Galerie 64
Sapphire vs. HIS: Radeon X800 a X800XL nově pro AGP
Recenze Grafiky a hry Radeony Radeony X700 až X850 (R400) Sapphire HIS

Sapphire vs. HIS: Radeon X800 a X800XL nově pro AGP | Kapitola 9

Zdeněk Kabát

Zdeněk Kabát

5

Seznam kapitol

1. Sapphire vs. HIS: Radeon X800 a X800XL nově pro AGP 2. Radeony X800 pro AGP a Rialto detailně 3. Sapphire a HIS - výbava, software a hry 4. Teoretické testy - 3DMarky 5. Direct3D - Far Cry 6. Direct3D - Half-Life 2
7. Direct3D - UT2004 a Splinter Cell 8. OpenGL - Doom 3 9. OpenGL - Wolfenstein ET, Call of Duty, Serious Sam SE 10. Přetaktování a nárůst výkonu 11. Závěr

Konečně se do redakce dostaly grafiky s jádrem ATi R430 vybavené můstkem Rialto. To znamená, že možnosti poslední generace grafických karet ATi naleznou své uplatnění i na platformě AGP 8x a postaví se proti kouskům jako je GeForce 6600GT a 6800.V recenzi se podíváme, jak se Radeony X800(XL) AGP podařily Sapphiru a HIS.

Reklama

OpenGL - Wolfenstein ET, Call of Duty, Serious Sam SE

Sapphire vs. HIS: Radeon X800 a X800XL nově pro AGP

Další testovanou hrou v rozhraní OpenGL je Wolfenstein: Enemy Territory, multiplayerová nadstavba klasické hry Return to Castle Wolfenstein. Zde se Radeon X800XL zrovna nevyznamenal, protože je ve všech případech (jako i zbylé dvě ATIny) pomalejší než 12-pipelinová GeForce 6800. Hratelnost je samozřejmě zaručena, ale výkon je nižší.

Sapphire vs. HIS: Radeon X800 a X800XL nově pro AGP

V další hře pro OpenGL, 3D akci Call of Duty, jsou výsledky poměrně dobré pro obě testované karty, Sapphire i HIS. Srovnání podle počtu pipeline zde odpovídá, takže nejde o nic dramatického.

Sapphire vs. HIS: Radeon X800 a X800XL nově pro AGP

Poslední testovaná hra je druhý díl Serious Sama od chorvatského vývojového týmu. Opět je zde vidět, že OpenGL svědčí nVidii a testované karty ATi se neumístily nejlépe.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama