Společnost Shuttle připravuje vlastní verzi počítače, která je určena k instalaci do automobilu. Shuttle CarPC přichází s rozměry 279 x 231 x 71 mm a je navrženo tak, aby vydrželo teploty a vibrace v interiéru vozu a samozřejmě má k těmto účelům upraveno i napájení. Shuttle konkrétně mluví o pracovní teplotě maximálně 35°C (což v létě není v automobilu nijak výjimečná teplota) a spotřebě 65 W v plné zátěži. Interní pevný disk je dále uložen v antivibračním pouzdře schopném absorbovat šok až 2 G. Systém se bude zapínat společně s automobilem, stejně tak vypínat a dokáže monitorovat stav baterie, aby se zabránilo jejímu vybití. Dále dokáže pracovat s napětím v rozmezí 10,6 až 16 V. Specifikace hovoří o procesoru Intel Core Duo T2400, čipové sadě Intel 945GM s integrovanou grafikou. Také HD Audio je integrované s jedním line-out výstupem a jedním S/PDIF. Shuttle k PC nedodává žádnou optickou mechaniku, takže datová zařízení se budou připojovat přes USB 2.0, nebo ke st
Společnost Shuttle připravuje vlastní verzi počítače, která je určena k instalaci do automobilu. Shuttle CarPC přichází s rozměry 279 x 231 x 71 mm a je navrženo tak, aby vydrželo teploty a vibrace v interiéru vozu a samozřejmě má k těmto účelům upraveno i napájení.
	Shuttle konkrétně mluví o pracovní teplotě maximálně 35°C (což v létě není v automobilu nijak výjimečná teplota) a spotřebě 65 W v plné zátěži. Interní pevný disk je dále uložen v antivibračním pouzdře schopném absorbovat šok až 2 G. Systém se bude zapínat společně s automobilem, stejně tak vypínat a dokáže monitorovat stav baterie, aby se zabránilo jejímu vybití. Dále dokáže pracovat s napětím v rozmezí 10,6 až 16 V.
	Specifikace hovoří o procesoru Intel Core Duo T2400, čipové sadě Intel 945GM s integrovanou grafikou. Také HD Audio je integrované s jedním line-out výstupem a jedním S/PDIF. Shuttle k PC nedodává žádnou optickou mechaniku, takže datová zařízení se budou připojovat přes USB 2.0, nebo ke stejnému účelu můžete využít RJ-45 konektor.