
intruder_7010
Level Level
9. 11. 2005 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sám mám taky 9800Pro a kupovat si 6600GT nemá smysl, mít o max. čtvrtinu větší výkon za 4500,- ?! Do 6800GT bych šel, KDYBY BYLA !!!!!! Jak jsem napsal v prvním příspěvku - vzduchoprázdno.. ATI teď měla dost problému, ale až se třeba rozjede výroba X1x00 naplno, tak si snad najdou čas udělat kartu pro AGP.. GeForcy 7600 a 7200 mají mít stejné PCB jako 6200 a 6600, takže jim nic nebrání v tom,uvést je i pro AGP.. Velice chytré řešní, vyvinout nový čip, osadit do starých (a třeba už dopředu vyrobených) PCB, to by mohli uvést PCI-E i AGP verzi najednou, takže v únoru nebo březnu se uvidí.. :)

jiri.faruzel
jiri.faruzel
Level Level
9. 11. 2005 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtel bych se zpetat jaka je dnes nejlepsi volba pro agp(trochu s ohledem na cena/vykon), je to porad jeste 6600gt? Ale, nevim jestli se vyplati kupovat tuto kartu kdyz mam radeon 9800, furt cekam az prijde nejaka dobra karta a zatim je vse jen pro pcie:(

jesper
jesper
Level Level
9. 11. 2005 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No sorry, ale vola zo seba robíš ty, lebo píšeš tu raz o pretaktovaní a potom o odomknutí. Ja ti hovorím, že pretaktovať áno, ale odomknúť NIE. Lebo neviem čo chceš odomknúť na 6800 GT, lebo o tej tu píšem ja. That´s all.
Tak NETRAP, vole.

jesper
jesper
Level Level
9. 11. 2005 07:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aj toto som písal asi pred 3/4 rokom. Vydím, že čítaš pozorne. :-)

jesper
jesper
Level Level
9. 11. 2005 07:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JEŽIŠ.

Napísal, že má 6800 GT, tak neviem čo mu radíš aby odomkol, šak tam už sa nedá odomknúť nič.Inak s teplotou to fakt prehnal... Ale ty si to posral tou radou.

pegy
pegy
Level Level
8. 11. 2005 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

suhlas kamo!

Zdeněk Kabát
Zdeněk Kabát
Level Level
8. 11. 2005 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Číst jsem se naučil už ve školce, ale ať se dívám, jak se divám, ve dvou ze tří odkazovaných recenzí není o přetaktování ani zmínka. Jediný z vámi zmiňovaných webů, kde GeForce 6800GS přetaktovali, je Guru3D, a to na 480/555 MHz (jádro je na tom tedy lépe).

Ovšem abych jenom nekritizoval, tak zde je pár dalších webů, kde kartu recenzovali a na několika i taktovali. Jsou to ještě Hartware.net (505/590), nVNews.net (525/550) a X-Bit Labs (500/680). Takže tady máte černé na bílém, že přetaktování jádra v našem případě je dost podprůměrné, zatímco paměti se mi podařilo přetaktovat v průměru více.

pegy
pegy
Level Level
8. 11. 2005 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to moze platit aj o ATIcke,aj ked nepojde s cenou (za tie dva mesiace) az tak dole ale moze aj ona klesnut.

eraser
eraser
Level Level
8. 11. 2005 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Problém je, že pokial do toho nevidíš, tak ti poradia pre svoj vlastný prospech. Namontujú ti kartu veľmi radi, no zaučtujú si započatú hodinu HW prác, podľa ich cenníka. Vyskúšanie? Možno ti dajú nazrieť, že to skutočne funguje, no na spustenie série testov a nebodaj test pretaktovania, na to môže zákazník zabudnúť. Ak niekto takýto obchod videl na Slovensku, nech mi da vedieť, prídem sa tam veľmi rád pozrieť.

Si pamätám, že som reklamoval kartu v Hodoníne, v celkom slušnej firme a ten trapko ma nechcel pusit k svojmu kompu, povolil až vtedy, keď som mu vysvetlil, koľko s tým robím a chcem vidieť, že som mal pravdu, že skutočne je tá karta vadná. Našťastie som natrafil na pohodáka pri pokladni a normálne mi kartu odčítal a ja som si zobral novú, takže som nemusel čakat 30 dní na reklamáciu.

pegy
pegy
Level Level
8. 11. 2005 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja mam s MSI pre MB ine skusenosti,zatial mam jednu K7N2 delta a stov som uplne spokojny a teraz si idem kupit druhu MSIK8 NEO 3 F,takze ja to tak cierne ako vy zatial nevidim,ale co nebolo moze byt,zatial ale plna spokojnost. :)

eraser
eraser
Level Level
8. 11. 2005 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pegy Ja si môžem kúpiť najhoršiu dosku na svete a zrovna natrafím na dobrý kus a tiež som spokojný, no keby si predával HW a každou reklamáciou ti klesala preferencia a prešlo ti cez ruky stovka roznych dosiek, tak budeš mať iný názor.

pegy
pegy
Level Level
8. 11. 2005 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eraser to je mozne,ale kedze ja som zatial problem nemal tak.... :)

eraser
eraser
Level Level
8. 11. 2005 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pochopil som ťa veľmi dobre, ale ty zrejme mňa nie. Písal som, že grafiky od MSI vidím v PCčkach rád, no dosky nie. A s pomerom reklamácií sa stotožňujem.

eraser
eraser
Level Level
8. 11. 2005 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čo sa týka mojej praxe, tak musím opäť s tebou súhlasiť. MSI do AGP/PCI-e áno, MSI dosku nikdy a pokial mám tú možnosť, tak každého od nej odradím.

eraser
eraser
Level Level
8. 11. 2005 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To by však musel byť kamenný obchod na úrovni. U nás sa stretávam s opakom, neporadia, neznalého okašlú a dačo vrátiť, či reklamovať, to je horšie ako potrat. A paradox na tom je, že ich to vôbec netrápi a ľudia tam chodia stále nakupovať, lebo nemajú inú možnosť, resp. aj inde sa správajú rovnakým spôsobom a radšej prídu do totálneho nevlúdneho obchodu a kúpia si tam žunt len z dôvodu, že je o 10 korún lacnejší než u konkurencie. Ale ľudia to časom pochopia a prídu na to, že dôležitá je značka, resp. kvalita a podpora. A ochota a vlúdnosť personálu samozrejme na prvom mieste.

MartinMars
MartinMars
Level Level
8. 11. 2005 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím
Jako vždy super článek a dobrá debata,
ale kde je odpověď na úvodní otázku? Budou tyto grafické karty i pro AGP nebo ne? Popřípadě kdy?
Mám AGP slot a pradědečka GeForce 2 GTS. Chci pouze vyměnit grafiku a ne téměř celý komp.

Dík a s úctou Mars

Cassey1
Cassey1
Level Level
8. 11. 2005 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasně, já to chápu ty inteligente, jen často 6800 prezentována se 130 nm technologií..

Cassey1
Cassey1
Level Level
8. 11. 2005 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to běžná GeForce 6800 325/600 PCI-E. Velice mě to udivilo, protože p. Kabát tenkrát psal, že jde max. na 375 MHz.

eraser
eraser
Level Level
8. 11. 2005 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Súhlasím, navyše sa mu odomknutím pipeline nebude karta tak prehrievať, než pri zvýšení frekvencií.

Cassey1
Cassey1
Level Level
8. 11. 2005 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To není pravda, tak si to zkuste.. jádro má daleko větší vliv, alespoň u GeForce 6800, vliv pamětí při stejném % přetaktování je sotva třetina.Ale je pravdou, že tomu zase tak nerozumím a vaše příspěvky čtu často.

eraser
eraser
Level Level
8. 11. 2005 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, to je jeho pravé meno a musím uznať, že už v dobe, keď nám oznámil, že ide do SH, tak som sa potešil, že budem mať veľmi obšírny prehľad na poli grafických kariet.

Reklama
Reklama