Zpět na článek

Diskuze: Rozhovor: Peter Klein z Dellu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

skeleta
skeleta
Level Level
31. 1. 2009 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cekal jsem netrpelive na odpoved otazky " Proc DELL v CR neprodava Desktopy XPS, pripadne kdy zacne"

bohuzel se mi nedostalo odpovedi...

cetl jsem pravidla, a pise se aby si navstenik pred polozenim otazky precetl zdali nahodou jiz takova otazka nebyla polozena.
Nasel jsem tam cca 3 otazky na toto tema, nemel jsem tudis duvod psat 4tu stejnou otazku.. ale jak vidim tak i kdyby jich tam bylo 1000 tak by to bylo k nicemu...

ach jo... nevite to aspon nekdo? proc dell neprodava ty naslapany XPS PC sestavy i v CR?

husky14
husky14
Level Level
31. 1. 2009 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skeleta Jak je to s modely XPS v ČR bohužel nevím, ale co se týče výběru odpovědí, tak ten probíhá pomocí hodnocení Zajímavé/Nezajímavé přímo na fóru. Žádná z těch zmíněných otázek se poměrem +/- bodů nedostala mezi prvních deset, které jsou předkládány k zodpovězení.

Petr Marek
Petr Marek
Level Level
26. 1. 2009 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za neochotou prodavat produkty s Windows Vista x64 Basic je snaha prodejce maximalizovat prijmy bez ohledu na zajem zakaznika, kterym se pan Klein ohani. Bussines edice je na webu Dellu drazsi o cca 1100 Czk. Proc je v zajmu zakaznika platit za funkcionalitu, kterou nevyuziju.

Petr Marek
Petr Marek
Level Level
26. 1. 2009 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zaruka NBD - znamena, ze cituji:
"9.3 Dell vyvine veškeré přiměřené úsilí, aby byl servisní zásah proveden ve lhůtách stanovených v Nabídce servisu.
Tato doba se však může lišit v závislosti na vzdálenosti či dosažitelnosti místa provedení servisního zásahu či
dostupnosti jednotlivých součástek nutných k provedení servisu."
V realu je NBD uplne stejny jako u ostatnich dodavatelu.

Reklama
Reklama