Komentáře

juja
juja
Level Level
14. 4. 2005 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co se týče taktování, tak má tato firma ve své nabídce naopak velmi úspěšný model N2PAP-Ultra. Doporučuji přečíst si alespoň toto téma na fóru věnovanému zmíněné MB: http://www.rhcf.com/sisubb/ultimatebb.php/topic/43/5.html

juja
juja
Level Level
4. 10. 2004 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Transcend na některých modulech používá čipy Samsung - v takovém případě by neměl být problém,
takže bych si to ověřil. V případě použití modulů s čipy JetRam si nejsem jistý.

Autorovi:

Výborný a podrobný článek. Teploty dosahované při použití 90nm procesu jsou opravdu vynikající,
jen by mě ještě pro upřesnění zajímal konkrétní model použitého chladiče.

juja
juja
Level Level
20. 7. 2004 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až na tvrdší basy a absenci výstupu na sluchátka jsem s touto reprosoustavou naprosto spokojen. V mixeru mé zvukové karty PINE CMI8738 mám volbu "Virtual 5.1 speakers and reverbration", která umožňuje přehrávání hudby ve všech reproduktorech.

juja
juja
Level Level
13. 7. 2004 00:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, to je co říct, protože Kvak 3 není pro takovýto procesor žádná zátěž. Zkusil bych spíš CPUBurn...

juja
juja
Level Level
1. 6. 2004 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zas tak komplikované to není. Jádro je stále to samé, záleží na verzi BIOSu a ten je přece možné flashnout nebo modifikovat: http://www.radeon2.ru/radedit_eng.html nebo http://www.3dchipset.com/bios/ati/flash/index.php

juja
juja
Level Level
1. 6. 2004 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gratuluju. Já jsem i tak spokojený, za tu samou cenu to byla dobrá koupě a OC bez HW úprav tomu dost pomohlo (275/540@351/648 - BIOSmod).

juja
juja
Level Level
14. 5. 2004 04:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Heh: "obnovovaci frekvence na 60MHz" - jůů, co to má za kosmírnej monitor, že zvládá refresh v MHz?

juja
juja
Level Level
30. 4. 2004 01:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Před časem se mi 3DMark03 trochu zapomněl a vyplivl mi nádherně zabugovanej výsledek: 9437 3DMarks. A to je na Radeon9500/128bit/64MB (275/270@351/324) slušný, ne? :))) Taky mám z toho screenshot...

juja
juja
Level Level
14. 5. 2004 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ještě můžeš zkusit PowerStrip: http://www.entechtaiwan.com/ps.htm

juja
juja
Level Level
14. 5. 2004 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejnovější Riva Tuner to musí zvládnout. Je potřeba na záložce Power User vybrat odpovídající Antioverclocking patch script a aplikovat ho na soubor, který si vyžádá. Doporučuji ten soubor nejdřív zálohovat a pokud máš WINXP, je možné, že budeš muset celou operaci provést v nouzovém režimu. Pokud to nebude fungovat, je možné, že to blokuje BIOS karty a budeš ho muset editovat. Na to existuje X-BIOS Editor: http://www.etplanet.com/download/ati_nvidia.shtm

juja
juja
Level Level
22. 5. 2004 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, např. JETWAY KOCAB 18P má velmi slušnou výbavu i propracovaný BIOS.

juja
juja
Level Level
22. 5. 2004 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Heh, srovnáváš ECS s MSI nebo Celeron s P4? A k tomu zdroji: Co to znamená "neznačkový"? Jinak bych to chtěl vidět třeba se spuštěným Prime95 a k tomu pálit On-The-Fly.

juja
juja
Level Level
30. 4. 2004 01:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Buď při použití drahých RIMM pamětí nebo DDR v dual mode.

juja
juja
Level Level
29. 4. 2004 06:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně tak, jen bych ještě doplnil, že mi v tabulce chybí procesory AMD Duron s jádrem Applebread, které samozřejmě bohatě stačí na kancelářskou práci (hry si na nich taky zahrajete) a jejich cena je vzhledem k výkonu vynikající (cca. 1350,- Kč s DPH za 1,8GHz CPU). Takový procesor na 1,8GHz hravě strčí do kapsy třeba 2GHz Celeron.

juja
juja
Level Level
6. 4. 2004 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Však o to snad jde - až se na trhu objeví karty s nativní podporou PCI Express, tak tady už budou MB s tímhle chipsetem.

juja
juja
Level Level
25. 4. 2004 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm, tak to asi skutečně bude rychlostí FSB. Mimochodem by mě zajímalo, jaks to P4 teda přetočil, pokud furt běžíš s FSB133 (resp.533)?

juja
juja
Level Level
6. 4. 2004 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

2001SE je hodně závislej na CPU, tak bych se moc nedivil.

juja
juja
Level Level
12. 3. 2004 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No bez toho se dneska už MacGyver neobejde...

juja
juja
Level Level
28. 3. 2004 00:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, kartu máš dobrou, ale vs. R9800 je to jako porovnávat hrušky s jabkama. DX9 se klidně směj, však ti ho nikdo nevnucuje. A osobně znám maníka s 19" monitorem, kterej hraje některý starší hry (např. AvP2) v 1600x1200.

juja
juja
Level Level
18. 3. 2004 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To si myslím sedí. Pro VIA chipsety je potřeba velice pečlivě vybírat HW, protože jsou náladovější než moje matka. Lidi, kteří nemají s VIA takové zkušenosti pak velice rychle začnou nadávat třeba na ATI...

juja
juja
Level Level
4. 3. 2004 04:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

2 Eagle: Vynikající článek. Maxtor mě trochu nepříjemně překvapil co se týká celkového výkonu (nepočítám verzi s 2MB cache). Z vlastní zkušenosti vím, jak hlučný má seek (občas až jakoby "pípá") - asi zkusím AAM. Jinak Samsung byl už od první části článku můj tichý favorit.

juja
juja
Level Level
10. 3. 2004 01:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm, tak uvidíme za pár let - už tady máme BTX (i když spousta lidí jede pořád na AT). Jinak ten Tvůj post by s pár fotkama a úpravama vydal na samostatnej článek...

juja
juja
Level Level
8. 3. 2004 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No fajn. Tak ať ještě nějaký ten pátek slouží, přeci jen je už postarší.

juja
juja
Level Level
4. 3. 2004 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pardon, u AGP 3.0 jsem zapoměl na 0,8V.

juja
juja
Level Level
4. 3. 2004 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak už jsem napsal, jádro TNT2, stejně jako ta karta podporuje AGP 4x, takže v té desce pojede (AGP 1.0 - 1x,2x/3,3V; AGP 2.0 - 2x,4x/3,3V,1,5V; AGP 3.0 - 2x,4x,8x/1,5V).

Reklama
Reklama