Zpět na článek

Diskuze: Po střelbách v USA ukazují prsty politiků opět směrem k počítačovým hrám

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Deluxa
Deluxa
Level Level
13. 8. 2019 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je fakt na zasmiatie ze neriesia prave legislativu vydavania a drzania zbrani lebo podla mna to je hlavny problem v USA ze k zbrani sa dostane aj ten najposlednejsi retard. Skuste si u nas vybavit A preukaz alebo kupovat dlhu gulovu zbran co vsetko musite absolvovat....lenze predaj zbrani je velky biznis a kto by na to chcel siahnut dlho by si karieru politika neuzil....

Mr.GO!
Mr.GO!
Level Level
9. 8. 2019 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jop. Amerika. Ale když vezmeme v potaz, kolik hororových filmů, a akčních stříleček produkuje americký filmový průmysl, který to ukazuje milionům staticky sedích diváků je ok. tuhle jsem četl o "laboratoři" která vykupovala lidská těla za účelem výzkumu, a ono se pak ukázalo že to byl prach sprostý masokombinát, který prodával ledas co ledas komu, přesně jako v hororovým filmu. Ani bych se vůbec nedivil, když by vznikl film dodatečně. Ale jak jde o alkohol, tak musí být v papírovým sáčku.

Jelen_TV
Jelen_TV
Level Level
8. 8. 2019 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No dělalo se již několik výzkumů jestli hry ovlivňují jejich hráče, ale všechny prokázali že hry nemají žádný škodlivý účinek, je to spíše o tom že je to prostě amerika tam jsou zbraně dostupné na každém rohu a nikdo moc neřeší kdo si je kupuje. Sám mám doma několik zbraní, ale nenapadlo by mě abych šel souseda za to že mu tam štěká pes zastřelit, proč bych to dělal? Navíc neexistují pouze hry se střelnými zbraněmi, takže proč hned uvádět že za tím stojí hry? Amerika potřebuje regulaci zbraní a ne her.

Hraderik
Hraderik
Level Level
7. 8. 2019 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Něco mi říká, že až zakážou počítačové hry, tak v ulicích sice přibude spousta unuděných mladíků bez holek, ale alespoň budou mít dost bouchaček.

pietrolbc
pietrolbc
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
7. 8. 2019 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To se asi meli nejdriv podivat do statistik ... posledni vyznamny rust poctu vrazd strelnou zbrani v USA zapocal 2014 a prekroceni poctu mrtvych z "extremniho" roku 1993 nastalo az v roce 2016 ... ten 1993 bych jim treba i kousnul pac to vysel DOOM :D :D :D ale 2014 - 2016 si nedokazu vybavit nic tak zasadniho na poli PC her :D

Cemada
Cemada
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
7. 8. 2019 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasně že za to můžou hry...to víte že jooo. Netvrdím, že nějaký podíl na tom nemají, ale v první řadě je to právě ta přístupnost ke zbraním jako takovým. Zbraně v USA se kupují jak bonbóny.
A je zajímavé, že třebas na takové sociální sítě se nepoukazuje. Osobně bych hledal spíše problém tam než ve hrách.

myrodis
myrodis
Level Level
7. 8. 2019 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cemada To sa neda to by potom značne klesol HDP:D Z hrach nemajú nič to môžu stiahnuť ku dnu:)

wrah666
wrah666
Level Level
7. 8. 2019 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cemada To není z počtu zbraní. Duševně zdravý jedinec prostě nejde střílet do lidí. V USA je pokřivená, duševně nemocná společnost, založená na lži, podvodu, násilí, s nulovou prevencí a současně s celospolečenskou dobrovolně povinnnou přetvářkou. Výsledkem jsou pošahaní hromadní vrazi. I kdyby neměli střelnou zbraň, vezmou auto, nebo tunu hnojiva jako bombu.. A že by zbraň nesehnali? Jmenujte jediný případ, kdy se dotyčný nepřipravoval měsíce. Často se pak ukáže, že i víc než ROK. Minimální doba přípravy je několik měsíců. Shání návody jak, shání materiál, poměrně běžně si zaplatí paravojenský výcvik, nebo alespoň zírá na instruktážní videa.. Máte dojem, že by za tu dobu nesehnal zbraň na černém trhu?

Ostatně, sice to je jinde a jiná skupina.. Ale máte snad dojem, že terroristé co rozstříleli Bataclan měli Akčka legálně? No neměli.. A zákaz jejich prodeje tomu očividně "hodně" pomohl že?

Cemada
Cemada
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
7. 8. 2019 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Souhlasím, že ta mentalita je tam jiná...šílená. A podílí se na tom vše co lidi mají okolo.
Souhlasím, že když chce někdo použít zbraň, vždy si nějakou najde (klacek, příborák, auto,...).
Ale řekl bych, že tu mícháš dohromady dva typy zločinců:
1) teroristu
2) člověka, kterýmu prostě jebne protože ho opustila holka nebo mu společnost nějak ublížila.
V prvním případě se vždy plánuje, vycvičuje, vyzbrojuje, připravuje a vše je nelegálně.
V druhém případě často takový člověk jedná spíše zkratově.
Docela pochybuji že všechny události v USA typu vystřílená škola apod. byly vždy dlouho předem plánovány.

A díky tomu, že v USA může mít bouchačku kde kdo a taky že jí má, tak pro takového člověka není problém taťkovi bouchačku zbalit a tradá do školy. Samozřejmě tohle je možné i u nás, ale poměr zbraní na obyvatele je úplně někde jinde.

Tím ale taky nechci říct, že se tam tyhle věci dějí jen proto, že jsou tam kvéry na dosah ruky. Je to vždy x věcí dohromady. Jen říkám, že je tam jednodušší přístup ke zbraním a proto je taky nejčastěji používají.

Mimochodem, aby sis nemyslel že mám něco proti zbraním, to ne. Sám právě na zbrojáku pracuji a hlavně zbraně za nic nemůžou...to lidi, kteří je používají.
Akorát že tady u nás musí člověk naštudovat zákony, přes 500 otázek, splnit teoretické i praktické testy, být nezúhonný, spolehlivý a zdravotně způsobilý (samozřejmě nikdo nezjistí, že ti za rok dva třeba hrábne a půjdeš).
V USA stačí občanka a to i na samočinné zbraně.
A to hooodně podstatný rozdíl.

wrah666
wrah666
Level Level
7. 8. 2019 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Podobné události mě zajímají, takže články o nich docela sleduji. Neříkám, že žádný školní (nebo třeba koncertový) masakr nemohl být dílem okamžité pohnutky, ale o žádném takovém jsem se nedoslechl. Naopak, u všech, kde je odkryto pozadí se mluví o přípravě. Obvykle poměrně nákladné a dlouhodobé. Posledních pár let navíc přibývá případů, že okolí vnímalo divné chování masakristy a hlásilo jej policii. někdy i vícekrát. A policie.. Inu kašlala na to, stejně jako naše Česká :)

Cemada
Cemada
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
7. 8. 2019 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Ono policie toho moc nezmůže, protože dokud se ten člověk nedopustí aspoň přestupku, tak na něj nic nemají.
Jedna věc je podivné chování, ale když je to v mezích zákona, tak co...maximálně se dostane na listinu sledovaných a třebas časem na něj něco mít budou.

Když byla před x lety ta Paříš, tak hned po činu policie věděla kdo to je, jaký má původ, kde bydlí atd. Bylo mi to divný a když jsem se o tom bavil s kámošema u naší policii, tak mi to vysvětlili přesně takhle jak píší. Prostě nic neudělal, nemůžeme zakročit. Věřím, že kdyby zjistili, že má nelegální zbraň a něco plánu, tak by zakročili a normální lid by se to možná ani nedozvěděl.
I když...třebas někdo nahoře chtěl aby ten masakr na diskotéce byl.

Viděl jsi Minority Report? Defakto z tohoto hlediska zajímavý film a vlastně říká tak jak to je. Do posledního okamžiku si člověk onen čin může rozmyslet, takže nemůže být zatčen předem.

PS: Jinak díky za info. Já to zas tak podrobně nesleduji.

wrah666
wrah666
Level Level
7. 8. 2019 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 přesně jeden z důvodů, proč volím komunisty. Policie šmejda sebrala při první známce potíží. Nebo alespoň DOOPRAVDY sledovala. Neříkám, že to bylo dokonalé, ale včas jich chytili nemálo.

Pan Jaroslav Crha gIT
Pan Jaroslav Crha gIT
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
7. 8. 2019 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 přesně tak, ve švýcarsku mají zbraně povinně doma a že bychom někdy slyšeli o vystřílení obchoďáku nebo školy. Čím to asi bude? Prostě multikulti nefunguje a to je jediná alfa a omega celé společnosti.

Cemada
Cemada
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
7. 8. 2019 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 To je jedna věc, mentalita další.
Jako toho co mají švýcaři není vůbec špatné. Povinná vojna (např. u nás to hooodně chybí), zbraň má každý doma, může s ní chodit trénovat na střelnice (pouze v samonabíjecím režimu, samočinný je zaplombovaný), když jdou na vojenské cvičení tak jim to odplombují, když jdou domů zase zaplombují. Za mě rozhodně palec hore.

Cemada
Cemada
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
7. 8. 2019 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Každý režim má nějako pro a proti. Zkombinovat to bohužel nejde. Ale je fakt, že respekt k policii a strach z kriminálu tady neskutečně chybí.

wrah666
wrah666
Level Level
7. 8. 2019 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Totéž platí třeba o Kanadě mimo města, nebo Australském vnitrozemí. V místech, kde před barákem potkáte grizzlyho, nebo krokodýla delšího než váš Jeep je zbraň nutnost. A přitom se klidně třeba opijí a vyráží si zuby, ale nenapadne je toho souseda zastřelit. Natož jít rozstřílet místní školu.

Pan Jaroslav Crha gIT
Pan Jaroslav Crha gIT
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
7. 8. 2019 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 kdesi jsem četl jaké je soužití dvou lidí různých naboženství:
křesťan a budhista = není problem
křesťan a hidnuista = není problem
hinduista a budhista = není problem.
apod....
křesťan a muslim = problem.
budhista a muslim = problem.
hinduista a muslim = problem.
apod...
muslim a muslim = big problem.

DarkRichelieu
DarkRichelieu
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
8. 8. 2019 06:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Jenže dnešní komunisti by nemohli dělat vše co komunisti po válce. Nemaji za sebou mocnost jako sovětsky svaz a lidi už vědí, že s komunismem to nemělo moc společného. Skončily bychom stejně jako nějaká banánová republika z jižní ameriky.

wrah666
wrah666
Level Level
8. 8. 2019 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Proč každý připomíná co bylo po válce? Dělali snad něco podobného v osmdesátých letech? Ovšem kdo zde bude chtít zavést pořádek, toho čeká těžká fuška. Viděl bych to na stovku šibenic a pár let na ně vytahovat jednoho lumpa za druhým, jen co předchozí doklepe nožkami.

SatanS
SatanS
Level Level
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
8. 8. 2019 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 ze ses tupa pica, je jasne ze vsech tvych prispevku. ale ty ses navic zkurveny komous :-D
btw na sibenice patri ruda luza.

pietrolbc
pietrolbc
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
8. 8. 2019 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 O_o ze by nejaky teenager zraly v ameru zajit do kramu pro kver a pak jit vystrilet treba UVKSC ? :D predpokladam ze tento vytvor je na hranici tvych intelektualnich moznosti :D

wrah666
wrah666
Level Level
8. 8. 2019 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Děkuji za krásný a slušný příspěvek. Vždy když se nějaký "svobodný demokrat" takto krásně projeví, nutí mě to přemýšlet. Jestli je to "svoboda a demokracie" co takové nevychované a agresivní vypatlance přitahuje, nebo jestli byli dřív normální a byla to "demoška" co je takhle pokřivilo. Můžu se zaptat: kolik je ti let?

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
11. 8. 2019 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 v článku se dočteš, že jde převážně o sebevraždy a v tomhle směru nijak nevybočují od "normálu", když tedy nezohledním přímořské obyvatele, kteří žijí mañana-stylem aneb na vše je dost času a někdy to připomíná cikánské osady ;)

Reklama
Reklama