profile-image

georgeelzyx

George eLzyx
Registrace 6. 6. 2002
ID 261177791
Level
262 bodů
Zbývá 38 bodů do dalšího levelu
250 300
odznak
Procesor: AMD
odznak
Grafická karta: AMD
odznak
Operační systém: PC

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
6. 2. 2026 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@honza1616 oni si lidi myslí, že když je to ve vesmíru, tak je to “2”, ale ona ta ”1” nejde na Zemi realizovat. Ani fúze nám nepomůže, protože ta generuje teplo, které by nás tu v tom objemu nutnému pro “1” upeklo. A FV panely nestačí ani kdybychom povrch pokryli komplet celý.

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
6. 2. 2026 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@honza1616 teoreticky nás na téhle škále posouvá, ale k 1. úrovni civilizace. Z nějakých 0.73 na 0.75.

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
5. 2. 2026 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SkyNet is on its way

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
4. 2. 2026 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

škoda, že nemůžou dělat nějaké 10-12GB modely. By byly tržně i hráčsky zajímavější.

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
2. 2. 2026 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Don Q přál bych to Tesle, ale já tomu nevěřím. Naráží to na pravěkou potřebu lidí něco vlastnit, mít z toho emoce, dostat ten dopamin. Jaký máš dopamin z toho když ti přijede objednané taxi? Stejný jako když dopere myčka nádobí. Žádný, je to jen údržba systému. Ale když makáš, vyděláváš prachy, zaklikáš si v konfigurátoru to, co chceš, měsíce čekáš a pak to přijde. To je dopamin.
Zkoušel jsem počítat i finanční benefity robotaxi a vyplatí se jen u nízkých ročních nájezdů. A hlavně je nutné si uvědomit, že pro spoustu lidí nejde o náhradu osobní mobility, ale autobusu.

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
2. 2. 2026 13:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos je otázkou zda to zaseknutí je nechtěné, nebo na tom staví ten "pokrok". Tesla nepotřebuje vyvíjet nové generace aut, protože žádné další už prodávat nebude. Vyjma Roadsteru - ten slíbili. Všechna ostatní budou zautonomněna, odebrány volanty, pedály a je otázkou, jestli se budou prodávat koncovým uživatelům, nebo jen do flotil provozujících autonomní taxi.

To je oficiální cíl Tesly.

A z tohoto pohledu se na to musíme dívat. Pak je na místě přemýšlet i nad tím, proč třeba S/X neomladili 800V, 48V, vyšší kapacitou baterie, nebo třeba masážními sedačkami? Z pohledu jejich dlouhodobé strategie to není potřeba. Když si objednáš Uber, tak taky moc neřešíš, jestli to má 1.4TSI nebo 2.0TSI. Hlavně, že to přijelo.

Musk také posunul uvažování z počtu prodaných aut na počet autonomně ujetých mil. Z čehož mu poplynou desátky.

Můžeme s tím nesouhlasit (taky že nesouhlasím), můžeme teoreticky protestovat, ale to je nám prd platné. Musk vsadil all-in, a ukázal karty, tedy FSD, AI a robotizaci. Teď se jen čeká na "krupiéra", tedy na státy, jestli rozvolní regulace pro provoz takových aut bez volantů a pedálů.

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
28. 1. 2026 04:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

snad ten pípák půjde stále odpojit. Někdy je vhodné, aby zloděj o něm nevěděl.

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
28. 1. 2026 04:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos neřekl bych že lenost, ale spíše technické překážky s neochotou po přechodnou dobu snížit korporátní standard, aby v následujících letech mohlo dojít k boostu - výkonu na jádro, ale třeba i úspoře na licencích vmware, windows serveru, nebo sql

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
27. 1. 2026 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tech-boy.lukas spíše než penězi se na wiki snažím přispívat vědomostmi. Ostatně to je také ten původní účel téhle platformy

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
26. 1. 2026 14:27 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos já třeba také nakoupil servery s Intelem, byť jsem chtěl AMD. Proč? vMotion mezi clustery, ale i pobočkami. Když jsou všechny pobočky Intel only, tak nemůžeš jít úplně proti korporátní strategii a hlavně si dovolit ztratit možnost live migrace bez restartu. Strategie, kterou jsem prosazoval byla - upgradujme všude backupy na AMD, u těch nám v rámci poboček nevadí ty restarty virtuálek. Když pak jedna pobočka přejde na AMD only, tak má na vzdálené pobočce aspoň ten backup. Ale nerealizovalo se to. Korporát ...

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
11. 10. 2021 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala tak začni šetřit. Ten tvůj vysněný samohyb se jmenuje Citroën Ami. Za chvíli jich bude dost v bazarech, 1-2 roky staré, což by se do těch 5000€mohlo vejít.

btw - tady na tom je vidět jedna věc. Lidi prskají, že EV jsou drahá, ale ve skutečnosti nemají ani na základní spalovák. Problém tedy není v tom, že jsou EV drahá, ale v tom že spousta lidí nevydělává dostatek peněz.

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
12. 9. 2016 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Vítek také mám před x lety koupený balíček s lodí a teď nevím, jestli mi to k něčemu je. Předpokládám, že ten Squadron 42 si stejně budu muset koupit, pokud jej budu chtít hrát. Nebo je to součástí toho starterpacku?

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
29. 8. 2012 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Athlon II X4 615e samozřejmě podporuje ECC paměti. Co se týče Jaguara, tak vzhledem k tomu, že by měl vycházet z Bobcat jader, která podporu ECC nemají, tak si troufám odhadovat, že ani Jaguar tuto podporu mít nebude. Tu bych hledal u Steamrollera

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
28. 8. 2012 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

máš pravdu v tom, že kdo chce platformu s ECC pamětmi a netiskne si doma peníze, tak jinou volbu než AMD nemá. U AMD to funguje i s deskami za 1500, na XEONa s ECC je zapotřebí mainboard s C216 chipsetem, což je cirka 6000Kč. A samotný XEON také není nejlevnější.

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
27. 8. 2012 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bude záležet na ceně. Pokud to dá "tak tak i5" a cena bude o nezanedbatelnou částku nižší, tak proč jej nevzít?

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
25. 8. 2012 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím si, že by tyto elektronické "hračky" měli sloužit pouze jako náhrada učebnic s tím, že by mohli obsahovat určitý stupeň interaktivity. Vše ostatní, tj. poznámky z výkladu učiva, písemky atp. by podle mě měli zůstat na papíře. Přeci jen se to člověk líp naučí, když si to sám napíše.

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
25. 8. 2012 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nesouhlasím s výrokem "Vraťme se k samotné podstatě notebooků a tabletů. Na nich jistě nikdo nebude psát psacím písmem i v případě, že bude vybaven stylusem. Všichni používají zkrátka různé varianty tiskacího písma, které i počítač lépe rozpoznává."
Já naprosto běžně na tabletu (Lenovo x61t s W8) píši psacím písmem a rozpoznávání tohoto písma nečiní systému žádné větší potíže.

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
14. 8. 2012 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Se na ní koukni, ne? Zjistíš, že tam žádný mSATA slot nemáš, takže ne, nelze použít mSATA disk. Musíš použít jiný (libovolný) SATA SSD disk.

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
9. 8. 2012 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

neplánujete test technologie "Lucid VirtuMVP"? Celkem by mne zajímalo jestli to funguje. Brácha to má v PC v kombinaci s Ati4670 a zdá se, že to nějaký ten snímek přidá. Také by mě zajímalo, jestli je možné ten Lucid Virtu přesvědčit, aby na integrované grafice běžela akcelerace potřebná pro běh windowsů (včetně videí) a PCIe grafice běžely výpočty. Protože pokud vše jede jen na PCIe grafice, tak to už nemá sílu k akceleraci desktopu (a je jedno co je to za grafiku).

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
9. 8. 2012 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

řekl bych, že tohle Intel Smart Response je dobré ze dvou důvodů. Prvním důvodem je cena. Druhým důvodem je to, že nemusíte řešit, jaká data dáte na SSD a jaká na HDD - to si řeší ovladače.
Nevýhodou takového řešení je podle mě "složité" nastavení a možná o chlup nižší výkon.

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
4. 8. 2012 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zjednodušeně řečeno - čím víc fází, tím větší proud dokáže dodat, při menším tepelném vyzařování a při menším zvlnění napětí (čím zvlněnější, tím větší šance na pád systému). Ta čísílka obvykle znamenají to, kolik takových fází je dostupných pro CPU + kolik fází pro ostatní spotřebiče (grafika, řadiče)

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
16. 5. 2012 01:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CRT?

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
23. 12. 2011 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

karata je koncipována spíše jako nástroj na výpočty, takže v tomhle případě se bát nemusíš. Podle specifikací AMD má výkon 947 GFLOPs v Double Precision.

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
16. 12. 2011 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Vítek tak samozřejmě, že by asi nebyl "nadšený", ale myslím, že by to se slušným průvanem ve skříni mohl zvládat. Navíc není utopený v koši s dalšími disky. Já bych se nebál udělat ani tu "čuněčinu", že bych tam externě připojil klasický 3,5" disk. Samozřejmě s napájením přímo ze zdroje, ne z tohoto SSD.
Otázkou je, jestli to OCZ nemá nějak ošetřené, že to funguje jen s tímto diskem (speciální FW?), případně jestli ten řadič nemá nějaké omezení.

George eLzyx
George eLzyx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
16. 12. 2011 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nezkoušeli jste vyměnit ten HDD za nějaký rychlejší? Zdá se, že jde o klasický SATA disk, tak by to nemusel být problém. Nacpat na to 600GB Velociraptora by nemuselo být marné

Reklama
Reklama