Seznam kapitol
1. Test lowendu a mainstreamu ATI a NVIDIA
2. Sapphire X1950 GT 256 MB
3. PowerColor Radeon X1950 GT 512 MB
4. Gigabyte GV-RX24P256H Radeon HD 2400 PRO 256 MB
5. Gigabyte GV-RX24T256HP Radeon HD 2400 XT 256 MB
6. Sapphire HD 2600 PRO 256MB
7. Gigabyte GV-RX26P512H Radeon HD 2600 PRO 512MB
8. ATI Radeon HD 3850 256 MB
9. ASUS EN8400GS/HTP/256M/A 256 MB
10. ASUS EN8500GT Silent HTP/256M/A a MSI NX8500GT-TD256EH/D2 256 MB
11. Gigabyte GV-NX85T256H 256 MB
12. ZOTAC GeForce GF8800GT 512MB DDR3 Dual DVI/HDTV AMP!
13. Testovací sestava, testovací metodika
14. Bioshock (DX9), TC's R6: Vegas (DX9), World in Conflict (DX9)
15. Prey (OGL), MoHA (DX10), CoH (DX10), Hellgate London (DX9)
16. CB's Jericho (DX9), Timeshift demo (DX10), Crysis SP Demo a Crysis (DX9)
17. Kvalita vykreslování grafických karet
18. Minisouboj GeForce 8800 GT vs. Radeon HD 3850, ovladače, test s pomalejším CPU
19. Spotřeba, hlučnost, výkon, poměr cena/výkon, cena karet
20. Závěr
Dnes přinášíme srovnání levných i středně drahých grafik. Jmenovitě ATI Radeon HD 2400 (PRO a XT), HD 2600 (PRO a XT), X1950 GT s 256MB i 512MB paměti, HD 3850 256 MB (novinka). Konkurencí jsou NVIDIA GeForce 8400 GS, 8500 GT, 8600 (GT a GTS) a 8800 GT 512 MB.
Reklama
Poznámka
: Výkonnější modely GeForce 8800 GT 512MB a Radeon HD 3850 byly do testu zařazeny pro srovnání (nejedná se samozřejmě o přímé soupeře kartám, které jsou předmětem dnešního testu) - aby byl patrný rozdíl mezi jednotlivými výkonnostními segmenty.
Bioshock
- Vývojový tým: 2K Boston, 2K Australia
- Distributor: 2K Games
- Datum vydání: 21.8.2007
- Typ hry: akční z pohledu první osoby
- Engine: Unreal 3 engine
- Render: DirectX 10 (testováno na DirectX 9)
Tom Clancy's Rainbow six: Vegas
- Vývojový tým: Ubisoft Montreal
- Distributor: Ubisoft
- Datum vydání: 12.11.2006 (XBOX360)
- Typ hry: akční z pohledu první osoby / taktická akční
- Engine: Unreal 3 engine
- Render: DirectX 9
World in Conflict
- Vývojový tým: Massive Entertainment
- Distributor: Sierra Entertainment
- Datum vydání: 18.9.2007
- Typ hry: taktická real-time strategie
- Engine: Masstech Game Engine
- Render: DirectX 10 (testováno na DirectX 9)
Reklama
Reklama