Galerie 2
Tech Data se mírně posouvá v žebříčku Fortune 500 a představuje hospodářské výsledky
Aktualita Ostatní

Tech Data se mírně posouvá v žebříčku Fortune 500 a představuje hospodářské výsledky

Marek Štelčík

Společnost Tech Data oficiálně oznámila, že dosáhla svého historicky nejlepšího umístění v rámci žebříčku FORTUNE 500, který každoročně zveřejňuje ekonomický časopis Fortune. Jedná se o žebříček 500 největších amerických společností, jejichž pořadí závisí na hospodářských výsledcích dosažených v předchozím fiskálním roce. Tech Data se s tržbami 23,4 mld. amerických dolarů umístila na 105. místě, což znamená postup o 4 příčky vzhůru oproti loňské pozici (v žebříčku se pohybuje 13 let). V České republice a na Slovensku je Tech Data reprezentována společností Tech Data Distribution, která k hospodářskému výsledku celé korporace v posledním fiskálním roce přispěla částkou 6,5 mld. Kč. U nás je například známý portál e-Touch přes který se společností obchodují prodejci ICT technologií. Zdroj: TZ Techdata

Reklama

Společnost Tech Data oficiálně oznámila, že dosáhla svého historicky nejlepšího umístění v rámci žebříčku FORTUNE 500, který každoročně zveřejňuje ekonomický časopis Fortune. Jedná se o žebříček 500 největších amerických společností, jejichž pořadí závisí na hospodářských výsledcích dosažených v předchozím fiskálním roce. Tech Data se s tržbami 23,4 mld. amerických dolarů umístila na 105. místě, což znamená postup o 4 příčky vzhůru oproti loňské pozici (v žebříčku se pohybuje 13 let).

Tech Data se mírně posouvá v žebříčku Fortune 500 a představuje hospodářské výsledky

V České republice a na Slovensku je Tech Data reprezentována společností Tech Data Distribution, která k hospodářskému výsledku celé korporace v posledním fiskálním roce přispěla částkou 6,5 mld. Kč. U nás je například známý portál e-Touch přes který se společností obchodují prodejci ICT technologií.

Zdroj:

TZ Techdata


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama