Já bych se divil, kdyby k tomu už dávno nedocházelo. První ukázku fingerprint pomocí rozdílů v renderování jsem viděl už pěkných pár let zpátky.
Tehdy nic, co by zajímalo mainstream, ale s tím, jak se mluví o "zákazu cookies", se to dostalo na světlo. Prostě se hledá něco, co spolehlivě nahradí trackovací cookies a pod.
A co takhle vypálit scalperům rybník tím, že budeme prodávat zboží v aukci? Kdo dá víc, ten ho dostane. A nemá cenu se prát s ostatními, protože draze zakoupené zboží už s výrazným ziskem neprodám.
Jenže to by bylo moc tržní a kapitalistické... Lepší bude předprodej zakázat a plejstejšny (přesto) se budou válet u scalperů ve sklepě, dokud je někdo nekoupí za "skutečnou tržní cenu".
Vždyť není nic jednoduššího, než udělat crossplay opt-out.
Kdysi, když jsem hrával Vietcong, tak mě taky pořád vyhazovali za cheaty. A při tom jsem měl navrch jen díky tomu, že jsem znal mapu (Halong port) a používal při hraní mozek.
Krásná nová Evropa, kde budete mít zakázáno na svém železe pálit vámi zaplacenou elektřinu na provozování určitého algoritmu, jehož výsledcích je poptávka.
A místní tomu budou tleskat, protože si od toho slibují levnější HW na hraní her. Přitom jim vůbec nedochází, že oni budou další na řadě. Hned jak soudruzi zjistí, že na svém železe pálí svoji elektřinu jen tak pro zábavu.
Já vám nevím. Neměl by nejdřív někdo kupujícímu dokázat, že udělal něco špatně? Koupit něco i když za nízkou cenu(ne každý je takový excelentní zbožíznalec jako Ing. Kačanová) není nic nelegálního.
Jako zástupce PC Master Race říkám, že i myš může pocukávat.
Každopádně tohle je průšvih. u ovladače za 1500 bych čekal nějakou životnost. A jestli mají opravdu interní materiál, cco počítá s životností v řádu měsíců, koledují si o pěknou žalobičku.
Přitom já mám u PC ovladač od X360 už nějakých 6 let a jediné, co pozoruji je menší odpor páček (mám tu ještě jeden téměř nepoužívaný, takže mám srovnání). Ten, co vymyslel ten geniální plán, jak ušetřit pár centů na každém ovládači se teď asi trochu potí...
Nechápu následující: A možná právě DLSS je příčina toho, že ray tracing pro Radeony zpočátku ještě nebude připraven, neboť AMD ještě nemá na DLSS k dispozici odpověď a výkon jeho karet by tak mohl být tristní.
Co má DLSS společného s Raytracingem? To jsou přeci dvě nezávislé technologie. Klidně můžou mít raytracing bez DLSS a obráceně. DLSS používá akceleraci (předpočítané) neuronové sítě k odhadování obrazu ve vyšším rozlišení než v jakém je hra skutečně renderovaná. Raytracing používá stejnou akceleraci (jiné neuronové sítě) k vyhlazení výsledku raytracingu, který je bez vyhlazení byla plný šumu.
Takže pokud je opravdu problém raytracingu v nedostatečném výkonu bez DLSS, není to ani tak záležitost DLSS, ale krvavými nároky raytracingu, s kterým hra nedokáže běžet v požadovaném rozlišení a musí se to dohánět supersamplingem (přičemž DLSS dává v současnosti nelepší výsledky s přihlédnutím k výkonu).
Může mi prosím někdo vysvětlit, co má znamenat ta křivka "Operational demand"? Myslel jsem si, že je to spotřeba, ale to nedává smysl, aby v poledne byla nejnižší (viz http://www.eru.cz/documents/10540/6616306/Ctvrtletni_zprava_2020_II_Q.pdf/50f5fe4c-d0eb-44ea-8c7c-0065666e0302 str. 37 a dále - denní spotřeba v ČR za 2. čvrtletí 2020).
Může mi prosím někdo vysvětlit, co má znamenat ta křivka "Operational demand"? Myslel jsem si, že je to spotřeba, ale to nedává smysl, aby v poledne byla nejnižší (viz http://www.eru.cz/documents/10540/6616306/Ctvrtletni_zprava_2020_II_Q.pdf/50f5fe4c-d0eb-44ea-8c7c-0065666e0302 str. 37 a dále - denní spotřeba v ČR za 2. čvrtletí 2020).
To jim tak žeru. Chtějí dál šmírovat, ale maskují to za bezpečnost. Schválně za jak dlouho se provalí, že tato funkce se vlivem "chyby" těměř nikdy nevypíná? Už jednou to museli po tlaku veřejnosti vypnout. Pamatujete? https://www.makeuseof.com/tag/uber-stops-tracking-after-ride-ends/
Kvůli bezpečnosti docela stačí, když to pojede na jednom telefonu ve vozidle. Nejlépe takovém, co je upnutý ve stojanu. A takový tam má zpravidla řidič...