Zpět na článek

Diskuze: Radeon HD 5800 (1/2) - představení možností hardware

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
2. 10. 2009 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ad 1) Je rozdíl pracovat na třech monitorech, což ocení profíci, kteří v naprosté bětšině pracují s Macem a pár těch, kteří skutečně ocení více pracovních ploch nebno jendu rozšířenou. Prezentovány jsou ovšem hry a herní využití, což je naprosot k ničemu.

Ad2) Nikdo neřekl, že DirectX 11 je k ničemu ... je prostě teď není využitelné a není to úplně ten hlavní důvod proč Radeon koupit. Samozřejmě, že budou aplikace pro Dx11 dříve, vždyť se jedná jen o rozšíření dx10 o další zajímavé featury ... nemusí se nic dělat na zelené louce.

ad3) vývojáři si pochvalují dx11 hlavně kvůli tomu, že dx10 je podmnožina dx11 ... široká paleta hardware k využití bez zbytečných komplikací, toť bude ten hlavní důvod.

vaseo
vaseo
Level Level
30. 9. 2009 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velmi slusny popis karty, predevsim HW. U DX11 a novych vlastnosti o neco slabsi, predevsim Order Independent Transparency (OIT) nema nic spolecneho s nejakymi variabilne pruhlednymi texturami ci co (opravdu jsem ten popis nepochopil), ale jde o to, ze pro spravnou transparency je treba rasterizovane body radit odzadu ke kamere. Drive se to resilo vyhradne razenim a delenim geometrie a vykreslovanim ve spravnem poradi, coz je samozrejme sileny 'opruz'. OIT je genialni v tom, ze se zadna geometrie radit a predevsim delit nemusi a navic vse se deje 100% korektne per-pixel. Nicmene OIT uz je tu od DX9 (pomaly), vylepseny v DX10 (s omezenimi, napr.nemoznost zaroven MSAA), takze predpokladam, ze vsechny tyhle neduhy budou v DX11 pase.
Ambient Occlusion a Depth of Field by rozhodne take staly za rozvedeni, jde o zcela stezejni funkce pro pridani realisticnosti renderu.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
2. 10. 2009 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vaseo O OIT jsem napsal poněkud kostrbatě, tohled mi uniklo ...

Smeli
Smeli
Level Level
29. 9. 2009 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Btw. pěkný článek na guru3d: http://www.guru3d.com/article/ati-eyfinity-editorial-review/1

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
29. 9. 2009 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji ... opravím chybu

radimt_5877
radimt_5877
Level Level
29. 9. 2009 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U leteckých simulátorů by se mi těch šest monitorů občas i hodilo :-)

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
29. 9. 2009 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radimt_5877 Největší problém budou ty minimálně 2-3 cm pásy mezi monitory ... vidím to tak, že tyhle věci budou použitelné v momentě, kdy budou například pružné OLED zobrazovače, které udělají kolem vás půlkruh nebo u 6 monitorů bude třeba něco bezrámového.

karel743
karel743
Level Level
29. 9. 2009 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na tom sloupcovém grafu je vidět buď chyba v označení 285 a 295, nebo to dx compute, i když je stavěné na DX10, nebere v úvahu SLI. Kdo ví, jestli je to otázka optimalizace ?

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
29. 9. 2009 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U plochy těžko říct, ale nebude nijak příliš podstatná část. Tesselator je tak trochu dítě ATI. Nvidia jej doposud na žádné kartě neměla...tzn. musí ho ve svých DX11 čipech mít.

husky14
husky14
Level Level
29. 9. 2009 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Těch 6 LCD na jedný kartě stejně nebude až tak výhodný, bude potřeba speciální "Eyefinity Edition" karta s 6x DisplayPortem a ta imho nebude až tak dostupná a díky tomu bude určitě dost předražená.
Mě osobně by se líbily 3 monitory a všechny je otočit na výšku :-)

Reklama
Reklama