Komentáře

afk_cz
afk_cz
Level Level
14. 12. 2025 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala jen pro zajimavost - nedavno jsem videl video, jak nejaky obouchany nakladak v Cine nabijel 1.5MW. pripojoval se 1 konektor na chladici okruh a pak 2 konektory nabijeci. celkem mazec 🤪

afk_cz
afk_cz
Level Level
8. 7. 2025 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jardadoma obecne me fascinuje, proc se snazi porad neco kopirovat, kdyz to neni idealni pro pohyb. OK, chapu letajici spionazni hmyz... tam si to dokazu predstavit. delat ale brouky, to teda nevim. ale co uplne nechapu, je delat kopii cloveka. robot s omezenim cloveka mi nedava smysl. vzdyt to neni k nicemu. jen na ukazku, ze "umime udelat skoro cloveka". neni to rychly, neni uzitecny, neni to proste ono. melo by se to dostat vsude a udelat vsechno mozny, co clovek nezvladne. jen k zamysleni - film Edge of tomorrow... udelat nejakou flexibilni mnohonozku / chapadla by bylo v necem mnohem uzitecnejsi...

afk_cz
afk_cz
Level Level
3. 3. 2025 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@afk_cz protoze toho nedosahnete jinak ? :) ale tak se odhlasujte/prihlasujte. v pohode. mne napadlo toto, chapal jsem to jako 2 ucty a nemoznost soubehu.

afk_cz
afk_cz
Level Level
3. 3. 2025 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kazaxx hodte to napriklad do virtualky v okne a soupnete si to po displejich tam, kde vas to nejmin otravuje. vono je to mozna kvuli zabezpeceni. firemni teamsy mivaji politiku, ze s externi adresou krome schvalenych firem nemuzete komunikovat. nemit moznost pak vicero uctu v jednom klientu dava firme smysl, minimalne z bezpecnostnich duvodu. cena pouzite licence windows do virtualky kolem 200Kc myslim za to stoji, popripade jet 30 denni windows trial a obnovovat virtualku. z pohodlnosti bych koupil licenci za cenu 2 piv :)

afk_cz
afk_cz
Level Level
3. 3. 2025 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@afk_cz protoze toho nedosahnete jinak ? :) ale tak se odhlasujte/prihlasujte. v pohode. mne napadlo toto, chapal jsem to jako 2 ucty a nemoznost soubehu.

afk_cz
afk_cz
Level Level
3. 3. 2025 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall jako uzivatel linuxu jak s herni nvidii na laptopu i desktopu musim rict, ze to slape spousty let jako vino. nenarazil jsem na problem, krom 8800GT a rizeni otacek ventilatoru pred davnymi lety v jedne verzi ovladace (hned opraveno). zato s AMD jsem narazel na spoustu problemu, prevazne s orientaci externich displeju u laptopu HP - nemoznost si jeden ze 3 displeju otocit na vysku apod... je to uz starsi zkusenost, jeste nedavno se tu resila spotreba u AMD pri vice displejich (opet chyba ovladace) apod... ale s nvidii jsem prosel v linuxu od 8800GT pres Quadro NVS140M, GTX580, GTX1080 a ted RTX3070 desktop a v laptopech RTX3050 a RTX4070. vsude jedou jako vino. proste asi mame jinou zkusenost. ve windows nemuzu posoudit, treba to tam nekomu zlobi. moje dalsi bude asi RTX5070ti nebo 5080. jeste uvidim. samozrejme v kombinaci s Ryzenem. tam jsem taky nenarazil zatim na problem AMD+Nvidia.

afk_cz
afk_cz
Level Level
13. 11. 2023 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drk22 jasne. poridil jsem si pred rokem LG 49" (49WQ95C-W) 144Hz s G-sync a Free-sync, pouzivam USB-C 90W ke krmeni notasu jako 2. zarizeni vedle desktopu pripojeneho na stejny displej, vyber v jake casti je zobrazovan jaky vstup je super, odezvy pri hrani paradni, pocet pixelu je nizsi nez u 4K, takze clovek nemusi mit top grafarnu, aby to nakrmil. Prohnuti ma nastesti minimalni - 3800R, coz je paradni pro praci. Vice zakrivene displeje jako napr. Samsungy Odyssey se zakrivenim 1800R nejsou moc vhodne na kancelarskou praci. Dva monitory vedle sebe uz nechci. Ty ramecky me uz hodne zacaly vadit, co jsem okusil tenhle displej.

afk_cz
afk_cz
Level Level
24. 8. 2023 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

THQ Nordic kdysi dali tusim Titan Quest do Humble Bundle. Vybrali tolik, ze slibili, ze uvolni nativni linux port. Tak jsem taky zakoupil a cekal a cekal. Sebrali penize a vyprdli se na to. Nastesti diky Steamu to beha pod linuxem, ale tim, ze naslibovali a nedodrzeli, tak nebudu dvojku kupovat, dokud to nebude overeno, popripade na Steamu, kde to muzu "vratit", kdyz mi to nepojede. Hru mam rad, ale tohle chovani se mi nelibilo.

afk_cz
afk_cz
Level Level
17. 11. 2020 02:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@slondyn skoda QLEDu, ten obraz nema na OLED ani nahodou, bohuzel. vetsi konkutence proti LG by se hodila. navic tu cenu, co za QLED chteji, to je fraska. na OLED nedam dopustit a zarizuju si novy pokoj a tam pujde vyjizdeci OLED a laser 4K projektor. jako neni ted nic lepsiho, bohuzel.... ty pozorovaci uhly a barvy QLED proste nedava :(

afk_cz
afk_cz
Level Level
22. 5. 2018 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ta cena.... chtel jsem 4 diskovy NAS pro RAID5, jako upgrade z 2diskoveho QNAPu, ktery uz absolutne nestihal ani jednoho uzivatele. za 6500 jsem poridil ProLiant Microserver Gen10, je to uplne jina liga nez NASky s ARM CPU... mam tam 4x HDD, 1x SSD, 1x extra HDD pres pridavny radic a zbyl mi jeste jeden PCIe slot, v zakladu 8GB RAM a lze pridat dalsi modul, atd atd. rychlost je co da Gb sit. nainstaloval jsem na nej i nektere hry, saha na nej nekolik PC, televize, nvidia shield a ani se nezadycha. odezvy perfektni. po tehle zkusenosti bych uz do "znackoveho" drazsiho NASu s omezenymi moznostmi fakt nesel...

afk_cz
afk_cz
Level Level
11. 11. 2017 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Langer presne. prave mi dnes dorazil. skoda, ze oproti Gen8 zmizela patice pro microSD a taky uz nema iLO. davam pryc 2diskovy QNAP, ktery ma skvelou SW podporu, ale 4diskove reseni od nej je drazsi nez tenhle server a nic dal s tim uz clovek neudela. tady si pripojim jeste SSD/HDD na OS, nebo USB primo na MB, mam 2x low profile PCI-E volne pozice atd. vykon uplne nekde jinde a budto jedu jejich klikaci clearOS nebo cokoliv, jakykoliv linux, windows atd.... za 6500 mnohem lepsi volba. skoda, ze 4core je az za 15tis. sice ma 16GB RAM, ale tech 8GB a volna patice bohate staci. myslim, ze na linux OS se pres 500MB RAM dostanu jen vyjimecne.

afk_cz
afk_cz
Level Level
26. 9. 2011 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mikeczcom ta cena je fakt mazec! radeji zustanu u me par mesic stare z vyroby pretaktovane GTX580 od Gainwardu za 5900 bez DPH. celkove se divim, ze to jeste nesrazili s cenou dolu i za zakladni modely se zakladnimi takty. asi je porad velka poptavka, ze je to nenuti + dalsi generace v nedohlednu...

afk_cz
afk_cz
Level Level
31. 5. 2011 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to chlazeni je zrejme super. 3 velke vetraky maji neco do sebe, i kdyz podle mne neni moc efektivni to foukat do bedny. mam GTX 580 Gainward s 2 velkymi chladici a topi to dost brutalne, ale ta moje karta je pretaktovana taky z vyroby. vystup 3 aktivnich displeju bych potreboval, ted to musim resit pres druhou kartu do PCI, nemam dalsi PCI Express. ale jde to. na to je Ati lepsi, nicmene 80% delam v linuxu a tam nVidia nema konkurenci.

afk_cz
afk_cz
Level Level
8. 6. 2010 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petrprv na co to naformatujes, to ti tam pojede. ja mam neco s FAT (pro set-top-box), pak nejaky flashky jako bootovacky s linuxem (ext3 a ext4) a naprosto v poho.

afk_cz
afk_cz
Level Level
7. 6. 2010 07:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no jelikoz se v tomto enterprise prostredi pohybuju nejakou dobu, tak vim, ze tohle je na vyhazov - dira do systemu. kdyz to pomineme, tak napriklad u nas mame natvrdo nastavenou proxy v systemu a cokoliv udelas, snazi se jit pres tu proxy, coz jaksi vylucuje pouziti tohodle zarizeni. dale mame zakazane mechaniky a nestahnes z netu napr. ani exe, je hned smazan automaticky atd atd. vetsinu webu blokuje content filter. o blokovani komplet USB zarizeni ani nemluve. cili pokud dobre nastavis zabezpeceni, tak je jaksi nemozne neco takoveho pouzit ;) moji naklonnost k linuxu s tim nema co delat ;)

afk_cz
afk_cz
Level Level
19. 5. 2010 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@afk_cz jiste. co treba defaultne nastavena proxy ? ve firmach oblibene reseni ;) pokud se nastavi globalne pro cely system bez moznosti zmeny, pak budes jen tezko komunikovat ;) ale nechci se s tebou hadat. u me taky desitky znamych pracuji jen s linuxem a minimum s windows a netvrdim, ze je to tim padem vetsina a nestavim na tom. klidne si to nainstaluj 6x pres sebe. tak jako tak, je to zbytecna hracka ;)

afk_cz
afk_cz
Level Level
19. 5. 2010 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZeeZ pises o tom, ze je to skvely, kdyz nemuzes zmenit IP apod. kvuli pravum, ale vychvalujes SW, ktery se musi instalovat, na coz taky nebudes mit prava :) navic je standard blokovat USB zarizeni, takze pro tuhle firemni sferu nepouzitelne ;)

afk_cz
afk_cz
Level Level
19. 5. 2010 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@afk_cz jiste. co treba defaultne nastavena proxy ? ve firmach oblibene reseni ;) pokud se nastavi globalne pro cely system bez moznosti zmeny, pak budes jen tezko komunikovat ;) ale nechci se s tebou hadat. u me taky desitky znamych pracuji jen s linuxem a minimum s windows a netvrdim, ze je to tim padem vetsina a nestavim na tom. klidne si to nainstaluj 6x pres sebe. tak jako tak, je to zbytecna hracka ;)

afk_cz
afk_cz
Level Level
17. 5. 2010 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Olitos presne, ethernet kabel, na jednom kompu se pripojim a nastavim maskaradu, popripade DHCP server sluzbu a na druhym jen zapojim kablik do sitovky a vse jede jako z praku, klidne pro 30 kompu.

afk_cz
afk_cz
Level Level
19. 11. 2008 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

brother ma velice pekne resenu linuxovou podporu i u GDI tiskaren, jako je tato. super.
http://solutions.brother.com/linux/sol/printer/linux/lpr_drivers.html

afk_cz
afk_cz
Level Level
3. 6. 2008 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na openprinting (viz vyse) je link na stazeni PPD, to by melo zajistit dostatecnou funkcnost ;)

afk_cz
afk_cz
Level Level
3. 6. 2008 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jsou k tomu linux drivery ? jestli to ma PCL6, tak by nemusel byt problem, ale radsi se ptam ;)

afk_cz
afk_cz
Level Level
8. 11. 2007 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@afk_cz presne, ASRock 4coredual-vsta, tenkrat za 1150 s DPH, VIA880ultra chipeset, vykonove dopadla lepe jak nekolikrat drazsi Gigabyte 965P-DS3 na intel chipsetu. nevyhodou desky je limitace PCI-E na x4 !! bylo celkem tezke najit nejake srovnani hi-end grafik pri pomalejsi PCI-E, vsichni testuji jen na PCI-E x16, ale tusim ze na ocworkbench.com toto udelali kvuli velke popularite tehle znacky MB v zahranici. vyrobce ted bude vydavat i novy bios, aby tam sla 8800GT od nvidie a nove radeony 3xxx, tak se uz tesim na benchmarky. jedna z techto grafik se mi ma na tehle desce usidlit....

afk_cz
afk_cz
Level Level
8. 11. 2007 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@afk_cz jeste bych doplnil: AGP 8x ma propustnost 2132 MB/s, zatimco PCI-E 8x ma 2000MB/s. pokud si na netu najdete porovnani grafik pri pouziti AGP a PCI-E 4x,8x,16x, tak s pouzitim ATI to vychazelo tak, ze AGP 8x bylo stejne rychle jako PCI-E 8x a rozdil mezi PCI-E 8x a 16x byl minimalni - jednotky %. u nVidie toto bylo markantnejsi a rozdil mezi PCI-E 8x a 16x byl mnohem vyssi => nvidia je mene uspornejsi na objem posilanych dat do PCI-E.

afk_cz
afk_cz
Level Level
8. 11. 2007 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@afk_cz presne, ASRock 4coredual-vsta, tenkrat za 1150 s DPH, VIA880ultra chipeset, vykonove dopadla lepe jak nekolikrat drazsi Gigabyte 965P-DS3 na intel chipsetu. nevyhodou desky je limitace PCI-E na x4 !! bylo celkem tezke najit nejake srovnani hi-end grafik pri pomalejsi PCI-E, vsichni testuji jen na PCI-E x16, ale tusim ze na ocworkbench.com toto udelali kvuli velke popularite tehle znacky MB v zahranici. vyrobce ted bude vydavat i novy bios, aby tam sla 8800GT od nvidie a nove radeony 3xxx, tak se uz tesim na benchmarky. jedna z techto grafik se mi ma na tehle desce usidlit....

afk_cz
afk_cz
Level Level
8. 11. 2007 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zrovna mi tu bezi v AGP Ati9800 na nove desce, ktera umi DDRI i II a PCI-E a AGP. mam tu C2D 4300 1.8@2.7GHz. na pozvolny prechod idealni karta. navic agp 8x ma dostatecnou propustnost na to, aby na nem slapaly nove hry (alespon u Ati, u nVidie se toho moc taha po sbernici).

afk_cz
afk_cz
Level Level
8. 11. 2007 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@afk_cz jeste bych doplnil: AGP 8x ma propustnost 2132 MB/s, zatimco PCI-E 8x ma 2000MB/s. pokud si na netu najdete porovnani grafik pri pouziti AGP a PCI-E 4x,8x,16x, tak s pouzitim ATI to vychazelo tak, ze AGP 8x bylo stejne rychle jako PCI-E 8x a rozdil mezi PCI-E 8x a 16x byl minimalni - jednotky %. u nVidie toto bylo markantnejsi a rozdil mezi PCI-E 8x a 16x byl mnohem vyssi => nvidia je mene uspornejsi na objem posilanych dat do PCI-E.

afk_cz
afk_cz
Level Level
8. 11. 2007 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@afk_cz presne, ASRock 4coredual-vsta, tenkrat za 1150 s DPH, VIA880ultra chipeset, vykonove dopadla lepe jak nekolikrat drazsi Gigabyte 965P-DS3 na intel chipsetu. nevyhodou desky je limitace PCI-E na x4 !! bylo celkem tezke najit nejake srovnani hi-end grafik pri pomalejsi PCI-E, vsichni testuji jen na PCI-E x16, ale tusim ze na ocworkbench.com toto udelali kvuli velke popularite tehle znacky MB v zahranici. vyrobce ted bude vydavat i novy bios, aby tam sla 8800GT od nvidie a nove radeony 3xxx, tak se uz tesim na benchmarky. jedna z techto grafik se mi ma na tehle desce usidlit....

afk_cz
afk_cz
Level Level
14. 5. 2007 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

po HW modu ji vytahli na 1000MHz jadro/1000MHz(2000) pameti. vysledky na VR-zone.com

Reklama
Reklama