Galerie 218
Test lowendu a mainstreamu ATI a NVIDIA
Recenze Grafiky a hry GeForce GeForce 8 (G80 a G90) Gigabyte ZOTAC Sapphire MSI ATI Asus PowerColor

Test lowendu a mainstreamu ATI a NVIDIA | Kapitola 14

Petr Papež

50

Seznam kapitol

1. Test lowendu a mainstreamu ATI a NVIDIA 2. Sapphire X1950 GT 256 MB 3. PowerColor Radeon X1950 GT 512 MB 4. Gigabyte GV-RX24P256H Radeon HD 2400 PRO 256 MB 5. Gigabyte GV-RX24T256HP Radeon HD 2400 XT 256 MB 6. Sapphire HD 2600 PRO 256MB 7. Gigabyte GV-RX26P512H Radeon HD 2600 PRO 512MB 8. ATI Radeon HD 3850 256 MB 9. ASUS EN8400GS/HTP/256M/A 256 MB 10. ASUS EN8500GT Silent HTP/256M/A a MSI NX8500GT-TD256EH/D2 256 MB
11. Gigabyte GV-NX85T256H 256 MB 12. ZOTAC GeForce GF8800GT 512MB DDR3 Dual DVI/HDTV AMP! 13. Testovací sestava, testovací metodika 14. Bioshock (DX9), TC's R6: Vegas (DX9), World in Conflict (DX9) 15. Prey (OGL), MoHA (DX10), CoH (DX10), Hellgate London (DX9) 16. CB's Jericho (DX9), Timeshift demo (DX10), Crysis SP Demo a Crysis (DX9) 17. Kvalita vykreslování grafických karet 18. Minisouboj GeForce 8800 GT vs. Radeon HD 3850, ovladače, test s pomalejším CPU 19. Spotřeba, hlučnost, výkon, poměr cena/výkon, cena karet 20. Závěr

Dnes přinášíme srovnání levných i středně drahých grafik. Jmenovitě ATI Radeon HD 2400 (PRO a XT), HD 2600 (PRO a XT), X1950 GT s 256MB i 512MB paměti, HD 3850 256 MB (novinka). Konkurencí jsou NVIDIA GeForce 8400 GS, 8500 GT, 8600 (GT a GTS) a 8800 GT 512 MB.

Reklama

Poznámka

: Výkonnější modely GeForce 8800 GT 512MB a Radeon HD 3850 byly do testu zařazeny pro srovnání (nejedná se samozřejmě o přímé soupeře kartám, které jsou předmětem dnešního testu) - aby byl patrný rozdíl mezi jednotlivými výkonnostními segmenty.

Bioshock

  • Vývojový tým: 2K Boston, 2K Australia
  • Distributor: 2K Games
  • Datum vydání: 21.8.2007
  • Typ hry: akční z pohledu první osoby
  • Engine: Unreal 3 engine
  • Render: DirectX 10 (testováno na DirectX 9)
Test lowendu a mainstreamu ATI a NVIDIA

Tom Clancy's Rainbow six: Vegas

  • Vývojový tým: Ubisoft Montreal
  • Distributor: Ubisoft
  • Datum vydání: 12.11.2006 (XBOX360)
  • Typ hry: akční z pohledu první osoby / taktická akční
  • Engine: Unreal 3 engine
  • Render: DirectX 9
Test lowendu a mainstreamu ATI a NVIDIA

World in Conflict

  • Vývojový tým: Massive Entertainment
  • Distributor: Sierra Entertainment
  • Datum vydání: 18.9.2007
  • Typ hry: taktická real-time strategie
  • Engine: Masstech Game Engine
  • Render: DirectX 10 (testováno na DirectX 9)
Test lowendu a mainstreamu ATI a NVIDIA

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama